Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na príkaz Volterry - 23. kapitola

Jack Huston - Nejdelší jízda


Na príkaz Volterry - 23. kapitolaBella a Edward splnia úlohu. Tým som povedala všetko. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Edward ležal pri mne a ja som mu kreslila krúžky po hrudi. Užívala som si to. Zrub bol rozprávkový a bolo tu teplučko vďaka krbu, v ktorom horeli polienka. Cez sklenené dvere terasy som z postele videla jazero, ktorého okolie pokrývala páperová perina prvého snehu. Ak by som v dome nemala upíra, bála by som sa, že cez tie sklenené dvere sa dnu dostane nejaké zviera alebo nejaký zlodej, aj keď, kto by sa tu ponevieral, na konci sveta.

Na dnešok som mala plány. Vedela som, že to najskôr skončí rovnako, ako všetky moje pokusy doposiaľ, ale ja sa nevzdám. Túžila som po Edwardovi. Chcela som ho preto, že bol mojou láskou, mojim manželom, nie preto, že nám to niekto prikázal. Edward sa ovládal dokonalo. Keby len trocha chcel, šlo by to.

Ležala som na jeho hrudi. Tričko mal trocha povytiahnuté nad pupok. Zašla som prstami pod jeho okraj a začala ho jemne hladiť po nahej pokožke. Nechal ma a len moju ruku prikryl tou svojou. Nezodvihla som pohľad, lebo by ma hneď odhalil. Ruku som stiahla nižšie a pohladila ho po bruchu. Prstami som zavadila o lem jeho nohavíc. Edward zastonal a to ma totálne dostalo. Pozrela som sa mu do tváre. Jeho oči boli úplne čierne. Chytil mi ruku do dlane a pobozkal každý kĺb mojich prstov.

„Bella, prestaň s tým,“ pošepol, no ja som s tým nechcela prestať. Prikývla som na súhlas, ale natiahla som sa k nemu a pobozkala ho na pery.  Bozk som sa snažila predĺžiť, ale úplne bez námahy ma zo seba stiahol. V sekunde stál pri posteli a naoko nahnevane mi pohrozil prstom.

„Tak to teda nie,“ povedal káravo.

„Poď ku mne,“ šepla som najzvodnejšie ako som vedela. Kľačala som na posteli len v tielku a rifliach a snažila sa o sexy výraz.

„Nie. Nevieš sa správať!“ On zo mňa robil nejakého nenásytného zvrhlíka.

„Už budem dobré dievča,“ šepla som. Edward sa zasmial.

„Idem ti po niečo na jedenie. Potom si pozrieme telku a pôjdeš pekne spať,“ povedal s úsmevom. Šiel do kuchyne a ja do sprchy. Potrebovala som schladiť. Osprchovala som sa a potom som si presušila vlasy fénom.

Do izby som šla len v uteráku. Prešla som do šatníka a siahla po bavlnenej bielizni. Potom som sa ale zasekla a otvorila som značkovú tašku s bielizňou od Alice. Bol to ten druh bielizne, čo by sa na seba hanbila obliecť aj striptérka, lebo by si ho vôbec nemusela vyzliekať, aké bolo priehľadné. Upíra sa mi asi tak ľahko nepodarí zviesť, ale aspoň to skúsim.

Priamo v šatníku som na seba navliekla priesvitnú košieľku a mini nohavičky, ktoré mali rovnaké množstvo látky vpredu aj vzadu. Látka je silné slovo. Boli to mini trojuholníčky a šnúrka. Keď som vyliezla zo šatníka, Edward akurát otvoril dvere s podnosom jedla. Zalapal po dychu a urobil krok späť. Vyzeral dosť zarazene a povedala by som aj značne zmätene. Ja som sa momentálne šla prepadnúť hanbou. Tak nahú ma ešte vlastne nevidel.

„Bella, obleč sa, prosím,“ šepol chrapľavo a stále sa ešte nepohol, len na mňa neprítomne valil oči.

„Načo, idem spať,“ povedala som na oko vyrovnane, no bolo mi horúco a zrádzalo ma srdce. Bilo ako splašené. Urobila som krok k nemu a vzala si z podnosu misku s ovocím. Edwardovi ruky spadli k telu aj s táckou a za mojim chrbtom som počula, ako nasucho prehltol. Zapla som film a jedla to ovocie. Bavila som sa na tom, ako ma kútikom oka pozoruje a to, ako reagoval, ma postupne zbavovalo nervozity. Ak by som sa ho opýtala, o čom bol film, nemal by tušenia. Umyla som si zuby a vliezla do postele. Nahla som sa pre bozk, no kŕčovite uhol. Pokrčila som ramenami a ľahla si. Prikryl ma až po krk a ľahol si ku mne, ale na prikrývku. Rezignovala som. Ak už toto nezabralo, tak netuším, čo by mohlo. Budem si musieť vymyslieť niečo iné. Možno by zabralo vydieranie alebo možno hrubší nátlak. Na moje prekvapenie som celkom rýchlo zaspala.

