Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj pravý otec je Jasper Cullen! - 8. kapitola

Kristen W - SU


Můj pravý otec je Jasper Cullen! - 8. kapitolaKeyla Whitlocková Volturiová ztratila matku při porodu a otce nikdy nepotkala. Akorát zná jen jeho jméno. Jasper Whitlock. Otce nakonec našla v samotném Aru Volturi, a když už nikdy nevěřila, že svého pravého otce potká, tak se objeví na oslavě jejich narozenin. On ale neví, že je to jeho dcera, a ona neví, že je to její otec. Budou spolu někdy jako otec a dcera? Naděje v tom tu příběhu umírá poslední.

„Musím si s tebou promluvit, tati,“  řekla jsem a čekala jsem, co se bude dít dál. Na jeho tváři se objevil úsměv od ucha k uchu a já jsem nevěděla proč, ale byla jsem šťastná, že vidím na jeho tváři úsměv.

„Pojď dál,“  pozval mě do pokoje a já jsem bez sebemenšího zaváhání vešla. V místnosti byli všichni z jeho rodiny. Každý se na mě usmíval.

Zhluboka jsem se nadechla, než jsem začala mluvit. „Chtěla bych se vám nejdříve všem omluvit za mé předchozí události. Jednala jsem trochu přehnaně.“

„Trochu přehnaně? Ty jsi byla hotová dračice, Keylo. Nebýt já ženatý a ty zasnoubená, tak nevím.“ Mrkl na mě Emmett a já jsem se začala smát. Tak s ním bude ještě legrace.

„A to, že jsi můj strýc, by nic neznamenalo?“ zeptala jsem se ho a jeho smích ustal.

„Tak, na to jsem nepomyslel,“ přiznal se a já jsem se začala smát ještě hlasitěji než předtím.

„Nechceš se posadit?“ navrhl Edward a já jsem se posadila do volného křesla.

„Potřebovala bych si s tebou promluvit, tati. Jak už jsem jednou řekla, ale bylo by zbytečné, kdybych chtěla, abychom byli sami, protože tady i stěny mají uši. Jak už jsem řekla, tak jsem jednala hodně ukvapeně a teď toho popravdě i lituji.  Dlouho dobu jsem tě hledala, abych tě zabila, protože jsem ti dávala matčinu smrt za vinu. Ale teď jsem ráda, že jsem tě našla.“ Znovu jsem neudržela svoje slzy a opět jsem se rozplakala, ale tentokrát to byly slzy štěstí.

„Proč pláčeš, Keylo?“ zeptal se mě hned Jasper a já jsem se jen na něho usmála.

„Jsem ráda, že jsem tě našla.“  Skočila jsem mu kolem krku a pevně jsem ho objala a on mě. Byla jsem opravdu šťastná. Mám otce, který mě má rád, na druhé straně hradu se nachází můj snoubenec a navíc k tomu všemu mám velkou rodinu, kterou jsme si vždy přála.

„Nechtěla by ses k nám nastěhovat?“ zeptal se mě táta a já jsem na něho koukala jako vyoraná myš.  „Tedy pokud bys chtěla,“ dodal a já jsem nevěděla co říct.

„Musím se zeptat Deana, jestli by chtěl, a za druhé se musím Ara…  Já jsem v tom všem zapomněla na Ara! Musíme mu říct, že jsi můj otec. Jen díky němu jsem na živu a byl to on, kdo mě přijal do své rodiny.“  Panikařila jsem a zároveň jsem byla šťastná, že mě chtějí přijmout do své rodiny. Ale nadrbou stranu jsem nechtěla opustit Volterru. Mám tady přece svoji rodinu. Co bych, si počala bez Jane, Aleca, strýčků a ostatních z gardy?

„Myslím, že bychom měli jít nejdřív za Arem a seznámit ho se součastnou situací,“ navrhl Carlisle a všichni jsme s ním souhlasili a vydali jsme se do hlavního sálu.

Všichni jsme vešli do sálu a já jsem nevěděla, jak mám teď Ara oslovovat, když je tu můj pravý otec. Oba dva pro mě teď hodně znamenají. Jasper mi dal život a Aro se o mě dlouhé roky staral.

„Keylo,“ oslovil mě Aro divným tónem. Ví to už? Chtěla jsem něco vyčíst z jeho tváře, ale nebyla jsem schopná cokoliv rozeznat. Seděl tam a díval se jen na mě.

„Musíme si promluvit, Aro,“ začal diplomaticky Carisle.

