Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na príkaz Volterry - 25. kapitola

Nikki + Paul


Na príkaz Volterry - 25. kapitolaJasper a Emmett sú švagrovia na pohľadanie a zas to dokážu. Po tých romantických kapitolách som mala chuť na niečo vtipnejšie, aj keď bude aj romantika. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Plieskala som si o dlaň tou plastovou tyčinkou a zadržiavala slzy. Zas len jedna čiarka a ja tam chcem dve. Tak nejako som si myslela, že keď už do toho pôjdeme, bude to na prvýkrát. Som naivka. Čo vlastne viem o plodení detí? Po milovaní by som mala zostať dlhšie ležať alebo robiť stojky? Niekde som to čítala, ale najskôr v nejakom pubertálnom časopise. Ja o tom vlastne nič neviem. Neviem nič o tom, ako tomu pomôcť, nikdy som sa o to nezaujímala. Možno by som sa mohla pozhovárať s Carlisleom. Pôjdem za ním, sadnem do kresla a vybalím na neho, že sa nám nedarí a nech niečo poradí. Možno polohu, alebo čo ja viem, čo. Dúfam, že to zvládne.

„Bella? Čo tu robíš, zlatko,“ ozvalo sa spoza dverí kúpeľne, aj s jemným zaťukaním. Edward opatrne vstúpil a ja som schovala test za chrbát. Premeral si ma pohľadom a nakrčil čelo. „Niečo predo mnou schovávaš?“ opýtal sa s jemným úsmevom.

„Milenca v sprche,“ šepla som ironicky a otočila sa mu chrbtom. Ten hlúpy test som si vopchala medzi prsia do podprsenky. Chcela som prejsť popri ňom k dverám, no chytil ma pevne okolo pása a chrbtom si ma pritisol na hruď. Rukou vbehol do mojej podprsenky, prstom zavadil o moju bradavku a ja som slastne vzdychla. Vytiahol ten test a pozrel si ho.

„To je ten tvoj milenec?“ zachrapčal mi do ucha a dotkol sa perami môjho ušného lalôčika. Zapriadla som, ako mačiatko pri klbku vlny. „Prečo to vôbec kupuješ? Milujeme sa na plno len dva týždne,“ povedal mi chlácholivým tónom a ja som mu to vzala z ruky a hodila do koša.

„To áno, ale si upír a myslela som si, že si expresný vo všetkom,“ povedala som so širokým úsmevom, a potom mi v hlave zarezonovala myšlienka. Čo ak ja nemôžem mať deti? Nikdy som u gynekológa nebola. Možno nemôžem... Stuhla som.

„Bella, čo je?“ opýtal sa trocha rozmrzene, keď som prebehla kúpeľňou a izbou až do kuchyne.

„Edward, čo ak nemôžem mať deti? Mala by som ísť k lekárovi. Mal by ma prezrieť Carlisle, alebo možno existuje v lekárni nejaký test. Čítala som v nejakom časopise, že existuje ovulačný test, či čo a...“

„Zlatko, hysterčíš. Takto ťa vlastne nepoznám.“ Edward sa široko usmial, no mňa ten úsmev len provokoval ku kriku.

„Robíš zo mňa hysterku, lebo sa bojím, že nemôžem mať deti? Edward...“ Úsmev mu rýchlo zmizol.

„Dobre. Prepáč. Dajme tomu ešte mesiac, a potom pôjdeme k lekárovi. Je to dobrý kompromis?“ opýtal sa a opatrne preplietol prsty s mojimi a pritiahol si ma k sebe. Zakňučala som mu do hrude na súhlas.

„Správam sa ako hysterka,“ šepla som, keď sa odo mňa odtiahol.

„Áno,“ povedal krátko a otočil sa ku chladničke. Schmatla som zo stoličky kuchynskú utierku a zahnala sa po ňom, že ho strestám, no bleskovo sa otočil, stočil kus látky a plesol ma po zadku. Vypískla som. Edward zodvihol obočie a krokom šelmy a úsmevom lascivného diabla sa ku mne približoval s tou nebezpečnou zbraňou v ruke.

