Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! Prolog + 1. kapitola

11253513453


My true love! Prolog + 1. kapitolaPovídka je o Nessie a Jacobovi. Ness neví, že existuje, ale Jacob samozřejmě ano. Bella Ness zakázala jezdit do La Push, ale Ness to tam tak láká! Bella si totiž nepřeje, aby Jacoba poznala. Pořád ho mijuje a na Ness žárlí. Co se bude dít? Setkají se někdy? To si přečtěte v mé povídce. Prosím o komentáře. Mám pokračovat? TwilightMishka

 

 

 

Prolog:

 

 

  Tento příběh vypráví o polo-upírce Rennesme a vlkodlakovi Jacobovi. Ona vůbec neví, že vlkodlaci existují, ale zato on ví moc dobře, že ona existuje. Ona nemůže najít pravou lásku a on už jí našel. Chtěl by s ní být, ale její matka Bella , si to nepřeje a dělá vše proto, aby se nikdy nesetkali. Jacob jí nebrání a Nessie, jak jí říkají,taky ne. Ona to prostě neví. Žije s tím, že existují jen upíři a nic jeného, kromě lidí… Cítí se sama a to žije s početnou rodinou Cullenových. Bydlí ve Forks a moc jí to láká da La Push… Nic nechápe. Proč jí tam nechce mamka pustít? Co by to udělalo? Ale co když tam uteče… a nikdo jí v tom nezabrání? Podaří se jí to?

 

 

1.kapitola

 

„Nessie! Sakra vstávej!“ říká mi hlas, který dobře znám.

„Mami! Ještě chvilku…“ zabručela jsem do polštáře a spala dál.

„Dělej!“ křikla mamka a zchodila ze mě peřinu.          

„Mami!“ Už jsem seděla a měřila si jí zlým pohledem.

„No vidíš,“ spokojeně se usmála a rychle zmizela. „A rychle oblíknout a umejt! Ať už jsi dole!“ křikla ještě a já se odloudala do mé koupelny. Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe horkou vodu. To je slast! Potom jsem se umyla, namalovala a učesala. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Jako vždycky. Ze židle jsem si vzala oblečení, bílé triko a světle modré úzké džíny a rychle jsem se do toho nasoukala. Rychle jsem seběhla dolů a běžela ke dvěřím.

„Jdu! Pa!“ křikla jsem a pádila do garáže.

„No vidíš to!“ uslyšela jsem mamku a táta se začal smát.Uchechtla jsem se a sedla do mého bílého porsche. Nastartovala jsem a šlápla na plyn. Miluju rychlou jízdu! Ale radši bych jela pomalu, blíží se totiž škola!

Do školy jsem přijela včas. Jako vždycky… Zaparkovala jsem a vylezla z auta. Hned jsem si získala pár vražebných pohledů holek a zase toužebných pohledů kluků. Musela jsem se pro sebe zasmát.

„Ahojda Ness! Tobě to sluší… No nic, ehm… zvu tě na mou narozeninovou party! Bude sranda. Příjdeš?“ zeptala se mě nějaká úplně cizí holka.

„Jasně a kde a kdy?“ Zdvihla jsem jedno obočí a usmála se.

„Na pláži v La Push a teď o víkendu, tudíž zítra!“ vychrlila na mě. A sakra…  v La Push. Aha. No tak nic. 

„No asi nepůjdu, ale pokusím se,“ omluvně jsem se usmála.

„Aha, no já doufám, že přijdeš… Bude zvonit tak ahoj.“ Zamávala rukou a šla pryč. Na druhou stranu bych tak mohla utéct…to by bylo super! Jestli nepřemluvím rodiče, tak tam uteču… Už se těším.

  Škola uběhla docela pomalu, takže nuda. Šla jsem pomalu na oběd. Už jsem cítila tu hroznou vůni spáleného řízku. Fuj. Když jsem byla u dveří, zastavil mě jeden kluk.

„Čauky, kočko! Nešla bys se mnou někam?“ zeptal se a frajersky se opřel o dveře.

„Nazdar, kocoure! Nešla sorry.“ Udělala jsem pyšný výraz a otevřela ty dveře. Spadl na zem a zakřičel, jak malá holka.

„Krávo!“ křikl a já si ho nevšímala a šla si pro ten spálený řízek. Vybrala jsem si ten nejmíň spálený a šla si sednou k nějakým holkám.

„Můžu?“ zeptala jsem se a oni kývli v souhlasu. Sedla jsem si a pustila se do jídla.

„Hele, slyšeli jste o těch klukách z La Push? Prej jsou strašně sexy a někteří lidi tvrdí, že jsou hlídaný na stereojdech. Maj strašný svaly! To bych to teda chtěla vidět!“ říkala jedna a mě to hned zaujalo.

„Fakt? No, já jednoho viděla! Jsou krásný, fakt!“ říkala další.

„Já s jedním i mluvila. Jsou strašně vysoký! Tak 2 metry!“ říkala třetí se zájmem. Tajně jsem poslouchala a pomalu jedla dál.

„Ten nejhezčí je prej vede nebo co. Nejsou to nějaká sekta nebo tak něco?“ říkala ta bloncka.

„Ne! Jsou to kámoši. Maj krásný auta a motorky! Já bych se nechala svýst!“ zasnila se zrzka a brunetka se začala smát.

„Ty jsi blbá! Oni prý už holky maj a opustit je nechtěj,“ tvrdila.

„To není pravda! Ten ,co to řídí nemá holku! On je tak krásný!“ zasnily se všechny a já šla radši pryč. Teď mě to tak lákalo ještě víc! Odnesla jsem jídlo a vydala se na parkoviště. Zase pár pohledů,které už jsem samozdřejmě nevnímala. Došla jsem k autu a rychle do něj vlezla. Nastartovala jsem a vydala se přemlouvat rodiče… Prosím! Ať to vyjde! 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!