Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true Love! 5. kapitola

Kristen and Rob by Jelda


My true Love! 5. kapitolaJacob se tedy vrátí a vyzve Ness k tanci. Poté se odloudají za terasu a... Musíte si to bohužel přečíst. Omlouvám se za velmi krátkou kapitolku. My true love! bude vždycky takhle krátká. Ty ostatní povídky budou, ale delší. Prosím komentáře a kritiku. TwilightMishka

 

5. kapitola

 

 

Dokráčel až k nám a zastavil se ne ani metr od nás.

„Všechno je OK,“ kývl k Paulovi. Nechala jsem to být a užívala si Jacobovo pohled. Zdálo se jestli váhá nad něčím.

„Nepůjdeš… si zatancovat?“ řekl váhavě a jako se pošimral na hlavě. Až teď jsem si všimla, že hraje pomalá písnička.

„Proč ne?“ usmála jsem se a přišla k Jakovi. Ten mě vzal za ruku a vzal mě na parket, kde bylo asi jen 5 párů. Všichni jinak seděli.

„Je tu prázdno,“ šeptla jsem a Jacob došel doprostřed.

„A? Aspoň je tu místo,“ usmál se a přitáhl si mě k sobě. Rukama jsem ho objala kolem krku a přitulila se. Ruce mu spočinuly na mém zadečku. Usmála jsem se a podívala se na něj. Pomalu začal kroužit a já se nechala vést. Krásně se na mě usmál.

„Na co tak koukáš?“ zašeptal a obličej dal blíž k tomu mému.

„Já ti nevím,“ uchechtla jsem se a hlavu jsem mu položila na rameno. Krásně voněl! Asi jsem opravdu zamilovaná. Cítila jsem jeho dech na uších.

„Tančím hrozně. Tak promiň,“ zašeptal mi do ucha a jemně o něj otřel svůj nos. Trošku jsem zasténala a cítila jsem, jak se usmál. Už jsme nemluvili. Spíš jsme si užívali jeden druhého. Jako bychom se neměli už nikdy vidět. Pomalu skončila písnička, ale já nechtěla odejít. Držela jsem se ho jako klíště a on mě asi taky nechtěl pustit. V obětí jsme odkráčeli stranou. Za tu terasu. Tam si mě opřel o skálu a podíval se mi do očí.

„Ness, kdyby jsi věděla…,“ vzdychl a já opravdu ničemu nerozuměla.

„Nechápu,“ uchechtla jsem se.

„Nech to být.“ Zakroutil hlavou a pevně zavřel oči. Potom se nadechl a otevřel je. Měl je, ale sklopené a nad něčím přemýšlel. Teď jsem si připadala hloupě. Je o mě opřený a nevěnuje mi vůbec pozornost. Nakonec vyhledal moje oči a úplně mě začal hypnotizovat. Nejistě se nahnul a při tom hlasitě polkl. Tak jako já po chvíli. Nechala jsem ho. Proč bych se taky bránila? Přibližoval se pomalu k mým rtům. Jestli sem teď někdo přiběhne, tak mu urvu hlavu! Pomyslela jsem si a pevně ho objala kolem krku. Předvedl rychlý úsměv a rychleji se přiblížil.  Zavřela jsem oči a jenom čekala. Uběhla dlouhá vteřina a já se dočkala. Jemně položil rty na ty moje. Přitáhla jsem si ho blíž k sobě a on začal pohybovat rty. Měl je neuvěřitelně měkké a jemné. To nejde popsat! Bylo to úžasné. Naše rty my přišly jako správné dvě puzzle. Motýlci v břiše se snad pozabíjí! Po malé chvilce se pomalu odtáhl. Já měla pořád zavřené oči a jenom jsem se pousmála. Jemně mě pohladil po tváři a já zamrkala.

„Jsi jak mrkací panenka,“ usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila.

„Připadám si tak…“ uchechtla jsem se a on se zase nahnul. Začínalo mi být strašný horko. Cítila jsem jak mi hoří obličej, když je tak blízko.

„Je ti horko,viď?“ zašeptal skoro u mých rtů.

„Jo, ale mě to nevadí,“ vydechla jsem a rychle se na měj nalepila.  Tentokrát mě líbal něžně a s láskou.

„Tady jsou!“ slyšela jsem hlas tak 3 metry od nás hlas. Jacob se rychle odtáhl a… zavrčel? Ten někdo byl Paul a Jared. Jared už neměl oči a Paul se nevěřícně koukal na Jaka.

„Já to říkal!“ dupnul si Paul. Jacob ztuhl.

„Já budu muset… ehm… ještě přijdu,“ šeptl a něžně mě políbil. Automaticky jsem ho uvěznila ve svých pažích a nechtěla ho pustit. Lehce se usmál v polibku a rukama se vyprostil. Vůbec jsem pro něj neznamenala žádnou námahu a to jsem ho držela skoro upírsky.

„Ness, já musím,“ zopakoval a pomalu došel za Paulem. „Promiň, ale je to nutný,“ omluvně se na mě usmál a s ostatníma odešel. Cože? Otráveně jsem se zvedla z opření a šla na terasu. Všichni tam tancovali a bavili se. Jediná já si sedla na židli a čekala až někdo přijde…

Už to byly 2 hodiny, co odešel. Nikdo z kluků tu už nebyl a mě oblejzali samý divní kluci. Lezlo mi to na nervy. Radši jsem se zvedla a šla na pláž. Tam je tma a ticho. Písek byl studený a to bylo docela příjemné. Zaposlouchala jsem se a nic jsem neslyšela, takže zamnou nikdo nejde. Pomalu jsem se procházela a přemýšlela. Celý život nemůžu najít pravou lásku a teď jsem jí našla. Nebo pro něj to nic není? To by mě asi zničilo. Ale někdy se mi zdá, že on není tak úplně člověk. Přesto mu nemůžu říct o své existenci. Volturiovi by zabili mě a jeho. I když táta to taky udělal a nic se nestalo. Hm… Ale máma na to přišla sama, takže to nebudu zkoušet. Co když s ním budu celý život? Jsem naivní, já vím. Najednou se něco hnulo nad útesy v lese. Něco velkého. Hned jsem zastavila a podívala se tím směrem. Nic. Nic jsem ani neslyšela. Blouzním? Asi. Zavrtěla jsem hlavou a šla dál. Když já ho tak miluju! Ani ne za 10 vteřin se kolem mého pasu obmotaly něčí ruce a já se strašně lekla…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true Love! 5. kapitola:

 1
1. KONFU
12.09.2011 [6:55]

UZAS Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!