Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na pokraji konce 2. kapitola


Na pokraji konce 2. kapitolaEdwardovi pomalu začíná docházet důvod spojení a taky ještě něco dalšího. Ostatní členové rodiny s tím až tak nesouhlasí, ale bránit mu nemůžou.

„Takže, jestli to chápu dobře, to, co jsem viděl, byla její vzpomínka? Ale jakto, že jsem ji viděl na takovou dálku?“ zeptal jsem se zmateně Carlislea a prohlížel si zaujatě Bellu napojenou na přístrojích.

„Řekl bych, že povolil ten její ochranný blok, jak si říkal. Myslím, že si udělal něco jinak než normálně, a proto si ji viděl i přes takovou dálku,“ poznamenal zamyšleně a kontroloval přístroje, na které byla dívka napojena. „Zřejmě si na ni zůstal nějak napojený.“

Zajímalo by mě, jak by vypadala bez těch všech obvazů, umytá, učesaná a kdyby trochu přibrala na váze. Ta její vůně mě skutečně přitahuje. Je zvláštní, že je jasné, že ta hlavní vůně z ní je krev, ale nepřitahuje mé lovecké půdy, spíše ty fyzické.

„Carlisle, i když bych chtěl pomoct s určováním její identity, musím to spojení zrušit. Nemůžu si dovolit, aby mě to přepadlo znovu třeba v autě, nebo někde na veřejnosti,“ řekl jsem nešťastně a podrbal se na hlavě.

Carlisle vážně přikývl. „Máš pravdu, synu, ale nejsem si jistý, jestli to vůbec nějak půjde. Dle všeho si neudělal nic jinak, než jindy. Pouze si ji chytil za ruku a je nemožné, aby tak zůstalo mezi vámi nějaké to pouto.“

Povzdychl jsem si. „Tak to nějak vydržím, ale nejsem si jistý, jestli chci vidět všechny její vzpomínky,“ zašeptal jsem si spíše pro sebe, ale bylo mi jasné, že mě Carlisle i Esmé slyšeli.

Naposledy jsem pohlédl na Bellu a vydal se lidským krokem ke dveřím. Popravdě se mi od ní ani nijak zvlášť nechtělo. Stále mě k ní něco táhlo. Než jsem však stihl vzít za kliku, Carlisle mi ještě položil otcovsky ruku na rameno.

„Edwarde, udělám co bude v mé moci, abych ti pomohl, ale myslím, že z toho spojení se budeš muset dostat především ty sám.“

Pouze jsem přikývl a spěšně jsem opustil nemocnici. Potřeboval jsem si nutně pročistit myšlenky, a tak jsem okamžitě vyrazil do hor.

 

Když jsem se vrátil, všichni na mě čekali. Už se vrátili i Alice, Jasper, Rosalie a Emmett, tvářili se dost znepokojeně.

Emmett to bral samozřejmě zase jako srandu a myslel na to, jak já jsem zahlédl Bellu, tedy člověka, a okamžitě jsem se do ní zamiloval a teď budu kolem ní jezdit na bílém koni a u toho si na ni brousit zuby pilníčkem na nehty. Idiot.

Rosalie si mě měřila podezřívavým pohledem, chtěla vědět, co mám v úmyslu.

Jasper mě ve svých myšlenkách nabádal, abych byl především rozvážný a neudělal nějakou hloupost.

Alice si nervózně skusovala ret. To kvůli ní se všichni vrátili o den dřív. Měla vizi, viděla mě, jak líbám tu dívku.

Zarazil jsem se. Proč bych ji měl líbat? Vždyť ona je člověk! A já jsem upír, monstrum, které by jí mohlo ublížit daleko víc než ten mizera, který jí ublížil teď. Ona si už nic takového nezaslouží. Navíc vztah mezi upírem a člověkem?! To je nesmysl.

Všichni mě starostlivě sledovali.

„Edwarde, víš, že bys neměl…?“ zeptala se vážně Alice a přitančila ke mně blíž.

„Alice, já vůbec nevím, proč si tohle viděla. V tuhle chvíli mám poněkud jiné starosti! Chtěl jsem zjistit, co je ta holka zač, a místo toho, jsem se s ní nějak spojil a vidím její vzpomínky bez vlastního vlivu. Co kdybych něco viděl třeba ve škole? Lidem by to přišlo divné, že jsem omdlel, vy byste zrovna nikdo nebyl na blízku, a pak by třeba zavolali záchranku, a jak bych vysvětlil, že nemám tep?!“ vyjel jsem na ni trochu víc, než jsem měl v úmyslu. Já vím, že ona nemůže za to, co vidí, a třeba jsem to i měl v úmyslu, ale rozhodně nemám v plánu tu Bellu líbat teď, když to všichni vědí. Musím nějak vymyslet, jak se toho spojení zbavit, a zároveň té Belle pomoct. Není jisté, že se mi povede obojí.

„Edwarde, říkal jsem si, že dokud bude trvat tohle spojení, bylo by lepší, kdybys zůstal tady. Nechoď pro jistotu ani na lov, tedy sám. Jedině, kdyby šel někdo s tebou.“

„Fajn,“ zavrčel jsem ještě naštvaně a přesunul se do svého pokoje, kde jsem za sebou prásknul dveřmi.

Chováš se jako náladový puberťák, okřikl jsem se v duchu. Co tě tak žere? Že Alicina vize byla pravdivá? Chtěl jsi ji políbit a doufat, že se probere jako Šípková Růženka? Nebo snad sis myslel, že to nikdo nezjistí? Přitahuje tě, jen si to pořádně přiznej.

Jako jediný z rodiny si ještě nenašel svou věčnou lásku. Pravda, Tanya o tebe vždycky projevovala zájem, ale tys ji vždy odmítal. Připadala ti až moc… falešná.

