Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 13. kapitola


Ahoj! Nessie se seznámí s tou holkou a začne s ní kamarádit... Té holčině se líbí jeden kluk ze školy a chce ho. No, a co se stane? To si musíte přečíst!! Vaše TwilightMishka

13. kapitola

 

 


Takže se jmenuje Lizz a nedávno se přistěhovala. Prý tady ještě nikoho nezná a já jsem první. Máme společnou angličtinu, tělocvik a biologii. Má bratra, který sem už nechodí. Je dospělý a pracuje v nějakém obchodě. Je tu jen s maminkou. Tatínek jim umřel, a proto se sem odstěhovali, aby si ho tolik nepřipomínali. Slíbila jsem jí, že se uvidíme na obědě a šla jsem na další hodinu. Hudebka! Umím zpívat nejlíp ze třídy, proto mě učitelka vždycky vyvolá. Hodina začala a já byla otrok.

Další hodina byla Fyzika. To je v pohodě. Máme super učitele.

A poslední je Německý jazyk. Strašný! Nesnáším němčinu!

Po hodině jsem vyrazila do jídelny a samozřejmě jsem si nezapomněla nandat můj řetízek. Cestou jsem potkala Lizz a hned se ke mně přidala. V jídelně jsme si nandaly jídlo a šli si sednout.

„Potkala jsem krásnýho kluka! Chodí se mnou na matiku,“ jásala.

„Jo? A jak se jmenuje?“ ptala jsem se jí.

„Thomas. Usmál se na mě a dokonce na mě i mrkl!“ pořád jásala.

„Tak toho neznám,“ pokrčila jsem rameny a pustila se do jídla.

„Támhle jde!“ Ukázala směrem ke dveřím a tam jsem uviděla docela hezkýho kluka. Měl černé vlasy a modré oči. Plné rty, na kterých nasadil pokřivený úsměv. Lizz se na něj zamilovaně koukala. I on se na ni koukl a hezky se na ni usmál. Potom si šel pro jídlo.

„Je hezký,“ uznala jsem.

„Já vím,“ řekla celá smutná Lizz.

„Co pak je?“ ptala jsem se.

„Ale nic. Jen ho asi nepoznám. Jsem strašně stydlivá. Nemám odvahu za ním přijít a oslovit ho,“ smutnila.

„No, já si myslím, že tě osloví sám…“ Kývla jsem hlavou za její rameno. Její oblíbenec se k nám blížil. Naznačil, jestli k nám může a já kývla v souhlasu.

„Ne!“ šeptla vystrašeně Lizz.

„Klid!“ utěšovala jsem ji.

„Ahoj, holky. Nebude to vadit?“ ptal se ten její zázrak. Já mám Jaka, takže o něj nemám zájem a určitě bych s ním nic neměla potom, co jsem před třemi hodinami zažila s Jakem místo matiky…

„Ne,“ řekla jsem prostě a on se posadil vedle Lizz, která se strašně červenala.

„Ahoj, já jsem Thomas. Ty jsi… Lizz?“ ptal se jí. Prostě kývla hlavou a dál pomalu jedla.

„A ty jsi Rennesme?“ Kývl hlavou ke mně.

„Jo. Ahoj,“ pozdravila jsem.

Zbytek oběda byla Lizz zticha a jen po očku ho sledovala jako on ji. Vždycky se tak stydlivě usmála a všímala si jídla. Skoro na konci oběda mi zazvonil mobil.

„Promiňte, hned jsem zpátky,“ řekla jsem rychle a vykročila ven. „Halo?“ zvedla jsem mobil. „No, ahoj! Můžeš mi vysvětlit to, že jsi nebyla na matiku ve škole?“ spustila máma.

„No, mně nebylo moc dobře, tak jsem se šla projít,“ lhala jsem.

„Aha. Tak to jo. A už je ti líp, broučku?“ mluvila už normálně až ustaraně.

„Jo, už je mi dobře. Já budu muset jít. Mám tam oběd,“ omluvila jsem se.

„Jasně běž. Ahoj.“ Típla telefon a já se vracela. Lizz a Thomas už si povídali a Lizz se smála. „Ó dvě hrdličky!“ smála jsem se. Oba dva mě skoro nevnímali a měli oči jen pro sebe. Tohohle kluka jí každý bude závidět.

„Nechceš… nechceš hodit domů?“ zeptal se jí opatrně.

„Jo!“ vykřikla a omluvně se usmála.

„No nic. Já pádím! Pa!“ zavolala jsem už z dálky a běžela jsem k autu. Doběhla mě Nikky. „Ahoj. Kde máš klobouk?“ zeptala se hned.

„Myslím, že to víš,“ křenila jsem se. Zasmála se a potvrdila mi to.

„Jo. Kdy jsi mu ho dala? Chodil s ním po chodbě a běžel na parkoviště. Dokonce mě pozdravil!“ jásala.

„Jo? Ten je hodný! O přestávce jsem mu ho dala,“ vymluvila jsem se, ale v podstatě to byla pravda…

„Aha. Tak ahoj,“ rozloučila se a odešla. Já jí zamávala a rychle došla k autu. Nasedla jsem do něj a rozjela se pryč.

Až před barákem mi došlo, že mám ten řetízek. Rychle jsem ho sundala a dala ho do kapsy. Po zaparkování jsem šla domů.

„Jsem tady!“ křikla jsem a klíče hodila na stolek.

„Ahoj!“ zakřičelo 7 hlasů. Carlisle je v nemocnici… Vyběhla jsem schody a vběhla do pokoje. Zamkla jsem se a zase si začala prohlížet ten řetízek. Někdo zaklepal.

„Můžu?“ ozval se zvonivý hlásek Alice. Otevřela jsem jí a ona začala. „Ukaž to! Já ho viděla jen ve vizi a chci ho vidět i v realitě!“ jásala. Podala jsem jí ho.

„To jsem fotila já!“ řekla hrdě a otáčela jím.

„Fakt?“ nevěřila jsem jí.

„Jo. To bylo tak krásný, že jsem neodolala. Chceš plakát?“ zeptala se.

„Jasně a přijde na to máma a…“ Usmála jsem se.

„Aha.“ Omluvně se usmála a dala mi ho zpátky.

„Hele, jak na to přijde máma?“ zajímala jsem se.

„Tajný! Ale nic se nestane. Jenom ti vynadá a potom to vzdá,“ usmála se.

„Aha…“ Alice najednou na vteřinku zkameněl výraz. „Za 1 minutu ti bude volat Jacob. Tak ahoj.“ Zamávala mi a zmizela. Zase jsem zamkla a vzala mobil do ruky. A opravdu za minutu mi volal.

„Ahoj lásko. To je tak krásný!“ spustila jsem a on se zasmál.

„To jsem rád, že se ti to líbí. Dávej si pozor, ať to nevidí Bells,“ upozornil mě.

„Jasně…,“ začala jsem s ním mluvit…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 13. kapitola:

 1
2. konfu
16.08.2011 [11:48]

doufam ze udelas dalsi me se to hrozne libi.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Anička
16.05.2011 [19:35]

ja chcu ďalšiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!