 

Zobudila som sa na jemné trasenie.

„Bella!“ oslovil ma Edward a ja som otvorila oči.

„Čo je?“ Prudko som vyrazila do sedu.

„Zase si kričala zo sna,“ povedal starostlivo a odhrnul mi vlasy z tváre, „niečo sa ti snívalo?“ Nebola som si celkom istá, ale zdalo sa mi, že to nebol ten typický sen, kedy kričím zo strachu. Snívalo sa mi niečo, čo by som len tak niekomu nepovedala. Som zdravá žena a niekedy sa mi podobné sny snívajú. Ako inak, keď denne zaspávam vedľa takéhoto chlapa. Zahryzla som si do pery a snažila sa upokojiť dych s rukami pritisnutými na hrudi.

„Si spotená, zlatko,“ šepol Edward. Košieľka sa mi lepila na prsia. Privrela som pevne viečka a snažila sa vybaviť si ten sen. Edward sa ku mne nahol a na horúcej pokožke ma ovial jeho dych. Nabehli mi zimomriavky a prudko som otvorila oči. Toto mi veru nepomáhalo. Cítila som sa ako pred explóziou.

„Bella, čo je s tebou?“ opýtal sa nechápavo, keď som sa trhane nadýchla. Pevne som mu zovrela ruky okolo krku vyslobodila sa z prikrývky. Omotala som mu stehná okolo bedier. Toto napätie proste musím uvoľniť, inak vybuchnem.

„Bella, no tak. Už sme o tom hovorili,“ šepol, no nemal šancu. Ja som sa nemienila vzdať. Na to som bola neskutočne roztúžená. Edward ma začal nehanebne sťahovať zo svojho tela, no ja som ho pevne zovrela. Teraz mi neujde. Ja chcem, potrebujem a musím ho mať. To mi nemôže robiť.

„Edward. Prosím. Prosím, chcem ťa. Túžim po tebe. Pozri sa na mňa.“ Edward zodvihol pohľad a na chvíľu ma zo seba prestal sťahovať. Využila som to a rozkrokom som sa natlačila na jeho nahé podbruško. Bola som ochotná využiť všetko, aby som ho dostala. Tlmene zavrčal, čo ma utvrdilo o tom, že ma cíti. Jemne som sa pohla a prehla sa v chrbte. Z pier mi ušiel vzrušený vzdych.

„Bella,“ zaskučal. Zdrapla som ho za vlasy a začala sa dožadovať jeho pier. Dostala som sa jazykom do jeho úst a vychutnávala si to. Edward ma len držal za zadoček a nehýbal sa. Prsia som mu pritlačila o hruď a tisla som sa celým telom k tomu jeho, akoby to bolo to najdôležitejšia vec v mojom živote a momentálne aj bola.

„Edward, si môj manžel. Milujem ťa a hrozne chcem,“ šepkala som.

„Bella, aj ja ťa chcem, ale nechcem ti ublížiť.“ Ignorovala som jeho výhovorky a zatlačila ho do postele. Vysadla som si na neho a rozhodla sa nebrať ohľady. Cítila som sa ako skazené a zlé dievča. Edward svoje ruky zaklinil do kovového čela postele nad hlavou. Pohladila som ho po vnútornej strane paží, prešla som cez hruď a rukou zašla do jeho nohavíc. On hlasno zavrčal a trhlo ním. Schmatol ma za ruku a posadil sa so mnou. Zachvel sa a hlasno dýchal. Čeľusť mal pevne zaťatú a celá jeho tvár nabrala ostré rysy.

„Bella, pokúšaš sa ma zabiť alebo chceš zabiť seba?“ zasyčal cez zaťaté zuby. Pozrela som mu do očí a nechápavo mykla ramenami. Zápästia mi stále pevne zvieral vo svojich dlaniach.

„Edward, uvoľni sa. Ak by to bolelo, hneď ti to poviem, áno?“ šepla som mu do ucha a začala sa jazykom pohrávať s jeho ušným lalôčikom. Pustil mi ruky, no ostal ako kus skaly, bez pohybu a bez dychu. Rukami som ho pohladila po hrudi a bozkávala mu krk. Zubami som prešla po tej tvrdej pokožke a zvýšila som tlak.

