Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na útěku 5

The Hillywood Show


Na útěku 5Tak, je tu pro Vás čtenáře další díleček... tentokrát je to takový překlenovací díl a trochu kratší, takže prosím akce bude v dalším díle... ale myslím, že Vás to snad bude bavit... těším se na Vaše komentíky a pomalu už chystám další díleček... Vaše eunta

5. kapitola

Edward

,,Dej mi náskok, prosím. Udělej to kvůli mně. Nechci ji ztratit. Znovu bych to už neunesl. Vím, že jsem to podělal sám ale teď mi dej tu možnost to napravit.“

 

Potřeboval jsem ten čas nutně, potřeboval jsem jí všechno vysvětlit a snažit se, aby mě alespoň poslouchala. Na víc, už zřejmě nemám nárok. Ne potom, co jsem provedl. Sice nevědomky ale provedl. Je to moje chyba, co se stalo.

 Myslel jsem si, že to bude tak lepší, že se vrátí do svých starých kolejí a zapomene na mě. Já bych ale na ni zapomenout nedokázal. Byla moje slunce v zamračeném dni, byla můj vzduch, byla můj život. S jejích odchodem už můj život neměl smysl, neměl význam.

Ona byla moje vše a já ji opustil. Miloval jsem ji natolik, že jsem myslel na její štěstí a dobro a miloval jsem ji natolik, že jsem ji musel pro to štěstí a dobro opustit.

 

Alice zaváhala. Věděla, že tímto podvedla Bellu a porušila slib, který jí dala, ale také si přála, aby bylo vše v pořádku a my se vrátili k sobě. Všichni tři.

,,Edwarde… já ti důvěřuju ale zatím nemůžu říct, jak tohle všechno dopadne. Jenom doufám, že dobře, protože si nepřeju nic jiného, než aby Bella a Renesmee byly tady s námi. Edwarde… jeď!“ řekla a popostrčila mě ke dveřím. Já jsem neváhal ani jedinou vteřinu. Silně jsem Alice objal.

,,Děkuji… jsi ta nejlepší sestra na světě.“ Řekl jsem a líbnul ji do rozčepýřených vlasů.

,,Tak si to pamatuj… něco za něco.“ Řekla a popostrčila mě opět ven. Kdybych byl člověk, tak bych cítil, jak mým tělem koluje adrenalin.

Upíří rychlostí jsem vběhl do garáží a už nasedal do svého Volva. Garáž se otevřela a já mohl vyjet vstříc svému osudu.

Budu potřebovat hodně štěstí a hlavně hodně pochopení z její strany. Neustále jsem na ní myslel a vymýšlel vhodnou řeč. Nakonec ale nic nebylo natolik dobré, aby to bylo pro mou Bellu. Ona si zasloužila něco mnohem víc.

Snesl bych jí i modré z nebe, snesl bych jí celý vesmír. Ona byla mým středem vesmíru a ona byla ta pravá. Moje jediná.

Moje jediná s naší dcerou, kterou jsem zatím viděl jenom v Aliciných vzpomínkách. Vlásky  měla opravdu po mě. Bronzové jako já ale mírně zvlněné, to má zase po Belle. Oči má její… nádherně hnědé a přímo k sobě volající. Byla dokonalá.

Volvo ujíždělo dál a já hleděl na silnici mizející mi pod koly. Příroda se měnila s ujetými mílemi. Snažil jsem se jet ještě rychleji ale nejvyšší kvalt a plynový pedál na zemi mi už víc neumožnil. Jel jsem naplno ale pro mě to bylo stále pomalu. Jediné co mě popohánělo kupředu bylo, že se pomalu blížím ke svému cíli.

 

Bella 

,,Omlouvám se, nebyla jsem opatrná. Ani nevím, jak se ti omluvit, ale už to ví. Jede za Vámi.“

 

Tak a tohle je konec. Tma a bezmoc.

,,Alice!“ vykřikla jsem na ní do telefonu a snažila se uklidnit ale kdybych měla živé srdce, určitě by mi vyskočilo přímo z hrudi. Ne, to není pravda, to prostě nemůže být pravda. Edward!

,,Bello… prosím klid… chce si s tebou promluvit, chce vidět malou.“ Snažila se mě Alice uchlácholit ale můj vztek byl právě na vrcholu.

,,Nebudu s ním mluvit a malou mu neukážu. Jak už jsem ti říkala, nemá právo na nic!“ křičela jsem na ní do telefonu a zřejmě mě musela slyšet celá hospoda, protože tu bylo hrozné ticho. Jistě, pozdvižení pro ně bylo zajímavější, jak půllitr piva.

,,Bello… prosím, kvůli mně. Je to pro mě hodně důležité… prosím, alespoň ho vyslechni a to je vše, co od tebe žádám. Dlužíš mi to.“ Řekla prosebně a mě ztuhnul obličej. Ano, dlužím jí to a dlužím jí ještě mnohem víc ale o tomhle nikdy nebyla řeč. Toto nebylo součástí naší dohody.

,,Alice, tohle od tebe není fér a moc dobře to víš. Nejednáš čestně. Tohle jsme si nedomluvily.“ Bránila jsem se ale věděla jsem, že má pravdu.

,,Vím ale je to můj bratr a malá je moje neteř… přeju si, aby ji viděl… prosím, Bello.“ Žadonila dále a snažila se mě obměkčit.

,,Já…“

,,Prosím…“ pokračovala a já byla na rozhraní… mám?

,,Musím si to promyslet.“ Odpověděla jsem rázně.

,,Moc času nemáš, za půl hodiny je tam.“

,,Jakto? Proč? To není možné!“ křičela jsem už znovu, protože půl hodiny? Na to jsem opravdu nebyla připravená. To je moc brzy… to ne!

,,Omlouvám se ale dala jsem mu náskok. Je mi to líto Bello ale musela jsem. Chci, aby jste si promluvili. Snažně tě prosím.

,,Musím končit.“ Řekla jsem a položila telefon. Za vteřinu začal znovu zvonit ale už jsem na to nereagovala.

Kdybych měla čas na rozmyšlenou, tak bych možná svolila, ale takhle? Jaké jsem měla možnosti? Ještě jsem nebyla připravená postavit se mu, ještě ne, na to jsem byla moc slabá a hlavně jsem chtěla ochránit Renesmee. Co když mi ji bude chtít vzít? A už ji nikdy neuvidím?

To nesmím dopustit!

Popadla jsem svou tašku a vrátila se do lokálu.

,,Odcházím… točte si sami.“ Řekla jsem a už stála mezi dveřmi. Odezvy jsem neregistrovala. Nechtěla jsem je slyšet, protože teď jsem měla opravdu naspěch.

Rozhlédla jsem se po ulici a nezpozorovala žádný pohyb. Nikdo by tu neměl být. Rozběhla jsem se upíří rychlostí domů…

 

Shrnutí povídek

Předchozí díl

Další díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na útěku 5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!