Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My a děvky? Nikdy (9)

Upíří život


My a děvky? Nikdy (9)Další kapitola je tady. S kým se Alice vyspala? Půjde nakonec Bella s Edwardem na rande nebo ne? V příští kapitole se těšte na Edwardův pohled. Začíná se nám to pěkně komplikovat, ale i tak hezké čtení. Forewer.

Moc rád. Ve dvě tě vyzvednu tam, kde jsi vystoupila po plesu. Těším se. Edward.

Dala jsem si mobil k srdci a usmívala se jako měsíček na hnoji.

 

Nemohla jsem se dočkat, až budou dvě hodiny, ale ubíhalo to opravdu velice pomalu. Bylo 11:24 a Alice ještě spala. Nejspíš se vrátila někdy brzy ráno. Vešla jsem do jejího pokoje, ale nebyla tam. Najednou se ozval zvuk sprchy.

„Aha, takže tak úplně už nespí,“ pomyslela jsem si a šla jí dělat snídani.

Podívala jsem se do ledničky, ale nebyly tam žádná vajíčka, které bych jí mohla udělat.

„Dobré ráno,“ ozvala se za mnou.

„Dobré.“ Pokývala jsem hlavou.

Sedla si ke stolu a tiše zívla. Musela jsem se tomu zasmát, ale ani jsem nevěděla proč.

„Čemu se směješ?“ zeptala se.

„Já vlastně ani nevím, jenom mám dobrou náladu.“ Smála jsem se. Opravdu jsem měla dobrou náladu, protože jsem měla „rande“ s Edou.

„Budu hádat. Jdeš někam s Edwardem?“ zeptala se. Otočila jsem se na ni a otevřela ústa.

„Jak o tom víš?“ zeptala jsem se udiveně. Opravdu mě to udivilo, protože jsem mohla mít dobrou nálada třeba z toho, že jsem sehnala peníze, i když to byl opravdu nepravděpodobné.

„Jsem jasnovidka.“ Mrkla na mě. „Uděláš mi prosím kafe?“

„Pro tebe všechno.“ Usmála jsem se a dala vařit další várku vody.

„Jaká byla noc?“ zeptala jsem se na již obvyklou otázku. Na obvyklou pro nás.

„Ale jo, bylo to opravdu bezva. Dokonce mi dal květiny, ale mám hrozně moc modřin a navíc byl pěknej.“

„A jak se jmenuje?“ vyzvídala jsem, protože jsem byla velice zvědavá.

„Příjmení nevím, ale jméno bylo něco jako Jasper nebo něco takového. Ale byl opravdu kouzelný.“ Usmívala se. Začala nad něčím přemýšlet, protože se zahleděla do dálky a neodpovídala.

„Ty mě neposloucháš, co, Alice?“ zeptala jsem a zakroutila hlavou.

„Cože?“ vyhrkla, když zjistila, že s ní mluvím.

„Ale nic.“

„Ne, opravdu, říkej.“ Mrkla na mě a vzala si rohlík, který zbyl ze včera.

„Mám rande s Edwardem, tak jsem se chtěla zeptat, jestli by jsi mi trošku nepomohla s oblečením a tak.“ Alice byla na toto expert a navíc to dělala ráda, takže nebylo divu, že souhlasila.

„Díky.“ Usmála jsem se a zalila jí horkou vodou kafe.

Po celou dobu jsme nepromluvily ani slovo, protože jsme byly každá myšlenkami úplně někde jinde, ale mě to nevadilo. Byla jsem ráda v něčí společnosti, ale nevadilo mi, když jsme si nepovídaly.

Uběhlo to celkem rychle a už byla jedna hodina.

„Pomůžeš mi tedy?“ zeptala jsem se a vstala od stolu.

„Jistě.“ Přikývla. „Ale teď si jdi umýt vlasy.“

„Dobře.“ Přikývla jsem pro změnu já a odešla do koupelny. Svlékla jsem do naha a  pustila na sebe vodu. Bylo opravdu velice příjemné, jak na mě dopadaly teplé kapky vodu. Bylo to příjemné odreagovaní, ale jednou to muselo skončit. Namydlila jsem si hlavu a spláchla to. Utřela jsem se do svého oblíbeného blankytného ručníku a vzala si župan. Vysušila si vlasy a odešla za Alice.

Měla jsem všechno připravené. Tričko, kalhoty, boty a doplňky.

„Wow, Alice, ty jsi se překonala.“ Usmála jsem se.

„Děkuju.“ Mrkla na mě. „Oblékej se, už je celkem pozdě.“ Podívala jsem se na hodiny a opravdu. Myla jsem se přes půl hodiny.

Rychle jsem si oblékla krásné tričko, kalhoty a boty. Přehodila jsem přes sebe ještě bundu. Koukla jsem se do zrcadla. Ohromně mi to slušelo.

„Ještě vlasy,“ řekla jsem Alice. Na nic nečekala a začala mi dělat nějaký účes. Koukla jsem se do zrcadla a měla na hlavě moc pěkný culík.

„Děkuju,“ řekla jsem a chtěla si jít pro mobil, ale zadržela mě.

„Ještě namalovat.“

Přikývla jsem a nechala si něco malovat na obličej.

„Výborně,“ zamumlala si pro sebe Alice, když jsme skončily.

„Děkuju, udělala jsi ze mě krasavici.“ Zasmála jsem se a natáhla se pro mobil. Byla tam další SMS.

Promiň, Bells, ale změnily se mi plány a já dnes nemůžu přijít. Určitě se domluvíme na někdy jindy. Mrzí mě to, Edward.

Zklamaně jsem si tu SMS přečetla ještě jednou a otočila se na Alice.

„Copak?“ zeptala se, když spatřila můj výraz. Přečetla si to a smutně se usmála.

„To mě mrzí, ale pojď půjdeme nakupovat.“

Neměla jsem chuť jít nakupovat. Nechápu, jak na to může mít chuť, když je Rose v nemocnici a já měla jít na rande, ale co už.

*****

Šly jsme do obchodního centra a procházely kolem jedné restaurace.

Podívala jsem se dovnitř a koukala na každého, kdo tam seděl. Nenápadně, samozřejmě. U jednoho páru jsem se zastavila. Ten muž mi někoho připadal, ale nemohla jsem přijít koho. Na chvilku se otočil, ale neviděl mě, protože se otočil zpět k té ženě. Zůstala jsem stát jako oněmělá. Byl to Edward.

Do očí se mi linuly slzy, ale já si je nechtěla utírat. On se mnou nešel a šel s nějakou jinou? To už jsem se rozplakala naplno a otočila se a odešla jinam.

Alice na to koukala se smutnýma očima, ale nic neříkala a odešla spolu se mnou domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My a děvky? Nikdy (9):

 1
28.06.2011 [16:43]

kikuskaTo ma mrzí. Ale podľa mňa to Edward nespravil naschvál. No uvidíme. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!