Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My true love! 11. kapitola

BD 004,B,E


Jasně... Takže, Nessie přijede domů, má menší rozhovor s tátou a další den je škola. Koho tam potká? Co se bude dít dál? Jinak moc děkuju za lidi, kteří to čtou a zanechají komentář, který zahřeje u srdce. Určitě jsou to vždycky mblack a aliyce... A asi spousta dalších. Díky moc! Mám vás ráda!

11. kapitola

 

 

„Ahoj, mami! Jsem tak ráda doma! S Alice už nikdy nepojedu nakupovat,“ vzdychla jsem a objala mamku.

„Půjdu si lehnout. Jsem utahaná.“ Otočila jsem se a pádila i s taškami do pokoje. Tam jsem je položila a rychle šla do koupelny, kde jsem se osprchovala a oblékla do pyžama. Když jsem přišla do pokoje, na posteli seděl táta.

„Tati, děje se něco?“ptala jsem se.

„Jsem zvědavý, co řekne,“ usmál se.

„Jo.“ Sedla jsem si k němu na klín.

„Mám tě ráda,“ pošeptala jsem mu. Usmál se.

„Já tebe taky,“ zašeptal a objal mě.

„Doufám, že jsem neudělal chybu, když jsem tě tam pouštěl. Já dobře věděl, že se tam zamiluješ do Jacoba a budeš s ním být. Jsi vůbec šťastná?“ zeptal se po chvíli. Docela mě to zaskočilo.

„Určitě jsi udělal dobře! Jsem nejšťastnější člověk na světě! Teda, kdyby mi to i máma povolila, tak bych byla nejšťastnější,“ usmála jsem se.

„Jo, bylo by to o tolik snažší a já bych nemusel lhát vlastní ženě.“ Pomalu mě posadil na postel a zvedl se.

„Já půjdu. Dobrou noc a hezké sny.“ Lehce mě políbil na čelo a odešel.

„Dobrou,“ zívla jsem a lehla si na postel. Zachumlala jsem se do peřiny a zhasla. Našmatala jsem mobil a napsala SMS: Dobrou noc, miláčku. Ness. Odeslala jsem ji Jakovi a ani ne za půl minuty mi přišla SMS: Dobrou noc, lásko. Miluju tě. Jacob. To je roztomilé. Mobil jsem položila zpátky na stolek a zavřela oči…

   Ráno mě probudil otravný zvuk budíku. Rychle jsem si sedla a zaklapla ho. Blbá škola! Pomalu jsem vykročila do koupelny, kde jsem se umyla, namalovala a učesala. Potom jsem šla do šatníku a tam jsem si vybrala tmavě modré rifle a bílé tričko s růžovým nápisem. Dneska jsem si vzala i můj slušivý klobouček. Je černý-bílí. Teď docela letí a musím uznat, že mi sluší.

Pomalu jsem vyrazila do kuchyně, kde na mě čekala snídaně. Palačinky.

„Děkuju!“ křikla jsem.

„Nemáš za co, holčičko,“ ozvalo se zpátky od Esme. Rychle jsem to do sebe nasoukala a vyrazila do obýváku, kde jsem se rozloučila.

„Ahoj, mami. Ahoj, tati. Ahoj, všichni!“ zamávala jsem, ale už v chodbě.

„Ahoj, zlato!“ zakřičelo 8 hlasů. V garáži jsem nasedla do auta a vydala se směr škola.

   Když jsem vystoupila ve škole z auta, hned ke mně přiběhla ta… Nikky.

„Ahojky! Hele, ty něco máš s tím Jacobem?“ zeptala se a obrátila se na své kamarádky. „Ehm… Jo.“ Pokrčila jsem rameny a začala se červenat.

„Fakt? Páni! A jaký je? Jestli se teda můžu zeptat,“ omluvně se usmála.

„No, úžasný. Hodný, laskavý, vtipný, vášnivý, vysoký…,“ smála jsem se.

„Aha. A uvidím ho někdy? Nepřijede se na tebe podívat?“ V očích jsem jí viděla plamínky.

„Nevím,“ řekla jsem smutně. Nikky najednou ztuhla. Dívala se mi přes rameno a jenom hlasitě polkla. Než jsem se stačila obrátit, něčí ruce mě objímaly okolo pasu.

„Tak mě tu máš,“ zašeptal mi do ucha… Jacob!

„Jaku! Co - co tu děláš?“ Byla jsem tak šťastná! Rychle jsem se k němu obrátila.

„Přišel jsem se na tebe podívat. Představíš mi kamarádku?“ Kývl hlavou k Nikky, která byla pořád ztuhlá.

„Jo.“ Obrátila jsem se a zamávala jí před očima.

„Jsi tu?“ ptala jsem se. Zatřepala hlavou a už se mi věnovala.

„Tak, Nikky, tohle je Jacob. Jaku, to je Nikky,“ představila jsem je a ona mu podala ruku. „Ahoj,“ pozdravil ji Jake.

„Ahoj.“ Byla z toho celá pryč.

„Tak já - já asi půjdu.“ Naznačila odchod a já kývla. Rychle odcupitala pryč ke svým kámoškám a já se zase otočila na Jacoba.

„Co tu děláš?“ ptala jsem se znovu.

„Nemohl jsem to bez tebe vydržet. Jo a moc ti to sluší,“ usmál se na mě.

„Díky. A vážně, co tu děláš?“ Věděla jsem, že tu není jen tak.

„No dobře. Máme tu s klukama nějaký zápas,“ přiznal rychle.

„Aha. Ale stejně si mě potěšil,“ usmála jsem se.

„Já umím potěšit,“ lišácky se usmíval a jemně se nahnul ke mně.

„Jaku! Tady? To se na mě budou dívat ještě víc,“ šeptla jsem rychle, ale neubránila jsem se mu. Jen se rychle usmál a políbil mě. Slyšela jsem jen „Áách!“ a musela jsem se smát. Polibek jsem mu samozřejmě vrátila. Miluju to! A my nezůstali jen u malého polibku. Jasně… Jacob si mě přisunul blíž k tělu a začal mě vášnivě líbat. Tomu nešlo bránit. Cítila jsem, jak mě na zádech propalují něčí oči. Musela jsem se usmát. Jacob to asi poznal a přitiskl si mě k autu. A hned jsem nic necítila. Použil můj klobouk, který dal před naše tváře. Zase jsem se usmála.

   Nevím, jak dlouho jsme se líbali, ale zazvonilo, takže mě musel opustit. Nuceně se odtáhla a klobouček mi dal zpátky na hlavu.

„A - a jak dlouho tu budeš?“ brala jsem dech. Usmál se.

„První dvě hodiny. Potom jedem zpátky.“ Chytil mě za ruku a táhl mě do školy. Těsně u ní propletl naše prsty. Jako by to někdo nevěděl. U mé třídy zastavil.

„Tak běž. A napiš dřív. Budeme si psát. Miluju tě,“ šeptl a jemně mě políbil.

„Jo. Taky tě miluju.“ Chtělo se mi brečet.

„Co je?“ smál se.

„Ale nic. Běž.“ Strčila jsem do něj a rychle zašla do třídy. Věřím, že kdybych tam zůstala, tak bych neodešla. Rychle jsem sedla do lavice a připravila se na hodinu. Akorát zazvonilo…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My true love! 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!