Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 7. kapitola

Stephenie Meyer


My true love! 7. kapitolaV téhle kapitolce Nessie hádá, co by tak mohl být Jacob. Neuhodne, ale má zajímavé návrhy o tom, co je zač. Později se rozloučí a Nessie jede domů. Zdá se jí divný sen... TwilihgtMishka

7. kapitola

 

 

Na pláži jsme byli ještě asi hodinu a jen se tak procházeli a líbali, drželi se za ruce a říkali jsme si něco o sobě. Stejně jsem z něj nedostala, co je on. Radši jsem to nechala být a čekala na to, že mi to řekne sám.

„Měla bych jít domů. Musím se vyspat. Zítra přijedou domů,“ omluvně jsem se usmála.

„Jasně. Doprovodím tě k autu.“ Pomalu jsme šli k parkovišti.

„Uteču za tebou!“ zářivě jsem se usmála a on se začal ironicky smát.

„Jasně a tvoje máma mě zabije.“ Podíval se na mě s jedním zvednutým obočím.

„Neříkal si, že každý den zabíjíš upíry?“ lišácky jsem se usmála.

„Jo, ale jí bych nedokázal ublížit. Mám ji až moc rád,“ usmál se.

„Aha. No, tak jí to řeknu a budu tě bránit vlastním tělem!“ smála jsem se.

„Hm… To bych chtěl vidět,“ smál se i on.

„Proč?“ Zarazilo mě to.

„No, já když se naštvu tak mám skoro 4 metry,“ vysvětloval mi.

„Tak mi to řekni! Co jsi?“ Zvědavost na mně byla hodně vidět.

„Ne!“ ohradil se a šel dál.

„Jsi… natahovací zlý muž? Nebo… Hulk?“ hádala jsem a Jacob dostal záchvat smíchu. Doslova. Takhle jsem ho ještě neviděla se smát. Musela jsem se smát s ním. Ten jeho smích byl tak nakažlivý! Chvíli jsme se smáli a potom radši přestali.

„No, co?“ bránila jsem se.

„Ness, já a Hulk?“ smál se.

„No, říkal si 4 metry…“ nedořekla jsem a on už mě objímal a  krásně se usmíval.

„Neboj, nejsem Hulk,“ řekl jednoznačně, ale cukaly mu koutky úst.

„Ale určitě nejsi rychlejší než já!“ Snažila jsem se z něho dostat nejvíc informací.

„V téhle podobě ne, ale v mé druhé ano,“ usmál se.

„Takže se měníš! Já už vím! Jsi… zrůda z moře!“ řekla jsem naprosto vážně. Jacob se na mě chvíli koukal a potom mě pustil a začal se zase šíleně smát.

„Tak já se tu snažím a ty se jenom bavíš!“ Naštvaně jsem odcházela. Za sebou jsem už nic neslyšela, ale dost mě překvapilo, že Jacob stojí už u mého auta a culí se na mě.

„Jak - jak jsi to udělal?“ ptala jsem se zaujatě až zděšeně.

„To víš.“ Nahodil frajerský výraz. Radši jsem to neřešila a došla k němu. Než jsem stačila cokoli říct, už jsem byla opřená o auto a Jacob se o mě jemně opíral.

„Ty jsi opravdu zvláštní,“ vzdychla jsem a rukama si ho přitáhla blíž.

„Pusa na rozloučenou,“ šeptla jsem a on mě začal něžně líbat. Na parkovišti bylo docela dost lidí, takže jsem slyšela neochotné „Áách“ nebo „Ne!“. Jacob se usmál v polibku a rukou mi sjel ke stehnu, kde trhnul a jednu nohu mi vyšvihl k jeho pasu. Vzdychla jsem. Pevně ji držel a druhou rukou mi z ničeho nic zajel pod triko. Prohla jsem se pod jeho dotykem. Tohle nikdy nedělal! Ale mně se to líbilo. Rukou jsem mu zajela do vlasů a tím si ho přitáhla ještě blíž. Začínalo mi být velké vedro. Ale já se nechtěla odtrhnout, chtěla jsem možná zajít i dál. Jenže Jacob se pomalu odtrhl a já zaskřípala zuby. Pousmál se.

„No, tak ahoj.“ Pokrčil rameny a chtěl mi pustit nohu, ale mně vylítla ruka a držela mu ji tam. „Žádný ahoj! Rodiče přijedou až večer,“ lišácky jsem se pousmála. Překvapeně se na mě koukal, ale nakonec se taky usmál a začal tam, kde jsme skončili…

Kdybychom byli sami, asi by jsme neskončili jen u líbání. Asi po 5-ti minutách se odtrhl.

"Ness, já se musím vyspat. Zítra mám takovou práci, víš?“ omluvně se usmál a pustil mě.

„Hm… tak jo. Dáš mi aspoň telefonní číslo?“ Povytáhla jsem obočí a on přikývl. Vyměnili jsme si je a ještě se rozloučili dlouhým polibkem. Potom šel ke své motorce a ještě mi zamával. Nechce se mi odjet! Nuceně jsem nasedla do auta a nastartovala. Pomalu jsem vyjela z uličky a zastavila se až u něj. Stáhla jsem okýnko a on ke mně přiběhl.

„Miluju tě,“ řekli jsme oba nastejně a já se začala smát. Ale jenom krátce, protože Jacob strčil hlavu do okýnka a umlčel mě polibkem. Bohužel jen krátkým.

„Budeš mi chybět,“ zašeptal a pohladil mě po tváři.

„Ty mně taky,“ usmála jsem se.

„Tak už jeď nebo tě nepustím,“ zasmál se.

„Jo. Ahoj.“ Věnovala jsem mu vášnivý krátký polibek a potom jsem se rozjela. Chtělo se mi brečet. V zrcátku jsem ho viděla, jak na mě kouká. Přemohla jsem se a jela domů.

Byla jsem strašně unavená, takže jakmile jsem se umyla a převlíka, zalezla jsem do postele a pomalu hned usnula. Zdál se mi sen. Byla jsem tam já a Jacob. V nějaké místnosti a drželi jsme se za ruce. Najednou do pokoje přiběhla mamka celá rozzlobená, a když nás uviděla, rozběhla se k Jakovi a… utrhla mu hlavu. Hrozně jsem křičela a mamka se smála. Probudila jsem se. Byla jsem celá spocená a celá jsem se třásla. Bezmyšlenkovitě jsem začala brečet. Už byl den a svítilo sluníčko jako včera. Koukla jsem se na hodiny a ty ukazovaly 11:42. Utřela jsem si slzy a šla do koupelny, kde jsem si dala sprchu a řádně se upravila.

„Už jsme doma!“ zakřičela má rodinka ze zdola a já šla pomalu za nimi…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!