Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My a váš svět - prolog

nešťastný_konec.jpg


My a váš svět - prologChloe je čarodějka a při jednom z bojů ji kousne upír. A tím náš příběh začíná. Carlisle Cullen je totiž v tu dobu přítomen na místě činu a naštěstí najde Chloe v jedné z postranních ulic - neváhá a komplikovaně se s ní přes velkou louži dostane domů do Forks, kde už v sedmičlenné upíří rodince probíhají přípravy na přivítání novorozené. Chloe získává novou rodinu a je pouze na ní, jak dlouho jí bude trvat naučit se pít pouze zvířecí krev a navrátit se do Anglie ke svým přátelům ve válce. Jakpak si Chloe přivykne na mudlovský svět? Co Harry a ostatní v Anglii? Střetnou se Cullenovi s kouzelnickým světem někdy přímo?
Crossover HP a Twilight. Pěkné počtení. :)

Chloe Snape

Vždycky jsem si myslela, že posledním krokem mého života bude smrt. Že jednoho dne budu vzbuzena s tím, že se temná strana konečně vyslovila a schyluje se k nemilosrdnému boji, při němž padne mnoho mých přátel a s nimi i já. Bylo to hloupé, jednu chvíli jsem s černými myšlenkami předpovídala konec světa, a pak jsem najednou, s nakažlivým optimismem, rozdávala úsměvy těm, kteří se už práva na život vzdali. Můj bratr mi kvůli tomu často říkal, že jsem už skoro jako on sám – nevypočitatelná, intuitivní a složitá.

A já se jeho slovům tvrdošíjně bránila – pravda, někdy jsem dovedla být pěkně sarkastická potvora, ale pravdou je, že jsme já a bratr jako den a noc. Na rozdíl od něho přímo zbožňuju společnost, nikdy bych nedovedla poslouchat pokyny někoho, koho ze srdce nenávidím, nedovedla bych se celý život jen přetvařovat…

Mou denní rutinou bylo vzbudit se, vjet si do vlasů s Molly kvůli snídani – já totiž zásadně nesnídám - poklábosit si s lidmi, kteří se zrovna zdržovali na hlavním štábu, pomoct Molly s obědem, užít si přátelské atmosféry u stolu, odpoledne se zdržet nad knihou nebo plánovat budoucí kroky v rámci Voldemorta a pokud byl zrovna dobrý den, tak byla svolána schůze Fénixova řádu, kterého jsem se, nedávno, konečně stala oficiálně členkou.

Den, do kterého jsem se vzbudila zase po dlouhé době s náladou pod psa, měl definitivně zacloumat s mým osudem. A já to naneštěstí vůbec netušila. Byl to jeden z těch vzácných dnů, kdy došlo k otevřenému konfliktu mezi Smrtijedy a Řádem před očima desítek mudlů.

Přišlo to naprosto neočekávaně – na Grimmauldově náměstí se ten den sešla hromada švitořících lidí, aby srdečně poblahopřáli Harrymu k šestnáctým narozeninám; všichni byli veselí a bavili se. Jen jeden člověk chyběl – nic nového pod sluncem. Severus. Zavolal si ho on, a přestože si jeho nepřítomnosti sotva někdo všiml, já se pod rouškou smíchu utápěla ve třesu strachem. Bylo to něco jako intuice – nepřekvapilo mě, jakmile se nad přeplněným stolem zjevil stříbrný patron laně a svolával všechny členy k zásahu na Trafalgarském náměstí, kde se Voldemort údajně rozhodl trochu se po dlouhé době pobavit. Naše reakce byla okamžitá.

Hned, jak se naše a jejich strany střetly, těžko se dalo vnímat i něco jiného než všude létající světelné paprsky kleteb a vyděšené výkřiky nevědoucích mudlů, do jejichž prchajících davů narážely náhodné kletby. Vnímala jsem, jak naši stranu znepokojila neobvyklá agresivita protivníků, chovali se jako militantní fanatici, kteří plní nebeský cíl pro svoji modlu. To mohlo znamenat jediné – Voldemort oficiálně vystoupil ze zdárné pasivity.

Spíš podle zvuků, než pohledem, jsem zaznamenala posily, které byly ještě narychlo svolány. Možná z toho jsem tak naivně usoudila, že se Smrtijedi s vidinou přesily stáhnou a zapomněla jsem být ve střehu a sledovat pohyb protivníků kolem sebe. Sklonila jsem hůlku, a to se mi stalo osudným.

