Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naleznout a neztratit - 4. kapitola

Pokus okresbu


Naleznout a neztratit - 4. kapitolaNo a další obětovné setkání. ;) Nessie je ještě k tomu učitelem vynucena mluvit o sobě. Zjistí ten dotyčný, co se děje?

P.S. Omlouvám se za to, kdybych místo Nessie napsala Bella. ;) Měnila jsem jména těsně před vydáním první kapitolky. Takže to může být trochu pozměněný.

4. Otisk

Srdce se mi zastavilo, jediné volné místo které jsem našla, bylo vedle…

Táty. Zkameněla jsem, musel už vědět, že si říkám Nessie. Propaloval mě pohledem v němž se zračila zvědavost. Takže učitel není jediný, kdo mě míní vyslýchat. Nechtělo se mi čekat na učitele a tak jsem si rovnou sedla k němu. Celá třída se na nás vyjeveně dívala. Nebylo to zas tak nepředvídatelné. Ta podoba nešla přehlédnout. Vytáhla jsem sešit a začala si do něj kreslit. To dělám vždy, když jsem nervózní.

„Ahoj, myslím, že v obchodě jsme nezačali zrovna dobře. Jsem Edward Cullen,“ představil se. Jakoby jsem to nevěděla. Vzhlédla jsem a otočila se na něj.

„Nessie,“ usmála jsem se na něj. Všechna moje nervozita po tom, co promluvil, opadla. Nadechoval se aby ještě něco řekl, ale nestihl to. Do třídy vešel učitel. Jen, co došel ke svému stolu, začal tu proklatou řeč.

„Tak třído, máte tu novou posilu.“ Pohlédl na mě. „Co kdybyste se nám trochu představila?“ zeptal se mě. Nedalo se nic dělat. Musela jsem tam jít. Vstala jsem tedy, podala mu papíry k podepsání a došla k tabuli. Rychle jsem přemýšlela o tom, co říct a co ne. Nedechla jsem se a začala.

„Tak jak začít. No tak, jmenuji se Renesmé Isabella Elizabeth Cullen, ale kamarádi my říkají jenom Nessie nebo Ness. Přistěhovala jsem se sem z Grónska, ale narodila jsem se tady. Moje máma se jmenuje Isabella, otce nemám. Odešel ještě než jsem se narodila,“ už jsem byla dost zoufalá. Nevěděla jsem co bych dál řekla. „Bude to stačit?“ zeptala jsem se učitele. Přikývl.

„To je mi líto,“ řekl táta. Usmála jsem se na něj. Kdyby tak věděl. V té chvíli jsem prostě nemohla. Byla jsem plna emocí a musela jsem ze sebe vyždímat.

„Máš po škole čas?“ zeptala jsem se ho. Přikývl. „Na parkovišti na mě čekej se svojí rodinou. Něco vám řeknu.“ Zbytek hodiny oběhl v klidu, vlastně už celý den ve škole byl v klidu. Jen kdyby mě nezačali napadat výčitky svědomí. Proč jsem s tím začala, co když nás nebude chtít? Co když tím ublížím mámě? Proč vždycky přemýšlím až poté, co něco udělám? Jednou by to mohlo být obráceně. Já se asi fakt zabiju. Ale ne, na to nemám. To bych zase ublížila mámě. Jsem zvědavá, jak se z tohoto vykroutím. Jak to vypadá, tak asi nijak.

Zazvonilo na konec poslední hodiny. Mučení v tělocviku sice skončilo, ale začne další. Snažit se vyklouznout Cullenovým. Mezi uhýbání míči jsem se rozhodla, že zkusím nějak obkecat. Nechci ublížit mámě a to, kdyby táta přišel na nás a nezůstal, bych udělala. Pomalu jsem se převlíkala, nijak nespěchala. Ale ani to mi moc dlouhou dobu nezabralo. Nakonec se nadalo dělat nic jiného, nežli jít na parkoviště. Musím si rychle rozmyslet, jak zmizím. Nepozorovaně. Co nejvíce nepozorovaně. Vešla jsem na parkoviště a nikde je naštěstí nezahlédla. Vydala jsem se ke svému autu. Najednou se u něj objevili.

„Do háje,“ sykla jsem. Takže jim asi neodjedu. Musím si vymyslet nějakou výmluvu. Všichni se opíraly z obou stran o mé auto, takže jsem neměla jak nastoupit. Přišla jsem k tátovy, Alice a Rosalie. Ti byli nejblíže, zastavila jsem se těsně u nich.

„Co jsi chtěla?“ štěkla na mě Rosalie. Hádala jsem se s matkou, že tak zlá zase být nemůže, ale jak vidím, daleko od pravdy máma nebyla.

„Omlouvám se. Byla jsem moc hr. Nemohly byste ještě jeden den počkat? Pak vám opravdu vše vysvětlím. Musím se nejdříve s někým poradit,“ začala jsem. Prosím, ať to pochopí.

„Na to už je trochu pozdě. Jako blbci tady čekáme a nic nám ani neprozradíš. Vypadáme snad jako nějací lidé, kteří jen tak na někoho čekali, aby je ten dotyčný pak před celou školou shodil?“ utrhla se na mě zase Rosalie.

„Klid, Rosalie. Dobře, ale zítra nám opravdu vše vysvětlíš,“ ozval se táta. Přikývla jsem. Všichni jako na povel odešli. Jen Rosalie se ještě jednou ohlédla a hodila po mě jeden z těch zabijáckých pohledů. Oddychla jsem si a odjela domů. Teď to musím nějak šetrně mámě říct.

„Ahoj mami,“ pozdravila jsem ji, jen co jsem vešla do domu a zavřela za sebou dveře.

„Ahoj, pojď do obýváku, někoho ti představím,“ ozvala se ihned. Koho my tak chce představovat? Nějakého stoletého známého? Vešla jsem do obýváku a srdce se mi rychle rozbušilo. Stál tam hodně vysoký kluk s černými vlasy a hnědými oči, vyzařovala z něj šťastná aura. Překvapeně se na mě díval. Poté jsem v jeho očích nalezla i něco více. Nedokázala jsem to popsat.

Máma si odkašlala.

„Jacobe,“ oslovila ho máma.

„Co?“ zeptal se.

„Můžeš my prosím vysvětlit, proč zíráš na moji dceru?“ zeptala se ho vyděšeně. Pak to vypadalo, jako by si něco uvědomila.

„Řekni mi, že jsi to neudělal,“ nabíral její hlas na hysterickým tónu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naleznout a neztratit - 4. kapitola:

 1
1. kikuska
10.09.2011 [23:30]

A jéje. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!