Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My a děvky? Nikdy (5)

BD 5 - svatba


My a děvky? Nikdy (5)Další kapitolka je na světě. Moc se omlouvám, že to tak dlouho trvalo. Bella si s někým zatančí. S kým? Bude se jí zdát Edward milý? Hezké čtení a dofám, že jste si užili Velikonoce.

„Mohu poprosit o tanec?“ zeptal se mě najednou mužský hlas a já měla pocit, že ho znám, ale Jamesův nebyl. Podívala jsem se na něj a mile se usmála.

„Jasně,“ usmála jsem se.

Vzal mě za ruku a já s ním odešla doprostřed sálu. Přitiskli jsme své dlaně k sobě a začali se pohybovat do rytmu hudby.

„Neměla jsem ještě příležitost vám poděkovat,“ sdělila jsem mu.

„Ano, neměla, ale to můžete napravit,“ vykal mi. Docela mě to štvalo, protože jsem na to nebyla zvyklá.

„Děkuji.“

„Není zač. Udělal jsem to rád a nelituji toho,“ řekl.

Pozvedla jsem oči a zadívala se do těch jeho zlatých. Byly tak kouzelné, že jsem z nich nemohla spustit zrak. Vtáhli mě tak hluboko a já neměla sílu se od nich odtrhnout. Tiše se zasmál, ale i tak, jsem to slyšela.

„Čemu se směješ?“ zeptala jsem se ho. Chtěla jsem navázat tykací konverzaci, ale on pořád mlel své vykaní.

„Zasmál jsem se tomu, že mi pořád hledíte do očí a nebojíte se,“ řekl. Odtrhla jsem se od jeho očí a spatřila šibalský úsměv, kterým se na mě usmíval.

„Já se nebojím, proč mi pořád vykáš? Já to nemám ráda. Jsem Bella,“ řekla jsem.

„Omlouvám se, ale já ti přece jenom vykat budu, protože jsem velice starší a myslím, že se nehodí, abych vám tykal,“ řekl. Celkem mě rozčílil, ale já to na sobě nedala znát a dál tancovala.

„Tak mi alespoň řekni, jak se jmenuješ.“

„Tak ale respektuj, prosím, to, že ti vykám. Vykej mi také. Ano?“

„Dobrá, budu ,vám' vykat, ale teď mi řekněte, jak se jmenujete.“

„Dobrá, jmenuji se Edward. Edward Cullen.“

„Není váš příbuzný doktor Cullen z místní nemocnice?“ zeptala jsem ho a tanec skončil.

Chtěla jsem odejít pryč, ale on mě zadržel.

„Ještě jeden tanec, prosím.“ Kývla jsem.

„Ano, Carlisle je můj nevlastní otec,“ řekl.

„Aha, jste si podobní. On má také zlaté oči,“ podotkla jsem. Nebylo na světě moc lidí, kteří by měli takovou barvu očí. Teda, alespoň si to myslím.

„Odkud ho znáte?“ zeptal se mě na svého „otce“.

„No, moje kamarádka dostala výprask od nějakého idiota a on ji ošetřil,“ zalhala jsem. Najednou mi bylo trapné mu říct, že jsem lehká holka.

„Aha,“ řekl a tanec opět skončil. Koukla jsem se dokola po celém sálu a uviděla Jamese, jak se na mě s úsměvem dívá.

„Promiňte, ale já musím jít. Ráda jsem vás poznala, a doufám, že se ještě někdy uvidíme,“ řekla jsem a odešla za Jamesem.

„Co to bylo?“ zeptal se, když jsem k němu došla.

„Nestarej se,“ uzemnila jsem ho. Najednou mě začal přemáhat spánek a já se chtěla vrátit domů.

„Půjdeme, prosím?“ zeptala jsem se.

„Ale, Bells, je brzy. Chci tu ještě být,“ řekl. Chápala jsem to, byli jsme tu chvíli.

„Dobrá, ale já jdu. Ahoj,“ řekla jsem a odcházela pryč.

„Počkej,“ zavolal někdo za mnou. Hlas jsem nepoznávala.

„Jedu pryč, chceš svézt?“ zeptal se mě Edward.

„Jistě, ale co tak najednou, že mi tykáš?“ zeptala jsem se podezřele.

„Pokud ti to vadí, tak můžu přestat.“ Mrkl na mě.

„To je v pořádku, klidně to takhle nechej,“ řekla jsem a společně jsem odešli k jeho auto. Bylo hezké, ale malé. Nasedli jsme do něj a on nastartoval tak tiše, že jsem to skoro nepostřehla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My a děvky? Nikdy (5):

 1
28.06.2011 [16:08]

kikuskaNo a zase som mimo. Prečo jej teraz tikal a predtým dokonca chcel aby aj ona vykala jemu? Ach jaj. Ja tomu nerozumiem. Asi má dlhé vedenie. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!