„Chcela si napadnúť upíra. Bella-Bella...“ Pokrútil hlavou. Ja som pred ním cúvala a mala som čo robiť, aby som sa nerozosmiala. „Ty predsa vieš, že upírov nesmieš napádať. Sme nevyspytateľní,“ šepol a zmizol spred mojich očí. „Sme nezastaviteľní,“ zavrčal mi zozadu do ucha a ja som ľaknutím nadskočila. Otočila som sa a jeho zas nebolo. „Sme životu nebezpeční,“ šepol zas za mojím chrbtom a cítila som, ako sa ku mne približuje. Čakala som, že okolo mňa ovinie ruky, no namiesto toho som na zadku zas ucítila plesknutie.

„Ááá...“ zapišťala som a dala sa do behu cez kuchyňu do izby a na prahu spálne som tomu nebezpečnému upírovi vbehla do objatia.

„A neutečieš nám...“ šepol a vrhol sa na moje pery. Tieto hry, ktoré zaručene končili v posteli a môj manžel ma nechal pocítiť, že nie je obyčajným mužom, ale najsexy predátorom sveta, to som jednoducho zbožňovala. Užívala som si to. Privádzalo ma do extázy vedomie, že je tak nezdolateľný, tak neohroziteľný a celý môj.

 

Edward už potreboval na lov. Zvykol ma nechávať u svojej rodiny, teda, aj u mojej, ale dnes sa mi nechcelo nikam chodiť. Súhlasila som, že niekto príde ku mne do domu. Myslela som, že to bude príjemný a pokojný večer v spoločnosti Alice, možno Esme a prípadne Rose, no keď sa ozvalo hromové zabúšenie na dvere, a potom mi do domu vpadol Emmett s Jasperom, zadrhol sa mi dych. Emm na mňa víťazoslávne zamával veľkým vankúšom.

„Toto som si doniesol, aby som neoslintal tvoje,“ vyletelo z neho a ja som sa udrela do čela.

„Emm, ja viem, že nespíte. Viem, že neslintáte. Za jedného z vás som sa vydala. Urobte si pohodlie, zdemolujte mi dom a cíťte sa tu ako...“ Vetu som nedokončila, lebo nebolo treba. Jasper sa zvalil pred telku, Emm si stiahol bundu a už mi lustroval všetky zásuvky a skrinky. Tak, Edward to teda vyriešil. Kto má na koho dávať pozor? Musím dnes strážiť tieto dve deti, alebo by som nemusela strážiť, ale mohla by som sa pridať. Naozaj lákavé.

„Dnes sa hrá hokej,“ povedala som ticho a čakala na reakcie. Jasper sa zaškeril, postavil sa a tiahol zips na bunde, odkiaľ vykukol žlto-čierny dres Boston Bruinc. Chytila som záchvat smiechu.

„Boston hrá s New York Rangers, že?“ opýtala som sa, aby sa na nás Emm pozrel a len čo zbadal Jasperovo tričko, neprežila to pohovka. Vrhol sa po bratovi a snažil sa z neho to kacírske tričko strhnúť. Ešte minulý týždeň Emmett fandil Washington Capitals. Menilo sa to rýchlejšie, ako počasie na Aljaške, a o to to bola väčšia zábava. Keď sa Jasper ubránil Emmettovmu útoku, začali riešiť, ako dať pohovku späť do hromady, aby ich Edward nepozabíjal.

„Chalani, začína to o dvadsať minút a treba to pripraviť,“ povedala som nahnevane.

„Dobre, ale musí byť jasné, kto stojí na ktorej strane,“ prehlásil  Emmett.

„No u mňa je to jasné,“ povedal Jasper a zhodil bundu. Emmettovi sa zaleskli oči a Jasper skončil na chrbte s tričkom na franforce.

„Dočerta, ako teraz budeme vedieť, kto komu fandí?“ Jasper zo seba Emmetta stiahol a pozreli na mňa.

„Mám nápad,“ pískla som a letela do kuchyne a začala prezerať zásuvku za zásuvkou. Emm sa samozrejme pridal. Začal trieskať dvierkami.

„Čo hľadáme, švagrinká?“ opýtal sa v záchvate hľadania.

„Fixky...“ Prehrabovala som zásuvku. „Mám!“ vykríkla som a už sa začal maliarsky krúžok. Behom sekundy mal Jasper na líci žltočierne koleso s veľkým B. Mne zas Emm za sekundu nakreslil nepodarenú sochu slobody. Než som sa stihla zahnať, Jasper dopísal NYR.