Edward ma zrazu pohladil po chrbte a moja košieľka bola v sekunde na kúsočky. Strhol to zo mňa jediným pohybom a ja som nemala ani len čas na začervenanie sa. Nadvihol ma a pri tom pohybe sa sám zbavil nohavíc. Vedela som, že som zvíťazila. Mala som ho presne tam, kde som ho chcela mať. Stále ma nechával na sebe. Pôsobil poriadne nebezpečne. Mala som aspoň akú takú kontrolu, no on ju strácal. Edward skĺzol na môj krk a tvrdo pritláčal pery na moju pokožku. Z toho bude zajtra modrina.

„Jemnejšie,“ šepla som a Edward trhane zavrčal. Trocha ubral a to už bolo dokonalé.

Vášnivo sme sa bozkávali. Jeho jazyk mi plával ústami a jeho chuť ma dostávala do kolien. Taká rozvášnená som nikdy nebola. Chcela som ho tak veľmi, že som nevedela, ako dlho to ešte vydržím. Nadvihla som sa a chytila pevne do dlane jeho tvrdý penis. Edward sa ani nepohol. Napol čeľusť, akoby cítil bolesť, ale vedela som, že to nie je bolesťou. Aspoň som dúfala, že mu nespôsobujem bolesť.

Naviedla som si ho do svojho tela. Pomaly som ho nechala kĺzať do mojich útrob. Ucítila som bolesť, no aj napriek tomu som dosadla. Nemohla som riskovať, že si to rozmyslí. Ak by to teraz zastavil, tak ja prisahám, že by som ho najskôr prizabila. Edward zaklonil hlavu a hlasno zastonal. Stále držal ruky popri tele a prsty zatínal do prikrývky. Vôbec sa ma nedotýkal. Chápala som prečo. Lono ma pálilo, ale aj tak som sa začala rytmicky pohybovať. Tú bolesť tlmil len chlad jeho tela. Páčilo sa mi, čo to robí s ním. Zatínal čeľusť a každý môj pohyb bol kopírovaný stále hlasnejším a hlasnejším vrčaním. Tak hlasno som ho ešte vrčať nepočula. Toto museli počuť až v dome.

Privieral viečka a jemne sa vlnil v súlade s mojimi pohybmi. Opieral si hlavu o moje rameno a trhane dýchal. Zrazu prestal dýchať úplne. Po chvíli to prestalo bolieť a cítila som len to príjemné, čo k sexu patrí. Dvíhala som sa v dosť pomalom rytme, lebo som ani netušila, ako sa mám hýbať. Snažila som sa počúvať svoje telo a ono túžilo po objatí a perách môjho muža. Natisla som sa na Edwardovu hruď, zatiahla som ho za vlasy, aby zaklonil hlavu a pretlačila nebojácne pery k tým jeho.

Zvláštny pocit, keď hrdelne vrčí priamo do mojich pier. Mala som pocit, že mi tým zavibrovalo celé vnútro. Spôsobovalo mi to príjemné pocity a to úplne všade. Ja som so svojím manželom nemala len obyčajný sex, my sme sa milovali. Ľúbime sa. Prestala som sa hýbať a pozrela na Edwarda. Zodvihol pohľad a ja som ho pohladila po napätej tvári. Mal našponovaný každučký sval na tele. Chcela som mať istotu, že si to užíva.

„Uvoľni sa. Uži si to ako ja. Sme jedno telo. Cítim ťa celého. Cítiš ma?“ šepla som tú najzvrhlešiu vetu, akú som kedy vypustila z úst. Edward sa mi díval do očí. Skĺzol pohľadom na moje prsia a jemne zohol hlavu. Jazykom prebehol po mojej horúcej pokožke. Potom ma pohladil po chrbte a zadočku a pritisol sa mi na pery. Sám si ma začal na svojom tele prizdvihovať a bozkával ma pritom vášnivo na pery. Stále mu vibrovala hruď, ale bolo to už také spokojné pradenie.

Cítila som pod svojimi skúmavými prstami ako sa postupne celý uvoľňuje. O chvíľu ma už jemne hladil, ale aj silnejšie hnietol moje stehná a to sa mi páčilo. Bolo to neskutočné. Napĺňal ma. Nič ma nebolelo. Dokonalo ovládal svoju silu, svoje pohyby. Každú chvíľku sa ale odtiahol a pohľadom kontroloval celé moje telo, no v zapätí si ma pritlačil na seba tak pevne, že som mala pocit, že ho cítim všade. Musela som to udýchavať. Uvedomovala som si, že som krok od dokonalého blaha a rovnaký krok od šialenej bolesti. Každým prírazom som mala pocit, že je hlbšie vo mne.

