Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My a děvky? Nikdy - prolog

marcus


My a děvky? Nikdy - prologBella má dvě kamarádky. Alice a Rose. Všechny tři jsou prostitutky. Jednou přijde k Rose zákazník, ale zmlátí ji, tak na něj podá žalobu. Potřebuje ale právníka, tak si sežene vynikajícího jménem Edward Cullen, který má shodou okolností dva nevlastní bratry. Jak to dopadne?

Seděla jsem na baru a čekala, jestli se někdo ozve. Ano, dělala jsem prostitutku, ale ne nějakou, která půjde s každým. Hezky jsem si počkala, jestli nepřijde někdo hezčí a někdo, kdo mi zaplatí více.

Moje nejlepší kamarádky Rose a Alice, dělaly to samé, ale Rose musela. Babička, která jí byla jako jediná příbuzná, byla vážně nemocná. Rose ji měla tak ráda, že se obětovala a začala dělat tuto práci. Byla krásná a vysoká. Její postava byla dokonalá a krásné blonďaté vlasy jí záviděl kde kdo.

Alice tuto práci dělala proto, že jí to bavilo. Byla sice prcek, ale s chlapy to uměla. Krátké černé vlasy jí trčely do všech stran, ale i tak byla krásná.

To se nedalo však říci o mně. Byla jsem vysoká, hubená a moje hnědé prstýnkovité vlasy se každému líbily. Zato já se sebou spokojená nebyla. Chtěla jsem být stejně krásná jako Rose, ale to nešlo.

„Čau, kotě,“ pozdravil mě velmi pěkný muž. Nebyl sice můj typ, ale určitě by hodně zaplatil.

„Ahoj, fešáku. Potřebuješ něco?“ začala jsem.

„Ty tu pracuješ?“ zeptal se a objednal si whisky.

Jen se ožer, alespoň tě oberu o peníze.

„Záleží na tom, jak to myslíš, jestli to myslíš jako barmanka, nebo jako prostitutka,“ nebála jsem se odpovědi.

„To druhé. A jsi volná?“ zeptal se a vrazil tu skleničku do pusy.

„Pro tebe určitě,“ zašeptala jsem a stoupla si.

„Chceš hned?“ zeptala jsem se ho. Postavil se a vzal mě za ruku. Trošku mě zajímalo, kam chce jít, protože jsme vyšli z baru.

„Kam jdeme?“ zeptala jsem se.

„Ke mně do hotelu, pokud tito nevadí,“ řekl a zastavil u krásného auta. Překvapením jsem vydechla.

„Líbí?“ zeptal se.

„A jak. V tomhle pojedeme?“ zeptala jsem se ho.

„Ne, není totiž moje.“ Zasmál se a já měla chuť ho uškrtit.

Pomalu jsem to auto obešla, ale on tam pořád stál.

„Jdeme?“ zeptala jsem se a on obrátil oči v sloup.

„Jasně, že je moje. Proč bych se tu jinak zastavoval?“ řekl s úšklebkem. Začínal mi jít tak na nervy, že to nebylo možné, ale potřebovala jsem peníze, abych si mohla koupit nové oblečení.

„To je jedno,“ zabručela jsem a nasedla.

Nastartoval a my vyjeli směrem k jeho hotelu. Celkem mě zajímalo, jak se jmenuje, tak jsem se ho zeptala.

„Jmenuju se Petr,“ řekl.

„Hmm, to je pěkný jméno. Jsem Bella,“ představila jsem se také.

Celou cestu jsme si nepovídali. Nebylo o čem. Jenom se spolu vyspíme a to je vše.

Zastavil před obrovským hotelem. Vystoupili jsme u vchodu a on dal klíče tomu, co parkuje auta, aby mu také zaparkoval. Vešli jsme do obrovské haly.

„Dobrý den, pane Meyere,“ řekla recepční.

„Dobrý,“ odpověděl.

Vyjeli jsme nahoru výtahem a zastavili se ve čtvrtém patře u pokoje 212. To číslo se mi líbilo.

Otevřel mi dveře a já vešla. Ihned, jak zavřel dveře, se na mě vášnivě vrhl. Líbal mě úplně všude a já slastně vzdychala. Bylo by to úžasné, kdyby mi nezazvonil mobil. Na obrazovce se ukázala Rose.

„Ano?“ zeptala jsem se ji. Petrovi bylo jedno, jestli telefonuju nebo ne, pořád mě líbal.

„Musíš mi pomoct. Přišel mi zákazník, ale je to nějaký idiot. Teď mi vrazil facku. Prosím, přijeď,“ zaskučela.

„A kde je teď?“

„V koupelně. Musím končit, než přijde na to, že jsem s někým mluvila.“

„A kde jsi?“ zeptala jsem se a odstrčila Petra.

„V baru U Jacka pokoj číslo 212,“ zašeptala a típla mi to. Byla to jenom náhoda, že byla ve stejném pokoji jako já, ale někde jinde?

„Promiň, Petře, ale musím jít,“ rozloučila jsem se a byla šťastná, že mě nesvlíkl. Snad tam stihnu přijít dřív, než se Rose něco stane.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My a děvky? Nikdy - prolog:

 1
3. Kačka
22.07.2011 [18:00]

Emoticon Emoticon Emoticon

2. penis
21.07.2011 [21:06]

jak si mam objednat ďevky na celi den ? chci si pořadne zašukat ale ne ze se 1 udelam a konec Emoticon Emoticon

28.06.2011 [15:45]

kikuskaNo páni. Chúďa Rose. Držím Belle palce, aby to stihla. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!