Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My a děvky? Nikdy (1)

Angel by RenesmeeCarliee


My a děvky? Nikdy (1)Další kapitola je zde, děkuji za komentáře. Bella přijede za Rose. Bude v pořádku? Ne, nebude, sanitka ji odveze do nemocnice, kde bude bojovat o život. Přežije?

Jela jsem tak rychle, jak mi to Petrovo auto dovolilo. Bylo od něj velice milé, že mi ho půjčil. Možná se mi trochu líbil, ale jenom malinko.

„Vydrž, Rose, už jedu,“ zašeptala jsem a udělala prudký smyk do zatáčky. Za chvilku jsem tam měla být, tak jsem se pokusila ještě přidat, ale motor už víc nemohl.

Jela jsem po Mack street a na semaforu mi naskočila červená.

„To snad ne,“ zaklela jsem.

Musela jsem čekat, dokud nenaskočí zelená, což pár desítek sekund trvalo. Když se objevila oranžová, tak jsem šlápla na plyn a ujížděla jako o závod. Auto jsem zaparkovala na parkovišti nevkusně. To mi bylo ale jedno, když jsem uslyšela velice hlasitý výkřik. Věděla jsem, jak Rose křičí, protože křičela pokaždé, když si myslela, že přibrala jedno kilo. Patřil jí. Nechápu, proč tam nikdo nezajde a nepomůže jí.

Proběhla jsem dveřmi a snažila se orientovat.

„Schody, kde jste?“ kňučela jsem a potom jsem je uviděla na protější straně. Okamžitě jsem tam přiběhla a plnou rychlostí je vyběhla. Zastavila jsem se až ve čtvrtém patře, kde měly být pokoje. Podívala jsem se, jestli tam jsem správně a začala bušit na dveře číslo 212.

„Otevřete,“ křičela jsem.

Chvilku trvalo, než někdo přišel.

„Co chceš?“ zeptal se mě.

„Uhni,“ řekla jsem pro změnu já a odstrčila ho. Rose byla na posteli a jenom se na mě dívala. Vypadala opravdu hnusně. Chudák.

„Co jste jí udělal?“ vyjela jsem na něj, když se za mnou objevil. Věděla jsem, že bych si tohle dovolit neměla, ale co jsem měla dělat? Vždyť zabil skoro moji kamarádku.

„Vypadni, holka, nebo se ti stane to samý,“ řekl a já se rozzuřila.

„To vy odejděte, nebo uvidíte,“ zakřičela jsem na něj jak smyslů zbavená.

„Tohle jsi neměla,“ procedil mezi zuby chtěl mi dát facku, ale já uhnula.

„Hej, co tu děláte?“ ozval se hlas nějakého muže.

„Pomozte mi, prosím,“ zaskučela jsem.

Ten muž vešel do pokoje a když uviděl Rose, tak okamžitě šel k tomu chlapovi.

„Vypadněte odsud, než zavolám policii. To zabralo, proč mě to jenom nenapadlo? Utekl pryč.

Sedla jsem si k Rose na postel a pohladila ji po tváři. Zaskučela, protože ji to bolelo.

Vzala jsem mobil a zavolala sanitku. Byla tu během chvilky a Rose jela do nemocnice, lékaři říkali, že má vnitřní krvácení a že je to vážné.

„Alice?“ zeptala jsem se, když jsem jí volala.

„Ano, Bello?“ zeptala se.

„Rose zmlátili, je v nemocnici, tak tam přijeď,“ řekla jsem rychle.

„V jaké nemocnici?“ zeptala se.

„Nemocnice svatého Jirky,“ řekla jsem.

„Za patnáct minut tam jsem.“ Típla to.

Vyběhla jsem k autu a uháněla do nemocnice.

***

Seděli jsme s Alice na židličkách v nemocnici, před sálem, kde ji operovali. Modlila jsem se, aby byla v pořádku.

„Že bude v pořádku?“ zeptala se mě Alice.

„Jasně, že bude,“ řekla jsem a objala ji.

„Já se bojím, Bello, proč jí to udělal?“ zeptala se.

„To já nevím, ale snad bude v pořádku.“

Chvilku jsem ji objímala, ale když vyšel doktor ze sálu, tak jsme obě vstaly. Tvářil se opravdu smutně.

„Není mrtvá, že ne?“ zeptala jsem se strachem v hlase.

Doktor se po mně smutně podíval a začal.

„Mám pro vás špatnou zprávu.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My a děvky? Nikdy (1):

 1
28.06.2011 [15:49]

kikuskaJa som si istá, že mŕtva nieje, ale asi je na tom vážne zle, však? Ach jaj. Chúďa Rose. Prosím, nech je v poriadku. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!