Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 2. kapitola

4.Rough-Já a moje kniha


My true love! 2. kapitolaDalší kapitolka k My true love! Dofám, že se bude líbit! TwilightMishka

2.kapitola

 

 

Když jsem přijela domů,hned na mě v garáži čekal táta. „Jé tati…“ pokusila jsem se usmát. „Ty chceš na tu party?“ povytáhl jedno obočí.

„Jo a moc!Prosííím!“ úpěla jsem a rukama ho prosila.

„Já bych ti to dovolil, ale s mámou nehneš. Dneska má blbou náladu.“ vysvětloval.

„Tak jí vem třeba na lov! Prosím! Ty víš, že tak stejně uteču! Tatí! Vždyť o nic nejde, “vzdychla jsem a doufala. Chvíli stál jako socha a asi přemýšlel.

„Hm… máš pravdu, ale mámě to řekneš až přijedem.“ Zdvihl nebezpečně prst a udělal obličej a lá: Uděláš to! „Díky! Děkuju! Ty jsi nejlepší táta na světě.“ Vlítla jsem na něj, div ho nepovalila a pořádně ho objala. „No no, klid!Řekneš jí to a budeš mi volat,“ kázal.

„Ano.“ Byla jsem tak šťastná!

„Tak já jí to jdu říct. Má hlad takže to půjde," mrkl na mě a zmizel. Já jsem se lidským tempem odloudala k mému oknu a ladně do něj skočila. Rovnou jsem hupsla na postel a čekala. Nemusela jsem čekat dlouho, máma přilítla do pokoje a omluvně se usmála. „Ness, mám blbou zprávu. Na víkend odjíždíme na lov bez tebe. Zůstaneš tu jen ty, tak nám to tu nezboř a hlídej to tu jako oko v hlavě, ano?“ Sedla si ke mně a pohladila mě po vlasech.

„Cože? Ach jo,“ vzdychla jsem smutně. Musím to tak dělat, ona by to jinak prokoukla.

„My se vrátíme v neděli. Jen dva dny! Zlatíčko, ano?“ tázavě se na mě podívala.

„Tak jo,“ usmála jsem se a mamka mě objala.

„Mám tě ráda,“ zašeptala mi do vlasů.

„Já tebe taky, ale teď už běž.“ Odtáhla jsem se a vyháněla ji.

„Tak ahoj. Budu ti volat,“ slíbila a já se zděsila.

„Táta mi to už slíbil, takže se neboj.“ Nervózně jsem se usmála, ale mamka to nechala být a zamávala mi. Potom zmizela a já jsem tu zůstala sama. Nikde jsem nic neslyšela, ale stejně jsem se šla přesvědčit dolů, jestli tam někdo není. Nebyl, Uf!

Den utekl překvapivě rychle. Pustila jsem si dvd a nějakou komedií a horor o upírech, takže taky komedie. Potom jsem si udělala večeři. To znamená rajská s kolínkama. Od včera. No, všechno jsem umyla a rychle jsem se vydala do koupelny, kde jsem si dala sprchu a rovnou se umyla a oblíkla se do pyžama. Akorát bylo 22:03 a já se vydala spát. Ale cinknul mi mobil. To znamená zpráva. Rychle jsem ho otevřela a byla to zpráva na tu party.

ZAČÍNÁME VE 13:00! PŘIJĎ VČAS! ROZJEDEM TO! NIKKY

Dočetla jsem a usmála se. Super! Lehla jsem si a div se nebo ne, já ani ne za minutu usla. Naštěstí se mi nic nezdálo.

Ráno mě probudilo sluníčko, které mi svítilo do tváře a já se leskla jako diamant.

„Stála bych určitě hodně,“ uchechtla jsem se a protáhla se. Koukla jsem se na hodiny a ty ukazovaly 10:58. No ne! Jak můžu tak dlouho spát? Doufám, že na pláži nebude takový sluníčko… Vstala jsem a rychle došla do koupelny, kde jsem si dala sprchu. Musela jsem si umýt vlasy. Potom jsem se umyla a šla si vybírat oblečení. Otevřela jsem skříň a začala jsem vybírat.

„Černé mini šaty?, Ne, Sukně?, Jo, Černá, Hm, Bílé triko?, No, jo! Pojď k mamince, S flitry, OK!, Boty?,  Na podpatku?, Jasně!, S plnou špičkou?, NE!, Na klínu?, Jo, S černým páskem?, Jo jo, Tak a je to! No, i když plavky pod to by se šikly. Když je to na pláži.“ Sáhla jsem po bílých plavkách s černými puntíky. To je moje. Hodiny ukazovaly 12:12. Hele! Musím si něco přát. Tak třeba, aby se tam ukázali i ti kluci. Totiž když se otočíte a na hodinách je třeba 12:12 nebo 15:15 a tak, tak si můžete něco přát. Já doufám, že to funguje… Hodila jsem na sebe oblečení i s botama a šla do koupelny. Tak jsem se namalovala a vlasy dala do dvou volných culíků. Jsem roztomilá - to byl vtip. Na hodinách bylo 12:33 a já rychle šla do garáže. Těsně před jsem zakopla a rozplácla se na zemi, ale nic se mi nestalo. Jak by mohlo, když jsem upír, ne? Nasedla jsem do auta a nastartovala, šlápla jsem na plyn a vyjela. To zase všichni budou koukat  na moje auto… He he.

Dojela jsem tak docela rychle a to musím něco říct, protože neznám cestu. V rádiu říkali, že je 13:00. Takže v pohodě. Před tou pláží bylo zaparkovaných snad 20 aut. „No super,“ vzdychla jsem, ale někdo mi uhnul a já tam rychle vjela. „Díky!“ smála jsem se. Na pláži bylo docela dost lidí a hrála tam hudba. Byla tam kamenná terasa a jinak písek. Slunce zapadlo, ale bylo teplo i na koupání. Vylezla jsem z auta a získala si zase pár vraždících pohledů. Svižným krokem jsem šla na tu terasu. Něco mě, ale zaujalo. Z nějaké skály skákalo pár kluků. Ale jakých! Úplně jsem ztuhla a sledovala je. Všichni byli snědí a měli černé vlasy. Na tu dálku jsem je viděla jen matně. Normální člověk by je neviděl. Skákali fakt slušně a už zbýval poslední. Najednou jsem viděla docela ostře. On byl… krásný! Zamrkala jsem a už jsem zase viděla normálně. Vzdychla jsem a došla ten kousek na terasu. „Jé! Ty jsi přišla!“ vítala mě ta holka. Asi Nikky. „Jo!“ usmála jsem se a dala jí dárek, který jsem koupila po cestě. Byly to náušnice.

„Hele, kdo to je?“ ukázala jsem směrem k nim.

„To jsou kluci z La Push. Slíbili, že se zajdou podívat,“ řekla a já byla v sedmým nebi…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!