Zápas sa ani nezačal a už sme všetci traja sedeli na polámanej pohovke a ja som do seba tlačila zemiakové lupienky. Polovica maxi balenia zmizla za pár sekúnd. Dali sme Bostonu prvý gól, a tak sme s Emmettom nadšene vyskočili, kým Jasper nadával. Zrazu som ucítila tupú bolesť a ohla som sa s rukami na bruchu. Emm ma hneď schmatol.

„Čo je? Si v poriadku?“ opýtal sa a to už pri mne kľačal aj Jasper.

„Som ok. Len kŕč,“ šepla som a nechala sa usadiť na pohovku. Zhlboka som dýchala, lebo to zvláštne bolelo v celom podbrušku.

„Ideme za Carlisleom. Vidím, že ťa to bolí,“ oznámil Jasper vážne.

„Jasper, nič mi nie je. Podobné bolesti mám tak raz do mesiaca,“ šepla som.

„Si nejako chorá?“ opýtal sa vydesene. Emmett sa udrel do čela.

„Jasper, ty si idiot. Raz do mesiaca každá normálna ľudská žena predsa menštru...“ Zastavila som ho rukou na ústach a on sa zachechtal.

„Vezmem si tabletku a bude to dobré.“ Postavila som sa a šla do kúpeľne. Tí dvaja šli za mnou a keď som otvorila zrkadlovú skrinku a vybrala tabletku, stáli mi za chrbtom a Emm už študoval škatuľku s tehotenskými testami.

„Na čo to je?“ opýtal sa Jasper.

„Baby testy,“ povedal Emmett, ako ten najväčší odborník. Jeden vybral a otrčil ho na Jaspera.

„Napľuj na ten otvor, zistíme, či nie si v tom.“  Jasper skrútil tvár do grimasy. Vytrhla som Emmettovi škatuľku z ruky a zavrela ju do skrinky.

„Ste idioti! Obaja von!“ štekla som.

„Len žartujeme. Prečo nás vyhadzuješ?“ opýtal sa Emmett ublížene.

„Lebo chcem cikať, ty somár!“ Emmettovi doslova zasvietila pri hlave žiarovka, položil plastový test na umývadlo a vytratil sa spolu s bratom. Zavrela som dvere a sadla na záchod.

„Už si? O chvíľu to začína,“ povedal Jasper pred dverami.

„Vypadni od tých dverí, lebo to nepôjde!“ zvrieskla som.

„Dobre. Idem...“

Chvíľu som sedela a padol mi pohľad na ten nešťastný test. Za skúšku nič nedám, pomyslela som si a urobila si ho. Už keď bol vybalený, čo s ním? Položila som ho na kraj umývadla.

„Bella, kmitaj! Dali sme ďalší gól,“ zreval Emmett, tak som si rýchlo natiahla nohavice a utekala k nemu. Bolo už tri ráno a po predĺžení to bolo stále nerozhodné.

„Uvidíš, ako vám to natrieme,“ povedal Jasper, a potom pozrel smerom von cez sklenené dvere.

„Niekto nám to o chvíľu natrie. Mal prísť až ráno a ona mala dávno spať,“ dodal splašene a vyskočil na nohy. Než som sa pozrela na dvere, stál za nimi Edward a vyzeral, že začne šľahať blesky - ako mocný Thor. Vošiel do obývačky a najprv pozrel na zlomenú pohovku, a potom rovno na mňa.

„Čo sa tu dočerta... Čo to máš na čele?“ opýtal sa rozmrzene a obaja moji strážcovia už cúvali k hlavnému vchodu.

„Vy dvaja, stáť!“ zavrčal môj milovaný manžel.

„My už pôjdeme, keď si doma,“ šepol Emm nevinne.

„Sľúbili ste, že nebudete vymýšľať sprostosti. Sú tri ráno, pohovka je zlomená, moja žena nespí a všetci ste počmáraní fixkami.“ Edward bol vážne naštvaný.

„Tak moment. Tá pohovka už bola nadlomená. Hokej chcela pozerať ona a to s tými fixkami bol jej nápad.“ Jasper na mňa otrčil prst a ja som mala chuť ho nakopať. Previnilo som sklopila pohľad. Edward neveriacky pokrútil hlavou a kývnutím hlavy tých dvoch prepustil. Behom sekundy tu po nich nezostal ani smrad a ja som bola vydaná na milosť predátorovi.

