Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My world - 3. kapitola

taky bych takhle chtěla usnout xD


My world - 3. kapitolaJe tady 3.Kapitolka... bohužel to trvalo, ale je leden takže se s tím dá počítat. V téhle kapitolce konečně je Alice a ostatní, sice je to na konci ale v další kapitolce toho bude víc =) snad se vám bude líbit ;)

3.Kapitola

Probudila jsem se, podívala jsem se na tu dotyčnou ruku. Byl na ní škrábanec, a přísahala bych, že tam nebyl. Ještě dneska, když jsem šla spát, nebyl tam.

***

Zdálo se mi to docela divné, nechápala jsem tu změnu, ale jsem docela nešikovná. Vždycky se mi něco stane, je to zvyk. Klidně jsem si to mohla udělat přes noc, nebyla by to žádná novinka.

 

Snažila jsem se ještě usnout, byla jsem totálně unavená. Ale nebylo mi to přáno, potichu jsem si pustila televizi a hledala nějaký film, i když jsem věděla že žádný nenajdu, nejspíš.

Když jsem to chtěla už vzdát našla jsem nějaký film, jmenoval se Vdaná nevěsta.

Když se film chystal ke konci mezi dveřmi jsem uviděla Rose, vypadala přesně jako na fotce. Musela to být zrovna nějaká nová.

„Ahoj zlatíčko, co tady děláš?“ šla jsem za ní, vzala jsem si ji do náručí a položila až na gauči.

„Chtěla jsem tě vidět.“ Pověděla a zářivě se usmála, neznala jsem tuhle malou holčičku dlouho, ale už ted jsem si ji zamilovala, byla roztomilá.

„Možná by jsi měla jít spát.“ Rose se na mě zamračila, nedivila jsem se jí, vždycky jsem stávala jako malá mezi prvními a koukala na pohádky.

„Můžu se s tebou koukat?“

„Můžeš.“ Pohodlně jsme si vedle sebe lehly a dívaly se na film, když byl už konec opatrně jsem se koukala na Rose, slyšela jsem jak klidně oddychuje. Měla zavřený oči a na rtech úsměv. Opatrně jsem stoupla a přikryla ji dekou. Koukla jsem se na hodiny, bylo něco kolem osmé ráno.

 

Vydala jsem se do koupelny, nejdřív jsem ji nemohla najít, ale nakonec se mi to povedlo. Osprchovala jsem se, když jsem byla hotová ovázala jsem si kolem sebe ručník a šla dolů pro věci. V kuchyni byly všichni a nejspíš snídali.

„Bells pojd se nasnídat.“ Zakřičela na mě Lisa, byla jako moje pravá matka.

„Za minutku.“ Vzala jsem si batoh a vyhrabala v něm oblečení, byla jsem ráda že jsem si něco vzala. Když jsem byla hotová šla jsem za nimi, Rose se krmila sama, také to bylo poznat.

Všude kolem ní bylo jídlo, Lisa se to snažila uklidit,ale bylo to za chvíli znova. Sedla jsem si ke stolu a dostala jsem vajíčka, byly přímo skvělé. Dokonce lepší než když dělala máma.

„Bells? Nahoře je jeden pokoj, není ale vůbec vybavený, zařídíš si pokoj?“ Zeptal se táta, zůstala jsem se na něho překvapeně koukat. Nečekala jsem že dostanu pokoj, svůj. Myslela jsem že mě nechají s Rose, v jejím pokojíčku.

„Vážně? Tati to je super!“ Vyskočila jsem ze židle a objala  ho. Pořádně jsem se k němu namačkala, je to tak dlouho co jsem ho viděla, kdy jsem ho objímala, je to nádherný pocit.

„Kdy začneme?“

„No já musím do práce, ale Lisa ti určitě pomůže.“ Vstal a odešel do práce, doma jsme zůstaly jenom my tři, ženský.

„Kdy chceš jet nakupovat Bells?“ Zeptala se mě Lisa, když umívala nádobí.

„A co třeba hned? At potom můžeš být s tátou?“

„Dobrý nápad, půjdu sebe a Rose převléct, před domem za 10 minut.“ Kývla jsem na souhlas a šla se připravit, hned po mě Lisa s Rose.

 

Když jsem byla hotová šla jsem před dům, připadalo mi to tady tak jiné. Jiné oproti svému bývalému domovu,  ale je tady krásně, to jsem musela uznat. Když jsem se podívala  lesu vybavil se mi můj sen, pouhý sen. Bohužel, i když ten vlkodlak byl opravdu až moc veliký.