To Bella je jiná, nevíš sice přesně, jakou má povahu, ale podle těch vzpomínek to nebude žádná hodná holčička. A ta vůně...

Nedbal jsem nesouhlasných myšlenek ostatních, nasedl jsem do auta a vydal se do nemocnice.

 

Ležela tam, pořád v té stejné poloze jako posledně. Zcela bezbranná.

Sedl jsem si vedle postele na židli a pozoroval ji. Už nevypadala tak hrozně jako první den. Vlasy měla umyté a učesané, kruhy pod očima zmizely. Už stačí jen vyřešit vyhublost a bude dokonalá.

Chytil jsem ji za ruku a pozoroval její obličej.

Edwarde, jsi v háji, jako jsi ještě nikdy nebyl, pomyslel jsem si a nahnul se nad ni. Ano, chtěl jsem se pokusit ji políbit, ale místo toho přišla další vize.

„Co se děje?“ zeptal se mě Carlisle.

„Carlisle, já nevím, jak to říct, ale nemůžu se tam dostat. Má tam nějaký blok. Je to jako hustá kouřová stěna. Není to jako když lidé v kómatu na nic nemyslí a mají jen prázdno. Tohle je přímo blok, který mě nechce pustit dovnitř,“ řekl jsem já nešťastně.

Je vidět jen tma, ale hlasy jsou slyšet jasně.

Carlisle konejšivě pronesl: „To nic, synku. Zkusíš to ještě příště. Času je dost. Zatím to nevypadá, že by se měla v bližší době probrat.“

Zalapal jsem po dechu, to snad ani není možné. Vize se začala měnit.

„Carlisle, i když bych chtěl pomoct s určováním její identity, musím to spojení zrušit. Nemůžu si dovolit, aby mě to přepadlo znovu třeba v autě nebo někde na veřejnosti,“ řekl jsem já.

„Máš pravdu, synu, ale nejsem si jistý, jestli to vůbec nějak půjde. Dle všeho jsi neudělal nic jinak, než jindy. Pouze si ji chytil za ruku a je nemožné, aby tak zůstalo mezi vámi nějaké to pouto,“ zašeptal zamyšleně Carlisle

Ona nás slyší. Ona nás vnímá!

Vyletěl jsem z nemocnice a spěchal za Carlislem.

„Carlisle! Ona… Ona nás vnímá a slyší!“ vychrlil jsem spěšně, když jsem doběhl do jeho pracovny.  

Carlisle si promnul bradu. „Měl si vizi, že? A byla tam vzpomínka na někoho z personálu?“

„No, byla to vzpomínka na chvíle, kdy jsme u ní byli my dva,“ vysvětlil jsem.

„Spíš jestli to nebyla vzpomínka přímo na tebe. To by vše vysvětlovalo,“ řekl zamyšleně a prohlížel si tituly knih v poličkách, jakoby nějakou hledal.

„Vysvětluje?“ zeptal jsem se zmateně.

„Řekl bych, že i ty přitahuješ ji, ale i přesto, že by tě teoreticky neměla znát, ale myslím, že ona tě zná nevím, jak je to možné, ale dle všeho už tě viděla a přitahoval jsi ji už tenkrát, nebo-“

„-nebo někoho z jejích předků,“ dořekl jsem a konečně mi to došlo. No, samozřejmě, musel jsem znát někoho z jejích předků. Je dost možné, že to bylo ještě za dob, kdy jsem byl ještě člověk.

 

1. kapitola - 3. kapitola

 


 

Dodatečně bych chěla upozornit, že tahle povídka je moje prvotina v oblasti Twilight fanfiction a jedna z prvních povídek, které zveřejňuju, takže nečekejte nějaké extra zázraky, ale budu se snažit, aby to alespoň vzdáleně připomínalo profesionální práci. :D

Když si tak po sobě čtu tuhle kapitolu, rozhodně si nemyslím, že je to nějaký výkvět, rozhodně si myslím, že tahle kapča patří mezi ty slabší, protože se tam toho moc neděje, ale těšte se na další, myslím, že bych mohla naznačit, že nastane pořádný zvrat. ;)

P.S.: Moc děkuju za všechny ty kladné komentáře, nedoufala jsem ani ve dva, a tohle mě vážně příjemně překvapilo a nakoplo k psaní pokračování, takže by se mi snad mohlo podařit vkládat, tak minimálně jednou do týdne (pokud mě neopustí múza). ;)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na pokraji konce 2. kapitola:

 1
28.12.2016 [10:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.04.2012 [11:37]

Adus15Pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lulu
14.04.2012 [14:33]

Zaujímavé! Emoticon Teším sa na pokráčko :) Emoticon Emoticon Emoticon

7. lucka2010
12.04.2012 [17:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Wera
12.04.2012 [5:53]

Weraúžasné pokračuj Emoticon Emoticon

5. Hejly
11.04.2012 [19:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.04.2012 [18:32]

Rena16tak se nám to trochu zamotává Emoticonje to dobře napsané a už aby byl další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.04.2012 [15:20]

monacullen Emoticon Emoticon Emoticon

2. agathka
11.04.2012 [15:04]

tak zatím to vypadá dost zajímavě...jsem zvědavá, co se z toho vyklube Emoticon

08.04.2012 [8:43]

WhiteTieČlánek ti vracím kvůli chybám:

+ věta začíná velkým písmenem,

+ čárky (!),

+ vsuvky (oddělují se čárkou),

+ ji/jí (krátce ve 4. pádu),

+ věta končí tečkou (popř. otazníkem, vykřičníkem),

+ oslovení (odděluje se čárkou),

+ koncové úvozovky jsou horní.

Až si chyby opravíš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!