Když se objevíte na nějakém místě a je vám jasné, že hned na začátku musíte nasadit veškerou svoji sílu, abyste chránili život sobě a dalším, těžko vám zbyde čas na podrobné analyzování tváří svých protivníků, nebudete zkoumat, kdo má větší nos nebo je opálený. Osudová chyba číslo dvě – mohla bych si tak všimnout podezřelého zakuklence, který kolem sebe vrhal kletby tempem, jakého by nebyl schopný ani ten nejschopnější mág. A také mu spadla kápě – tím mi mohl padnout pohled na jeho mléčně rudé zorničky. Teď – po tvrdém uvědomění si své vlastní hlouposti – mi jen namátkou došlo, že ten tvor – upír – se dostal do nebezpečné vzdálenosti k mému tělu s lačně nakrčenými rty. A protože se všichni právě zabývali chycením těch, kteří se ještě nestihli přemístit do bezpečí, ani kdybych řvala jako pominutá, stejně by si nikdo nevšiml, že mě upíří Smrtijed hrubě odvlekl kamsi do zapadlých končin veřejného prostranství s vyhlídkou na svoji dnešní večeři.

„Pusť mě!“ vzpouzela jsem se, ale věděla jsem, že proti němu nemám šanci – upíři jsou silní a ke smůle kouzelníků jsou i proti většině známých kouzel imunní. „Nech mě být!“

„Pšš,“ šeptal se zvrácenou něhou, která se mi protivila a způsobovala mi mráz na zádech. „Budeš v pořádku. Jen… trošku ochutnám…“ Což v překladu znamenalo doufám, že máš sepsaný svůj epitaf.

Škubala jsem sebou, co mi síly stačily, abych dosáhla na svoji hůlku, kterou jsem si předtím velice chytře zastrčila do kapsy u riflí. Ale jak se zdálo, narazila jsem pravděpodobně na jednoho z procenta celkové populace tohohle druhu upírů, kteří měli zdání o zákonitostech našeho kouzelnického světa. Mám to ale štěstí. Měl nade mnou převahu a naděje na mé přežití by znovu vzplanula pouze, kdyby se stal zázrak. A že jsem byla plně smířená se svoji smrtí v okamžiku, když jsem na hrdle pocítila neskutečnou bolest, která se mi rozlévala po celém těle a pomalu mě obírala o vědomí!

Na zlomku života a smrti jsem si nebyla jistá, jestli je tvrdé setkání mého těla se zemí skutečné, hluk blízko mě jakbysmet. Ale ještě jsem byla schopna vnímat alespoň skořápky uklidňujících slov neznámého, které ovšem postrádala na kouzlu v kontrastu s ohněm v mém nitru. Já jsem končila, cítila jsem to… Otázkou je, co mělo přijít po konci.


A/N: Vím, že zde je příliš rychlý sled událostí a do toho ještě slovíčkaření o Chloe, ale to je účel. Nechtěla jsem se moc zabývat tím, jak atmosféra kouzelnického světa v mé povídce vypadá, protože se k tomu budu postupně vracet v dalších kapitolách formou flashbacků. Berte to jen jako stručné uvedení do děje. Tak doufám, že jsem ze sebe nevypotila splašku nesmyslů. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My a váš svět - prolog:

 1
10.12.2011 [22:11]

PetraCullenTo je božžžžžžžžžžíííííííííí! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Většinou se povídkám s témátikou HP a Twilight vyhýbám, ale to je prostě super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Líbí se mi tvůj styl psaní. Emoticon Emoticon Emoticon Chloe je mi líto. Emoticon Emoticon Emoticon Mám menší vlezlý dotaz. Emoticon Emoticon Sirius tam asi nebude? Emoticon Emoticon Emoticon Ale Carlisle by tám mohl být! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prostě tleskám a klanbím se ti. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Budu se těšit na další dílek. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Squirl45
09.12.2011 [23:00]

Vůbec ne. Já sice moc kombinaci HP a Stmívání ráda nemám (většinou to píšou začínající autorky, kterým se to ještě moc nedaří, nebo jsou to parodie), ale tohle bylo mimořádně dobré! Tleskám: Emoticon Emoticon Emoticon

5. Gemm
09.12.2011 [13:37]

Gemmpáni, tohle se mi moc líbilo. Zbožňuju svět HP a dohromady se Stmíváním by to mohla být zajímavá kombinace. Emoticon

08.12.2011 [23:17]

nesinkaProsim,prosim,další.

08.12.2011 [18:12]

zuzinecckaaTak tohle mi jako splašky nesmyslů nepřijde.
Moc se mi líbí, že to má tempo a není to okecávačka.
Chloe mi je líto, ale zase pokud se dostane do dobrých rukou. Okecávat HP ti tu nebudu, s těma knihama jsem naprosto sžitá. Určitě si přečtu další kapitolu, na kterou se teď už moc těším!

2. ClaireStew
08.12.2011 [17:46]

další další další :)

1. jaji
08.12.2011 [17:33]

je to super rychle další

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!