 

Z mého přemýšlení mě vyrušila Lisa, která na mě volala od auta že už je čas. Okamžitě jsem za ní běžela a sedla si za malou do zadu. Cesta utíkala neuvěřitelně pomalu, jako kdyby neměla konec. Celou dobu jsem si hrála s Rose.

Když jsme konečně po dlouhé době zastavily u obchodu, s radostí jsem vyskočila s auta. Nemohla jsem se dočkat až budu mít svůj pokoj, což mě taky připomíná že se musím zapsat do školy. Jelikož se mi tam nechce budu se to snažit oddálit, nebylo by to špatné.

Nejdřív jsme šly vybrat nějaké barvy, nenapadalo mě jakou bych měla vybrat barvu. Nejspíš nějakou jaká by vydržela co nejdřív.

 

Můj pohled:

Zatím co si Isabella vybírala barvy do svého pokoje, před obchodák přijelo pár aut. Mezi ně patřilo žluté porsche a Jeep, z nichž vystoupili nádherné osoby. Nikdo nevěděl že sem jim dneska změní život, nikdo, až na jednu dívku. Alici, které vidí do budoucnosti, která věděla že tady dneska bude Isabella.

Viděla tohle setkání už pár dní, ale Isabella si svůj příjezd vždycky rozmyslela, když Alice dostala vizi, v které viděla Isabellu ve Forks, v tomhle obchodě začala plánovat, ale musela to utajit, před rodinou.

 

Bella:

Nemohla jsem se rozhodnout mezi dvěma barvami, chtěla jsem oranžovou ale i žlutá by se mi líbila. Nakonec to rozhodla Rose která vybrala, vítězem tedy byla oranžová. Když jsem měla koupenou barvu šly jsme se podívat na nábytek. Potřebovala jsem postel a to urychleně, noc na gauči není zrovna dvakrát klidná, o čem jsem se ž mohla přesvědčit. Procházela jsem zrovna kolem nádherné postele, hned se mi zalíbila.

„Bells je nádherná vid?“ Zeptala se mě Lisa, přikývla jsem. Podívala jsem se na pár lidí který stáli také u téhle postele, modlila jsem se aby si ji nekupovali. Bohužel, vypadalo to že si jim také zalíbila, a proti takovým andělům jsem neměla šanci. Ještě když s nimi byly dvě dívky.

„Je nádherná, bohužel myslím že jdeme pozdě.“ Povzdechla jsem si ale nemohla jsem z ní spustit oči, podívala jsem se znovu k té skupině. Všichni vypadali tak krásně a bohatě, vůbec ne jako já. Dívala jsem se na dívku, měla krátké hnědé vlasy, připomínala mi elfku. Když se naše pohledy střetly usmála se na mě, já jsem se radši podívala jinam.

 

Alice:

Když jsem věděla kam zamíří Bella šli jsme tam všichni, navíc jsme stejně potřebovali novou postel. Teda spíš Emmet a Rosalie, zase jednu rozbili. Raději jsem nepočítala kolikátou už, protože by to bylo pěkně kulaté číslo. Když nás Bella uviděla byla trochu… vystrašená? Ano, zalíbila se jí stejná postel jako nám, ale věděla jsem že jí ji necháme,  měla jsem už také jednu vymyšlenou, dokonce jsem viděla že tahle je už poslední. Když se naše pohledy střetly mile jsem se usmála, bohužel mi úsměv neopětovala. Sklopila hlavu a podívala se jinam. Zamířila jsem k ní, vedle ní stála žena a v náručí měla malou holčičku. Když jsem byla těsně u Belli a cítila její vůni musela jsem se na chvíli zastavit, byla silná, ale ne zase tolik.

„Ahoj, všimla jsem si že se díváš na tu postel, bohužel je poslední, chceš ji?“

„Nevybrali jste si ji vy? Jasně, moc bych ji chtěla ale přišla jsem pozdě.“ Byla strašně milá, věděla jsem že ji moc chce, na co by byla nám? Stejně hned pojedeme kupovat novou.


Omlouvám se že to tak trvalo, ale bylo toho na mě moc, škola. Naštěstí už mám rozhodnuté známky tak snad toho napíši více, doufám že se vám táhle kapitolka líbila =)

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My world - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!