Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naleznout a neztratit - 10. kapitola


Naleznout a neztratit - 10. kapitolaPokud tuhle povídku rádi čtete. Nepotěším vás. Tohle je poslední díl. Nemyslela jsem si, že to tak rychle zkončí. Ale je to tak. Říkala jsem, že bude kratší. Ještě můžete čekat Epilog.
V tomhle díle se dozvíme, jestli měla na Edwardaa nejaký dopad slova Esme.

10. Happy End?

Ani ne za pět vteřin se objevila zase tady.

„Tak jak?“ zeptala se jí Alice, i když to musela slyšet.

„Nevím,“ vzlykla Esmé. Carlisle si objal a začal chlácholit. Uběhla další minuta.

„Tak dobře, jdu tam,“ vylítla Rosalie a byla pryč. Za dvě vteřiny se vrátila.

„Není tam,“ vydechla podrážděně.

„Jak to, že ne? Vždyť jsme neslyšeli, že by táta odešel,“ vstala jsem.

„Kdybych byl Edward, kam bych šel?“ přemýšlel Carlisle. „Denali?“

„Myslíš, že by šel dobrovolně za Tanyou, po tom, co se stalo minule?“ zeptala se jej pochybovačně Rosalie. Co se stalo minule? Co se stalo? To by mě zajímalo. Až jej najdeme zeptám se jich.

„Máma,“ vydechla jsem. Všichni se na mě nechápavě podívali.

„Šel za mámou,“ upřesnila jsem.

„To je taky možnost,“ řekl Carlisle.

„Bože, koho jsem si to vybrala,“ povzdechla si Esmé.

„Jedeme tam,“ ozvala se Rosalie. Všichni se okamžitě vydali ke dveřím, já také. Naskládali jsme se do svých aut. Já byla přimáčknutá mezi Emmettem a dveřmi auta. Z toho vzniklo to, že jsem byla přimáčknutá na okně. Přesně jsem v tu chvíli pocítila, jak se asi cítí ti, kterým ve filmech fláknou obličejem do skla nebo zdi. Příjemný pocit to tedy nebyl. Jediné štěstí bylo, že Cullenovi jeli rychle. Po patnácti minutách jsme vjeli na cestu k našemu domu. Modlila jsem se, abychom dojeli co nejdříve. Za dvě minuty zastavili. Emmett otevřel dveře a já jsem spadla na zem.

„Bože, jsi v pořádku?“ pomáhala mi na nohy Alice.

„Snad jo. Mám pořád 3D tvar?“ zeptala jsem se s obavami. Zasmála se.

„Ano, máš. Proč?“ mračila se.

„Emmett mi v autě nechával jen malou skulinku na sednutí. Byla jsem přilepená na dveřích auta,“ odpověděla jsem jí.

„Emmette, musíš se tak rozvalovat? Málem jsi Nessie rozmáčkl,“ napomenula ho Esmé. Emmett něco odpověděl, ale já to neslyšela.

„Hele, víš, že jsem Bellu opustila jen kvůli Edwardovi? Nemohla jsem se mu vzepřít,“ změnila téma Alice.

„Vážně?“ zeptala jsem se. To jsem teda vážně nevěděla.

„Bella byla a stále je moje nejlepší kamarádka. To se nezměnilo a nikdy nezmění. Kdyby nebylo toho večera, nikdy bych ji sama neopustila,“ odpověděla mi smutně. Najednou se její pohled změnil. Vypadalo to, jako by se dívala někam do dálky. Pak se to zase vrátilo do normálu. Musela mít vizi.

„Cos viděla, Alice?“ zeptal se Jasper.

„Usmířili se,“ odpověděla mu.

„Ach jo a já jsem to chtěla vidět. To nemohli počkat na mě? Bylo by zajímavé, vidět to,“ povzdychla jsem si.

„Alespoň měli soukromí. Teď už se nás nezbaví. Ani jeden z nich,“ usmála se Alice ďábelsky. Začala jsem se soustředit na tátovy myšlenky. Oba na nás čekali. Táta musela slyšet naše myšlenky – kromě těch mých, samozřejmě - a říct to mámě.

„Dobře, jdeme dovnitř. Než mě stačí Emmett zmrzačit,“ zavelela jsem. Vydali jsme se k domu. Cestou jsem si něco uvědomila. Ať už jsem ho kdykoli nějak nenáviděla, hlavně za to, že mámu opustil, vždy jsem jej v koutku duše měla hrozně ráda. Vždyť to byl můj otec, i díky němu jsem na tomto světě a můžu být svědkem tohoto okamžiku. I díky němu jsem mohla celé ty roky pomáhat mámě, aby se vypořádala s jeho odchodem. Alespoň natolik, aby mohla zase žít jen z poloviny tak, jak žila předtím, než je poznala. Já ji držela nad vodou. A to i díky němu. Když to vezmu takhle, on byl ten, kdo bude mít moji matku i mě nejvíce rád. Navždy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naleznout a neztratit - 10. kapitola:

 1
01.10.2011 [18:09]

AddyCullenokey... tuhle povídku čtu podruhé a stále mě baví... Co ti na to mám říct... než to že je vážně úžasná??? Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
11.09.2011 [0:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!