Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nalezená Láska 20. kapitola

2


Nalezená Láska 20. kapitolaDušuji se... Opravdu moc se omlouvám za tak dlouhou odmlku, nebudu vysvětlovat své důvody, ale prostě 20. kapitola je hotová, no a snad si ještě vzpomenete, jaká to povídka vlastně je...

Ráno jsem se probudila s lehkým úsměvem na tváři, Edward ležel vedle a hladil mě po boku. Jeho dotyk byl jako pohlazení motýlích křídel, jemný a něžný.

„Dobré ráno,“ pozdravil mě do nového dne. Podívala jsem se na něj a líbla ho na tvář.

„Dobré i tobě,“ odvětila jsem a chtěla jít do koupelny, což mi nedovolil, obmotal svou paži okolo mého pasu a přitáhl si mě k sobě.

„Co to…“ nestačila jsem se zeptat a už mě vášnivě líbal, srdce mi zběsile tlouklo, automaticky jsem se k němu tiskla a ruce mu vmotala do vlasů. Odtrhl se od mých rtů, aby se mohl nadechnout, ale jeho rty neopouštěly moji kůži.

„Edwarde,“ vydechla jsem, když moje plíce dostaly vyžadovanou dávku vzduchu, neustále se ke mně tiskl, jazykem přejel po mém krku a moje tělo ovládlo vzrušení. Dál zkoumal mou kůži svými rty, než se do pokoje přiřítil Emmett.

„Teda brácha tolik nepozornosti,“ vykřikl se smíchem, a než jsem se stačila vzpamatovat, moje náruč byla prázdná a já jen slyšela ohromnou ránu.

„Edíku, Edíku,“ zaslechla jsem výkřik Emma, zavrtěla jsem hlavou a povzdechla si.

„To je rodinka,“ rozesmála jsem se, ač u srdce mě lehce píchlo. Konečně jsem se dostala do koupelny, vysprchovala se, oblekla se a šla dolů.

„Dobré ráno, zlatíčko.“ Vzala jsem si Amy do náručí a políbila ji na čelo.

„Máma.“ Obmotala mi své malé ručičky okolo krku a tiskla se ke mně. Zasmála jsem se společně s Esmé, Rose a Carlislem, který byl dnes výjimečně doma.

„Tak co dnes budeme dělat, Amy?“ optala jsem se své dcery a položila ji na zem. Postavila se a rozeběhla se k bedně na hračky, kterou měla v jednom rohu obýváku společně se stolkem a s židličkou, s papíry a s pastelkami. Chvíli se v ní přehrabovala, vzala pokaždé nějakou hračku do ruky, chvíli na ni koukala a pak ji hodila zpátky. Přišla jsem k ní, posadila se do tureckého sedu. Nakonec vytáhla vítězoslavně menší krabici, kde měla schované dřevěné kostky s obrázky. Začaly jsme si stavět a skládat obrázky tak, aby byly celé. To nám vydrželo celé dopoledne.

Esmé nám uvařila oběd, který jsme s chutí snědly. V tu chvíli se přiřítil Emmett se širokým úsměvem a rozdrápaným trikem. Rose se ušklíbla.

„To tričko jsem ti dala já,“ řekla ledově a odešla do garáže na smrt uražená.

„Rose, miláčku, já za to nemůžu, to Edward,“ dušoval se Emm a běžel za svou vyvolenou, což nás ostatní nesmírně rozesmálo. Edward mě objal, když jsem vstala, abych uklidila nádobí, přičemž mě předběhla Esmé. Edwardovy paže se obmotaly okolo mého pasu a políbil mě na krk, usmála jsem se.

„Edí, Edí,“ vykřikla Amy a natáhla k němu své ručičky, aby se dostalo pozornosti i jí, pustil mě z objetí a vzal si malou do náručí.

„Ahoj, princezno,“ usmál se na ni a Amy mu dala pusu na tvář.

