Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj kolega idiot 5. kapitola

Selena Cullen


Můj kolega idiot 5. kapitolaSlíbené rande. Nakonec jsem ho napsala podle svého... :)

„Zapomeň,“ zavrčela jsem. Zas tak líto mi té vázy nebylo.

„Buď mi dáš jeden vášnivý polibek, nebo mi tu vázu zaplatíš,“ odpověděl pobaveně Edward.

„Jedno lepší než druhý,“ zamrmlala jsem si pod nos.

„Pokud bys ovšem…“ začal Edward.

„Pokud bych ovšem co?“ Podíval se na mě a tajemně se pousmál.

„Pokud by ses ovšem nebála, že vášnivě líbat neumíš.“

„Blbost!“

„Dokaž to!“

„Nebudu tě líbat!“

„Srabe!“

„Fajn!“ prskla jsem. Hned jsem toho litovala, ale Edwardovi se už začal po tváři rozlévat vítězný úsměv. Bylo pozdě na to vzít to zpět.

„Do toho,“ pobídl mě. Naštvaně jsem si založila ruce na prsou. Že já raději nemlčím.

Zhluboka jsem se nadechla a naklonila se k němu. Sakra! Už jsme se líbali, tak proč mi přijde, že to bude poprvé?

Lehce jsem otřela jeho rty o své. Zezačátku to bylo nevinné pošťuchování, ale netrvalo dlouho a přidali jsme na tvrdosti a vášnivosti polibků. Když už to zacházelo daleko, odtrhla jsem se od něj. Byl to pro mě nadlidský výkon, ale nechtěla jsem znovu skončit v jeho posteli.

Udýchaná jsem se svalila vedle Edwarda a rukou si přikryla oči.

„Dneska tě vyzvednu v osm,“ ozvalo se vedle mě. Mezerou mezi prsty jsem se podívala na Edwarda, který koukal do stropu.

„Prosím?“ optala jsem se nechápavě.

„To rande. Dlužíš mi ho,“ zasmál se a zabodl do mě svůj pronikavý pohled.

„Kam mě chceš vzít?“ povzdechla jsem si. Nemělo cenu odmlouvat.

„Překvapení.“

„Tak to s tím překvapením moc nepřeháněj.“

***

Panebože. Tohle psychicky nezvládnu.

Vždyť já na rande nechodím!

Ne… Ty se s kluky vyspíš po tom, co se opiješ.

Ááá. Nenáviděla jsem svoje myšlenky. Byly tak otravné a nechutně pravdivé.

Za pět minut osm.

Po tom, co mě Edward hodil domů, jsem běžela do koupelny a stále ještě nevylezla…

Naposledy jsem se zkontrolovala v zrcadle. Měla jsem na sobě tmavě modré šaty nad kolena, lodičky a volně rozpuštěné vlasy. Oči jsem měla lehce namalované a dokonce jsem si nalíčila i rty.

Nevím, proč jsem se tak strojila. Vždyť mi to rande bylo naprosto ukradené.

Uslyšela jsem zvonek, a tak jsem rychle zkontrolovala obsah kabelky, zamkla dveře a běžela dolů za Edwardem. Bylo mi jasné, že to je on, protože bylo přesně osm hodin. Seběhla jsem těch nespočet schodů – nevýhoda paneláků – a skončila před Edwardem.

A teď co? Nevěděla jsem, jak ho pozdravit, a tak jsem to vyřešila po svém.

„Nazdar,“ řekla jsem a pokývala hlavou. Edwardovi zacukaly koutky, ale statečně se držel.

„Ahoj. Tak pojď, nebo přijedeme pozdě.“ Nestihla jsem se zeptat, kam jedeme, jelikož mě čapl za ruku a táhl ke svému autu. Gentlemani nadobro vymřeli.

Pak mi otevřel dveře a já poslušně nasedla. Možná to s tím gentlemanstvím nebude tak zlé. Když na tom zapracuje…

„Tak?“ optala jsem se s pozdviženým obočím a doufala, že mu dojde, na co se ptám.

„Uvidíš.“ S povzdechem jsem se sesunula hlouběji do sedačky a koukala z okna.

„Jak ses měla?“

„Celkem nuda. Neměla jsem co dělat,“ odpověděla jsem nezaujatě. Nemusí vědět, že jsem kvůli němu strávila tři hodiny v koupelně.

„Sluší ti to,“ vysmekl mi poklonu a já se na něj překvapeně otočila. Moc často jsem od Edwarda lichotky nedostávala.

„Děkuju.“

Nastalo trapné ticho. Edward koukal na cestu a já z okna na ubíhající domy.

Konečně auto zastavilo. Zaparkovali jsme před draze vypadající restaurací. To mi nemohl říct rovnou, že se jedeme najíst?

Společně jsme se do ní vydali. Edward mi obstojně otevíral každé dveře a já si mezitím prohlížela její zevnějšek. Nikdy jsem v ní nebyla.

Došli jsme až do salonku, ve kterém byl pouze jeden stůl. Všude kolem něj byly růže a na vybraných místech plály svíčky.

Přepadl mě strach, protože s mým štěstím hrozí, že shodím růže na svíčky a celé to tu zapálím.

„Uvolni se,“ poradil mi Edward a odstrčil mi židli. Na takové galantnosti jsem nebyla zvyklá. Ne od něho.

Na stole byla láhev červeného vína, a tak nám Edward rovnou nalil.

„Na rande,“ pronesla jsem a chtěla si s ním ťuknout, jenomže uhnul.

„A na nás,“ doplnil mě a pak teprve cinknul svou sklenkou o tu mou.

