Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naivita - prolog

Trojka :) By KateBlackova


Naivita - prologBella jede se svými kamarádkami na školní výlet, který se poněkud zvrtne. Bude unesena a prodána do otroctví. Na jedné párty, kde bude muset sloužit, se potká s Edwardem, který se ji bude snažit vysvobodit, ale nebude to tak jednoduché. Bellin majitel má totiž spoustu prostředků, jak si ji u sebe udržet. Inspirovala jsem se jedním starým fotorománem v BG! Zdál se mi neukončený a prostě mi nedalo ho podle své fantazie ukončit.

„Neviděly jste Bellu? “ zeptala se kamarádek u stolu Jessica, když Bellu nenašla na snídani, jak předpokládala, ale ty jen záporně zakroutily hlavou. „To je divné. Vždyť jsem slyšela, jak přišla do pokoje.“

„Ale vždyť jste tu seděly s tím klukem z obsluhy, ne? Nešla někam s ním?“ zeptala se Angela. I ona se o Bellu bála.

„Zůstala tu s ním sama a potom… už jsme se neviděly,“ zjistila Jessica děsivou skutečnost.

„Třeba si jenom spletla pokoj,“ uchechtla se Lauren, ale Jessica tušila, že na tom něco nesedí. I přes vnitřní neklid se ale nesnídala a čekala na pokyny učitelů, co dnes budou dělat.

Bella se celý den neukázala. Jessica pomalu začínala šílet a rozhodla se říct učitelům, co se stalo. Za celý den na to nepřišli a to je přepočítávali několikrát. Pokaždé Bellu omluvila, že šla na záchod a potom už na to nějak zaobalila.

„Pane profesore,“ odhodlala se večer a otevřela dveře do pokoje učitelů.

„Jessico, stalo se něco?“ zeptal se jeden z učitelů pověřený jejich dozorem.

„No, ona Bella zmizela,“ zašeptala Jessica a sklopila hlavu.

„Jak zmizela?“ zeptal se nechápavě pan Banner.

„No prostě zmizela. Přísahala bych, že večer na pokoji ještě byla, ale ráno jsme ji nemohly nikde najít.“

„A to mi to říkáš až teď? Vždyť byla pryč celý den.“

„Omlouvám se,“ zašeptala Jessica.

„Dobře, musíme přemýšlet, co uděláme. Asi bychom měli zavolat policii a spojit se s jejími rodiči,“ uvažovali už oba učitelé. „Jessico, běž si lehnout. My už se o to postaráme.“

„Dobrou noc,“ kývla Jessica a šla k sobě do pokoje.

Učitelé zalarmovali snad všechny, co mohli, ale po Belle nebyla ani stopa. Byla oficiálně prohlášena za pohřešovanou a s touto skutečností nenadělal nic ani její otec, policejní šerif. Bylo to, jako kdyby se po ní zem slehla.

 

Na druhé straně budovy ležela mladá dívka v tmavém sklepě. Spala a nevěděla o ničem. Když se konečně probudila, byla připoutaná silným řetězem k silným trubkám a nohy měla odřené od silného lana. Chtěla si zavolat o pomoc, ale hlas ji neposlouchal. Byla bezmocná. Nevěděla, co se stalo ani co se stane dál. Bála se, ale nedokázala si na nic vzpomenout. Ani když se sebevíc snažila. A protože byla jenom v tričku a lehkých kalhotách, začínala jí být zima. Snažila se stále volat o pomoc, ale stále měla v krku moc sucho, takže to moc hlasitě neznělo. Když konečně nastala jedna změna.

Dveře se otevřely a do tmavé místnosti proniklo prudké světlo, až musela přivřít oči. Vyděšeně sledovala tu velkou postavu a snažila se rozpomenout, kde jí tak viděla, ale na nic nemohla přijít. A pak to přišlo jako blesk z čistého nebe.

Byl to ten kluk, co ho včera potkala s Jessicou v hotelu a on je pozval na drink. Byly rády, že si jich někdo všimnul, tak přijaly a večer se s ním sešly v kavárně. Jessica je ale po chvíli opustila, protože byla unavená a ona tam s ním zůstala. Pak ale všechny vzpomínky končily.

„Danny?“ zeptala se potichu a trochu nervózně.

„Jo, jsem to já,“ odsekl jí a vůbec se to nepodobalo tomu, jak se k ní choval včera. „Drž hubu a na nic se neptej!“ okřikl ji, když otevřela pusu.

„Proč? Proč jsem tu připoutaná, že se sotva můžu hnout?“ panikařila a v očích se jí leskly slzy.

„Řekl jsem, abys držela hubu,“ okřikl ji ten sympatický kluk ze včerejška a Bella radši zmlkla, když viděla tu nenávist v jeho očích. „Za chvíli se vrátím, tak se dej trochu do pořádku a ne, že tu uděláš nějakou hysterickou scénu,“ odfrkl si a s velkou ránou zabouchl kovové dveře.

Bella se rozplakala. Nevěděla, co se s ní bude dít a po tomhle divném výstupu měla strach ještě větší. Pořád ale měla naději, že ji Jessica začala hledat. Byly přece nejlepší kamarádky a musela jí chybět. Musela si všimnout, že se Bella na pokoj nevrátila a zmizela.

„Tady je,“ uslyšela hlas Dannyho Bella a ruce se jí okamžitě rozklepaly. Velké kovové dveře se otevřely a dovnitř vešly postavy rovnou tři a šly k ní.

Byla tak vyděšená, že jenom bezmocně těkala pohledem z jednoho na druhého a čekala, co přijde. Bála se ale toho nejhoršího.

Když k ní jeden přistoupil a natočil si k sobě její tvář, vykřikla a okamžitě schytala facku. „Logane, nech toho. Musí vypadat slušně, jinak z ní nebudou prachy,“ klidnil ho Danny s tím dalším a Bella doufala, že se přeslechla.

„Dej mi klíče od těch pout,“ poručil Logan a Danny je podal.

Konečně ji odemkli. Bella si myslela, že to byla jenom nějaká pitomá hra a ona bude zase volná, ale tak krutě se mýlila.

Už čekala, až jí rozvážou lano kolem nohou, ale Logan jí zvedl ruce a Danny jí vysvlékl tričko. Zůstala tak v té temné a studené místnosti jen v kalhotách a podprsence. V hlavě se jí promítaly ty nejhorší scénáře, ale ten třetí kluk vytáhl foťák a začal si ji fotit. Bella nechtěla, ale proti Loganovi, který ji pevně držel, neměla šanci, tak se musela podřídit.

Po focení ji oblékli natrhnuté tričko a znovu ji spoutali. „Hlídejte ji tady. Dojdu zavolat zákazníkovi, že zboží je připraveno k vyzvednutí.“


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naivita - prolog:

 1
19.12.2011 [18:34]

kachnullkaNo ty vole.. Emoticon Zajímalo by mě, jak se to bude dál vyvíjet.. Jdu honem na další.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!