„Veď sa nič nestalo. Ty si ma tým dvom zveril. Boli sme dobrí,“ hovorila som na svoju obhajobu, no nezaberalo. Edward mal stále nečitateľnú masku. „Pôjdem si ľahnúť, dobre? Môžeš na mňa kričať v posteli, alebo mi môžeš dať na zadok. Čo povieš?“ Zodvihla som obočie a Edward sa zrazu mäkko usmial.

„Lákavé...“ zachrapčal. „Ale to z čela ti musím zotrieť. Je to strašné. Idem po obrúsok,“ šepol a ja som si spokojne sadla a čakala. Môjho manžela nebolo minútu, dve, tri, a tak som sa postavila a šla za ním do kúpeľne. Sedel na sklopenej doske záchoda a civel si do dlaní.

„Edward? Si v poriadku? Stalo sa niečo?“ opýtala som sa a on prekvapene vzhliadol ku mne. Akoby som ho prekvapila. Zadívala som sa na jeho ruky. Držal ten test, na ktorý som už úplne zabudla.

„Ja viem, že som povedala, že si ho už robiť nebudem, ale je to na dlho. Emm ho vytiahol zo škatuľky a chcel od Jaspera, aby na neho napľul. Ja som ho nechala na umývadle a keď bol už rozbalený, tak som si ho urobila. Fakt! Už to nebudem robiť. Bude, ako sme sa dohodli. Dám tomu čas,“ sypala som zo seba rýchlo. Edward sa prudko postavil, až ma to trocha naľakalo a cúvla som.

„Už si ho nemusíš robiť nikdy. Bella, si tehotná,“ šepol. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na príkaz Volterry - 25. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8   Další »
28.09.2012 [21:07]

BadLovelyLucyStrašně se mi tento dílek líbil. Byl opravdu vtipný Emoticon Kluci jsou prostě čísla. Fixky Emoticon chudák sedačka Emoticon a ten test? Škoda, že si ho Jasper neudělal Emoticon Třeba by bylo překvápko. Emoticon A ten konec? Dokonalý! Emoticon

76. Adus15
01.05.2012 [11:11]

Adus15Dokonalé! Nemělo to chybu bude mimi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

75. Lulu
30.04.2012 [12:13]

Wow, úžasné, chcem ďalšiu kapču! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

74. Ivy
30.04.2012 [12:07]

IvyTak nějak jsem čekala, že z téhle kapitoly si přečtu 'jsem těhotná'. Způsob jakým se to Edward dozvěděl se ti vyvedl. Teď doufám, že to nebude depresivní, zadumaný Edward, který trpí jen myšlenkou, že by Bellu mohl stratit - měl by si toho děťátka s Bellou užívat.
Jinak děkuji za odkaz na blog, jsem ráda, že si kapitoly mohu přečíst s předstihem a omlouvám se, že komentuji tak pozdě nějak jsem si nevšimla, že na stmívku tahle kapitola už vyšla.

73. ---Veronika---
29.04.2012 [21:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

72. Bani
29.04.2012 [21:02]

Emoticon

29.04.2012 [15:31]

mima19974Ááááááááááááááááááááúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!! Dokonalé!!! Je tehotná,tehotná Emoticon EmoticonRýchlo ďalšiu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

70. Pegi
28.04.2012 [20:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

69. Lenka326
28.04.2012 [20:12]

Tak nevím, jestli se mám radovat nebo se začít bát. Budou mít miminko, poloupíře, které chce Aro. Už teď si nedokážu představit, jak se dva milující rodiče mají vzdát svého dítěte zplozeného z lásky. Ještě, že to odlehčuješ tím, co dokážou vyvést ti dva blázniví Cullenovic kluci - "napľuj na ten otvor" Emoticon
Hezký dílek, těším se na pokráčko
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

68. winna
28.04.2012 [13:58]

tak a je to jasneee.. Edward mimo, Bella brzy na pokraji smrti a mimčo pak kdovíkde.D jestli začně být Volturiovi akční.

 1 2 3 4 5 6 7 8   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!