„Vynikající,“ zhodnotila jsem chuť vína a podívala se na toho přede mnou. Zkoumavě si mě prohlížel a u toho se nepatrně usmíval.

Najednou se místností začala rozléhat klavírní hudba, vycházející z reproduktorů nedaleko od nás.

„Chceš si zatančit?“ zeptal se mě najednou Edward a začal se zvedat, ale já zavrtěla hlavou.

„Možná později.“ Nikdy, dodala jsem v duchu. Dopadlo by to katastrofálně. Trapas nad všechny trapasy.

„Bello, co si o mně vlastně myslíš?“ Že jsi namyšlený, s velkým egem a darem dovádět mě k šílenství?

„Ani nevím, někdy je to s tebou těžký, ale jindy jsi zase fajn.“ Tohle byla asi přijatelnější odpověď.

„Budu se snažit, abys to se mnou těžké neměla,“ usmál se přívětivě. Na takového Edwarda jsem nebyla zvyklá, ale musela jsem si přiznat, že tahle jeho stránka se mi líbila mnohem víc.

Zanedlouho se před námi objevilo jídlo. Steaky s brambory. Výborně vypadalo a, jak jsem později zjistila, také výborně chutnalo.

„Slintáš,“ posmíval se mi Edward, ale mně to bylo ukradené. Tak úžasné jídlo jsem dlouho nejedla.

„Ty zas slintáš při pohledu na mě,“ oplatila jsem mu stejnou mincí, ale vážně jsem to nemyslela.

„To nemůžu popřít.“ Obrátila jsem oči v sloup a dala na stranu prázdný talíř.

„Já… Můžu něco udělat?“ zeptal se Edward a já nechápavě přikývla. Začal se ke mně pomalu natahovat a já pochopila, že mě chce políbit. Nechtěla jsem vypadat jako srab, a tak jsem poslušně čekala, až se ke mně přes stůl nahne a políbí mě. Konečně se vzdálenost našich obličejů stala minimální. Zavřela jsem oči a čekala, až ucítím jeho dech na své tváři. Jaké pro mě bylo překvapení, když jsem ucítila něco jiného. Otevřela jsem oči dokořán a všimla si červeného vína tekoucího po mých šatech. Edward nechápavě koukal na zvrhnutou skleničku a při tom se kousal do spodního rtu.

Hlásek v hlavě mi našeptával, že já se normálního rande nedožiju.


 

Kapitolu přidávám celkem brzo, tak vám snad udělám radost. :)

Rande jsem chtěla udělat romantické, ale moc to nevyšlo. :)

No, a na teď vám chci něco říct. Tolik hlasů? Blázníte? Děláte mi neskutečnou radost, holky. :) Proto je tu kapitola tak brzo. Jakmile jsem uviděla hlasy, musela jsem otevřít Word a psát.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj kolega idiot 5. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
34. Stela
24.03.2012 [10:58]

Další kapitolku, prosíííííííííiím!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. DanusQa
18.03.2012 [17:53]

To bylo super, už chci další kapitolku vždycky se u toho tolik nasměju, fakt perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Kika57
15.03.2012 [21:01]

Kika57Ä další kapitola je jako kdy?! Emoticon Moc se ti omlouvám, že čtu až teď, ale ty mi musíš vysvětlit, PROČ tu ještě není další kapitola. Emoticon
Kapitola byla krátká, ale hezká. Edward se mi líbí v jakékoli povídce a v téhle extra. Emoticon Nikolko moje milovaná... Píšeš naprosto báječně a já miluju tvé povídky - ať to jsou kapitolovky nebo jednorázovky. Moc se těším na tvé další dílko, které tu bude, doufám, do konce týdne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. monacullen
13.03.2012 [12:12]

Emoticon Emoticon Emoticon

30. Domik
12.03.2012 [18:17]

Domikmoc se těším na další díl!

11.03.2012 [20:54]

MatikEsmeCullenVeľmi sa ospravedlňujem za neskorí komentár. kapitolu som si prečítala už na mobile, ale tam sa mi strašne zle píšu komentáre, preto som si to nechala pekne takto k počítaču. Emoticon Emoticon Emoticon
Kapitola bola samozrejme že SUPROVÁ. Konečne sa niekam pohli. Dúfam, že aj Bella sa do Edwarda zamiluje čo najskôr. Držím im palce. :D
Hneď na začiatku si ma dostalo. To ako ju "prinútil" aby ho pobozkala bolo famózne. Len som sa u toho smiala a keby ma niekto videl, myslí si, že mám nejaké chybné koliečko v hlave. Samozrejme mám, ale to vedieť nemusia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A to rande. Miestnosť z ružami a s tak dokonalým mužom. Sen každej baby, včetne mňa, ale asi až na Bellu. Priam som jej závidela. Keď sa jej to nepáči, vymením ju. Len mi daj vedieť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Dúfam, že ďalšia kapitola bude čo najskôr. Neviem sa jej dočkať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Cullenová
10.03.2012 [9:03]

To bylo strašně krásný. jsem faninka tvích povídek Emoticon

09.03.2012 [22:45]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. LeahCc
09.03.2012 [22:45]

LeahCcTo bylo supr!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vážně. Fakt bomba!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ty vždycky dokážeš zaujmout a pobavit Emoticon Emoticon Emoticon
No jo... Taková krásná vázička aBella ju rozbije... Takové krásné šatičky a Edward je polije... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
3koda že jsme se dneska nedočkali toho "normálního rande" ale tohle "nenormální" bylo fakt gut!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Už se nemůůžu dočkat pokráčka!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.
09.03.2012 [22:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!