Po krátkej chvíli som cítila sťahy v panve a tak som prudšie dosadla a pozrela mu do tváre. Okamžite sa prestal hýbať. Nemo sledoval, ako ma doviedol k vrcholu. Dych sa mi doslova zbláznil, srdce udieralo o hrudný kôš. Oprela som svoje upotené čelo o to jeho. Bola som horúca ako láva a cítila som jeho chladný tvrdý penis hlboko v sebe. Po prvýkrát je to vraj často len o bolesti, ale ja som zažila slasť.

„To bolo neskutočné,“ zavzdychala som. Edward sa nadvihol a pretočil ma pod seba. Ruky zodvihol nad hlavu a poriadne sa oprel do prirážania. Už sa do mňa nevnáral tak hlboko, ale nabral nesmiernu rýchlosť. Šalela som. Nekontrolovateľne som vzdychala a stonala. Edward ma stále ostražito sledoval, až do poslednej sekundy, kedy silno privrel viečka. Aj keď mi to pripadalo živočíšne, kontroloval sa. Sklonil hlavu k môjmu krku a pritlačil naň pery. Takto sa pokúšal stlmiť ten hlasný ston, ktorý mu aj tak ušiel z pier. Včas zo mňa vykĺzol a to ma trocha prekvapilo. Schmatol zdrapy svojich nohavíc a a zamieril k svojmu lonu, aby sa utrel.

Pohladila som ho po spánku a nadvihla si jeho tvár, aby som mu videla do očí. Edward sa na mňa uprene pozrel. Ja som sa blažene usmievala, aj keď som na neho mala pár otázok. Teraz, keď sa moja myseľ zase spamätávala, tak som nemala nejako odvahu opýtať sa na to, prečo to, čo malo zostať vo mne, vo mne nezostalo. Edward sa ani nepohol. Opieral sa o lakte tak, aby na mňa netlačil, no bol uvelebený medzi mojimi stehnami. Ja som mala stále nohy omotané okolo jeho bedier. Uprene sa mi díval do očí a jeho pery sa začali pomaly dvíhať do jemného úsmevu.

„Dostala si ma,“ šepol zastrene.

„Zviedla som upíra,“ povedala som hrdo. Edward sa zasmial a zohol hlavu k mojej hrudi. Perami stlačil moju bradavku a potom mi šibalsky pozrel do očí.

„Ja som vlastne dostal teba,“ šepol a ja som nechápavo zodvihla obočie. Vtedy sa na mňa pritlačil. Jeho ruka zmizla medzi našimi telami a ucítila som ako do mňa pomaličky preniká jeho tvrdý úd. Zatočila sa mi hlava. Začal sa v bokoch trocha hýbať a ja som to pochopila. Dostal ma. Zaklonila som hlavu a vychádzala Edwardovi svojimi bokmi v ústrety.

 

Niekedy pred obedom som otvorila oči a ležala som na nahej hrudi svojho manžela. Zodvihla som pohľad. Hlavu mal zloženú na vankúši a zavreté oči. Vyzeral celkom spokojne. Pohladila som ho po tvári a pobozkala na spodnú stranu čeľuste. Otvoril oči a pozrel sa na mňa. Trocha ma prekvapila ich farba. Boli zas úplne čierne túžbou. Zasmiala som sa a vysunula sa vyššie.

„Ty sa zo mňa smeješ?“ opýtal sa pridusene.

„Mal by si ísť na lov. Máš úplne čierne oči,“ šepla som.

„Áno. Ulovím si jednu málu, nezbednú zvodkyňu upírov.“ Jemne zavrčal a pretočil sa nado mňa. Nahol sa k bozku a jemne sa dotkol mojich pier. Prekvapene som odtiahla hlavu, lebo ma pery zapálili. Prešla som si po nich prstami a Edward sa trocha smutne usmial. Ja som sa hlasno zasmiala.

„Ubozkával si ma,“ šepla som a pohladila ho po napätej čeľusti. Svoje pery na moje len ľahko priložil. V bruchu mi hlasno zaškvŕkalo a Edward sa rozosmial.

„No, musím si dávať pozor, aby som na jedálničku neskončil ja.“ Pokúšal sa mi ujsť, no ja som ho zdrapla za ruku a kľakla si na posteli.

„Kam ideš?“

„Urobiť ti obed,“ šepol. Ja som zakňučala.