„Hlat lálá“ zažvatlala vesele, a jako na povel Edward s ní přešel k pianu, posadil ji na stoličku vedle sebe a jeho štíhlé prsty se rozeběhly po klávesách, já se posadila na gauč a dívala se na ty dva. Na tváři široký usměv. Poslouchala jsem společně s malou, než začala klimbat. Šla jsem ji vzít do náručí a tiše ji kolíbala. Edward z jedné skladby přešel plynule ke druhé a malá mi usnula v náručí. Přenesla jsem ji do postýlky, která byla na spaní po obědě u dveří vedoucí do zahrady, které byly věčně otevřené. Nikdy jsem se nebála, že by Amy mohla v nestřeženém okamžiku vyjít na zahradu a spadnout do řeky nedaleko domu. Nikdy nebyla bez dozoru, výhoda toho, když je vám několik staletí a vaše smysly jsou zbystřené, nemluvě o tom, že doma máte vědmu. Stála jsem u postýlky a dívala se na svou dceru, která zítra oslaví rok. Zavrtěla jsem hlavou a tiše si povzdechla.

„Bells, na co myslíš?“ zeptal se mě Edward, když se objevil těsně za mnou a objal mě.

„Na mámu, na tátu,“ řekla jsem tiše a opřela se o něj. Nic neřekl, jen mě hladil po břiše. Ještě nějakou chvíli jsme tam tak stáli, než mě zvedl do náruče a vyběhl se mnou schody do našeho pokoje. Položil mě na postel a políbil na rty, jen jsem překvapeně vydechla a natiskla se na něj, líbala jsem ho, dokud jsem se nepotřebovala nadechnout.

„Jsem šťastný, že jsem tě našel,“ řekl Edward, než se sklonil k mému krku a zasypal ho polibky. Jen jsem ho tiskla k sobě, překvapená nad jeho chováním, jako kdyby jeho zdrženlivost byla tatam. Hladil mě po těle a zasypával mě polibky. Pozvedla jsem mu hlavu a přitáhla si ji k sobě, dravě jsem jej políbila, než jsem se odtáhla. Tiše zavrčel, což mě potěšilo. Vymanila jsem se z pod něj a šla do šatny, abych připravila medailónek na zítřejší oslavu. Vyhrabala jsem krabici, kde měla být fotografie mých rodičů. Edward seděl na posteli a jen mě tiše sledoval. Přinesla jsem krabici na postel, Edward na chvilku zmizel a objevil se s medailónkem v ruce. Usmála jsem se na něj a zhluboka se nadechla, otevřela jsem krabici a začala v ní hledat, nakonec jsem našla svatební fotografii svých rodičů. Zamračila jsem se, ta fotka byla moc velká.

„To půjde,“ řekl Edward, vzal fotografii z mé ruky a odběhl. Za nedlouho byl zpět, v ruce měl dvě, jednu tak akorát do medailónku a druhou tu původní.

„Děkuju, lásko,“ políbila jsem ho a dala tu menší na své místo. „Chybí mi,“ řekla jsem skoro neslyšně, objal mě a vtiskl polibek do vlasů. Nic neříkal, jen mě nechal, ať moje myšlenky zavítají do minulosti.

„Bello,“ ozval se ze zdola Carlisle a Edward vyletěl jako blesk, zmateně jsem se na něj podívala, ale už jsem viděla jsem šmouhu jeho mizející postavy. Urychleně jsem vstala a šla dolů do obýváku. A v tu chvíli by se ve mně krve nedořezal…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nalezená Láska 20. kapitola:

 1
2. lala19941
11.12.2012 [13:36]

Skvelá poviedka, krásna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ...ale ten záver Emoticon Emoticon ..tak prosíím pridaj rýchlo dalšiu kapitolku, teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lidka H
23.05.2011 [21:55]

Prosíííííííím další kapitolku !!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!