„Já už o všem vím. Všechno jsem se dozvěděl, než jste se mi to vůbec snažili oznámit. Keylo, chci ti jen říct jedno.  Nezapomeň, kde bys byla nebýt mě a mých bratrů. Dali jsme ti domov, peníze a chránili tě. Dobře se rozmysli, jak mi teď odpovíš, protože se teď musíš rozhodnout. Nemůžeš být Cullenová a Volturiová zároveň. Rozhodni se teď sama, do které rodiny bude nadále patřit.“ Jeho hlas byl bez jakéhokoliv citu. Z jeho pohledu jsem nedokázala vyčíst taktéž nic.

Jak se mám rozhodnou mezi nimi. Vím, že Aro to myslí smrtelně vážně a já se teď musím rozhodnout. Ať se rozhodnu jakkoliv, tak někoho vždy ztratím,

„Nemůžeš jí dávat taková ultimáta,“ zaprotestoval Jasper a jeho oči byly černé jako úhel.

„Nemůže patřit do dvou rodin. Pokud se rozhodne být s vámi, tak už nikdy nebude Volturiová. Ztratí svůj titul a už ji nebudeme chránit.  Nebude pro nás nic.“

„Jak něco takového můžeš říct, Aro?!“ uslyšela jsem Deanův rozzlobený hlas za sebou a hned jsem se za ním otočila. „Před pár dny, bys pro ni udělal cokoliv a teď jí dáváš ultimáta. To by pravý otec nikdy neudělal. Pravý otec by udělal cokoliv, aby bylo jeho dítě šťastné i za podmínky, že by měl trpět,“ křičel už na něho Dean a já jsem si uvědomila, že má pravdu. Kdyby mu na mně opravdu záleželo, tak by mi tu nedával ultimáta.

„Dean má pravdu, Aro.“

„Takže půjdeš s Cullenovými?“ zeptal se mě a já jsem se podívala na svého pravého otce.

„Ať se rozhodneš jakkoliv, tak tě vždy budu podporovat,“ slíbil mi Jasper a já jsem se na něho usmála.

„A já s tebou půjdu kamkoliv,“ slíbil Dean a já jsem věděla, jakým směrem bude pokračovat můj život.

„Odejdu s Cullenovými.“ Můj hlas zněl pevně a odhodlaně.

„Dobře. Co nejrychleji vás tedy žádám, abyste si všichni zabalili svoje věci a opustili Volterru, protože už tady nejste vítaní.  A ty, Kaylo, už nejsi princezna Volterry. Sbohem.“ Nevěřila jsem, že by to dokázal. Teď jsem ztratila část své rodiny. Pomalu mi docházelo, že všechno tady musím opustit. Jane, Aleca, Demetriho a Felixe už nikdy neuvidím.  Co jsem to provedla? Rozhodla jsem se pro život s rodinou, kterou skoro vůbec neznám.

Všechno kolem mě se začalo divně točit. Pomalu ale jistě mě začala obklopovat temnota a já jsem do ní padala. Zdálky jsem jen slyšela, jak někdo volá mé jméno, a pak už jsem nic nevnímala.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj pravý otec je Jasper Cullen! - 8. kapitola:

 1
7. crazygirl666
15.12.2011 [21:55]

ahoj táto poviedka je super!! teším sa na pokračko.... a to veľmi... Všetky kapitoly som prečítala za menej ako 15 minút... tak ma to bavilo... už len čakať na pokraovanie.. hee zatiaľ sa maj.. Emoticon Emoticon Emoticon

6. LidkaH
04.12.2011 [9:26]

super!!! koneecne dalsi dilek a byl uzasny!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.12.2011 [20:31]

FeelaeKrásný :)další kapitolu, hned! Emoticon

4. ZuzunQa
03.12.2011 [13:55]

wow Emoticon len tak dalej, rychlo dalsiu kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. GabrielaCullen
03.12.2011 [12:09]

Konečně suuuuuuuuuuuupr!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Roel
03.12.2011 [11:10]

RoelTo je hezke...dneska jsem precetla celou povidku a strasne moc se mi libi!!! Tak doufam,ze pridas brzy dalsi kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon

02.12.2011 [22:14]

KacenQaCullenČlánek jsem ti opravila, ale pozor na časté chyby, které se ti tam vyskytly. Díky. Emoticon Emoticon

+ základním písmem je Verdana, jiný font ne,
+ shoda podmětu s přísudkem - jakmile je v podmětu rod mužský neživotný / ženský, bude v přísudku tvrdé y
> Hradby byly.
> Alice s Bellou byly nakupovat.
> Oči byly černé jako uhel.
V jiném případě (v mužském životném), bude měkké i.
> Edward se svými bratry se hlasitě smáli.

+ překlepy,
+ čárky,
> před zájmeny, spojkami, částicemi apod.,
> tam, kde je více sloves, u kterých můžeme určit osobu číslo, čas, bude i více čárek,
> vsuvky,
> oslovení se odděluje z obou stran,
+ Voltera > Volterra,
+ přímá řeč - podle konceptu si ji můžeš pročíst:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!