„Na obed pôjdeme k Esme. Teraz sa mi ešte chvíľu venuj.“ Edward sa na mňa usmial.

„Nestačila ti celá noc?“ opýtal sa pobavene.

„Chcem si splniť svoju úlohu dokonalo. Som poctivá,“ šepla som a Edward sa rozosmial.

„Áno. Za dnešnú noc by bol na nás Aro nepredstaviteľne hrdý.“ Vyvalila som oči a keď som si to predstavila, nabrala som zas odtieň sýto červenej. Edward ma pohladil po tvári a vo chvíli som bola zas natlačená vo vankúšoch a môj manžel medzi mojimi stehnami. Najprv ho musí človek prehovárať a zrazu ho nevie dostať zo svojho tela. Perám sa vyhýbal, zato môj krk a prsia boli rozmaznávané.

 

Po obede sme dorazili k Esme. Edward nevaril, keďže som ho presvedčila na inú činnosť, no Esme nesklamala. Uvarila ako pre armádu. Bola som neskutočne hladná, a tak som zjedla gigantickú porciu zemiakov a zeleniny.

„Bože, Bella. Dnes si nič nejedla?“ opýtala sa ma Esme najprv s posmechom, no potom pozrela na Edwarda. „Ty si jej nedal najesť?“ obvinila ho teraz už vážne.

„Nie. Dal. Teda, nedal som. Dnes sme to nestihli. Ja...“ Edward sa začal brániť. Esme však soptila, a tak som sa svojho manžela rozhodla zastať.

„Edward za to nemôže. To ja,“ šepla som. Esme sa na mňa káravo pozrela. Ja som naberala odtieň červenej. Cítila som, že mi teplo stúpa do tváre. Esme na mňa upriamila pohľad. Edward ma nehanebne objal a s poriadnym mľasknutím ma pobozkal na krk. Skôr do výstrihu.

„Prestaň,“ napomenula som ho so smiechom.

„Zbožňujem ťa,“ šepol Edward. Esme sa na nás dívala s tým zhovievavým úsmevom, akým sa díva na deti. Vtedy vošiel Jasper a zostal zarazene stáť pred nami. Pozrel na Edwarda a potom na mňa, zas na Edwarda a zas na mňa. Ukázal na Edwarda prstom a potom sa usmial. Edward sa napriamil a nahodil nahnevaný výraz a to vrčanie, ktoré som počúvala celú noc a nevedela sa ho nabažiť, sa ozvalo znova, len v desivejšom prevedení. Prekvapene som sa pozrela Edwardovi do tváre. Nahrbil sa.

„Opováž sa!“ zasyčal môj manžel. Jasper sa dal do behu.

„Edward spal s Bellou!“ zvreskol skôr, než ho Edward zrazil k zemi.

22. kapitola - 24. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na príkaz Volterry - 23. kapitola:

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   Další »
31.07.2013 [11:44]

katy358nádherná kapitola uplne si ma dostala tvoje poviedky sú dokonalé a toto bolo také ach Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krása, nádhera aj Jasper na konci bol skvelý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ani nevieš ako som rada že táto poviedka je už dopísaná aspon nemusím čakať na další diel :D a hltám kapitolu za kapitolou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.09.2012 [20:31]

BadLovelyLucyKrása, bomba žůžo. Jé to bylo ale něco. Krása. Jsem opravdu unešená. Naprosto hotová jak to bylo dokonalý. Jupí! Prostě perfektní. Emoticon

97. crazygirl666
12.06.2012 [23:47]

no páni! Toto je úžasne teším sa na pokračko. Emoticon Emoticon Emoticon

25.04.2012 [20:00]

Lenka326To byl krásný dílek. Chvilkami trochu nebezpečně krásný, ale všechno se povedlo, dokonce velmi vyvedlo, svedený upír to dokázal!!! Jsem zvědavá, kdy to, co mělo zůstat v Belle v Belle nakonec zůstane, aby si splnili ten úkol, co dostali. Ale pak už asi bude konec srandy, že?
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

95. Bani
18.04.2012 [20:37]

Kráááááááááááása!!!!!!!!! Emoticon Emoticon

94. Hannah1
16.04.2012 [19:53]

Úžasný!!!

93. Angel88
15.04.2012 [12:37]

Užasné, hele jaky se stal z Edwarda divoch :D:D.

14.04.2012 [14:50]

Dreamgirl Emoticon Emoticon Emoticon

91. Katule
13.04.2012 [16:57]

Emoticon Emoticon

90. Bebenka
12.04.2012 [23:27]

Uzasna povidka...nemuzu se dočkat dalšího dílu... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!