Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj Jasper 1

Alice,Bella,Jacob


Můj Jasper 1Ahojky, přivádím Vám novou kapitolovku. A o co půjde? Je to skoro sto let, co Bella prošla přeměnou. Po pár letech ji adoptovali Cullenovi. Jakmile vešla do dveří věděla, že Jasper je ten pravý na vylomeniny. Ale co na to Alice? Bude jim to trpět? A co Edward, jak ten do toho všeho zapadá. Prosím o komentáře, jestli pokračovat. Vaše Torenc

Je to už skoro sto let, co jsem prošla přeměnou. Nic moc si nepamatuji, ale jedno vím jistě. A to, že mě adoptovali Cullenovi. Je to moc příjemná rodinka, která si hledí svého. Nejradši mám ale Jaspera. Je pro stejné pitomosti jako já. Takže si s ním skvěle rozumím. Jediný problém je Alice. Žárlí na mě a dává to dostatečně najevo.

„Jaspere,“ zakřičela na něj Alice. Jasper protočil oči a já se začala smát.

Během chvilky byl pryč. Slyšela jsem, jak na něj Alice křičí. Jak znám Jazze, jen se směje a zkouší jí uklidnit.

Cítila jsem, jak mi v krku pálí. Přemýšlela jsem, koho s sebou vezmu. „Jdu na lov! Jde semnou někdo?“ promluvila jsem normálním hlasem. Věděla jsem, že mě někdo slyšel.

„Já bych ti nestačil?“ Přiřítil se Edward a usmíval se.

„Fajn,“ odpověděla jsem mu, ale nečekala. Vyběhla jsem ven ze dveří a zastavila se až za potůčkem. Ohlédla jsem se, ale Edward nikde. Otočila jsem se a pokračovala bez něj.

Zatím jsem neměla nutkání hledat nějakou potravu. Neotálela jsem tedy ani minutu a zašla na louku. Sice tam chodil Edward, ale já čas od času také. Když jsem tam vešla, vyrazilo mi to dech.

Světle modré květy se pohybovaly ve větru. Vypadalo to jako velká souhra hudby, kterou neslyším. Posadila jsem se o dva metry dál. Vychutnávala jsem si ten klid, který mi Edward dopřál. Položila jsem se na záda a zavřela oči.

Nevím, jak dlouho jsem je měla zavřené, ale vypnula jsem mozek. Mozek, který mi poslední dny běží na plné obrátky.

Po velké chvilce mého rozjímání mi na obličej padla kapka vody. Otevřela jsem oči, neviděla jsem mraky, ale Edwarda nade mnou jak se usmívá.

„Víš, tohle je vážně hloupé,“ řekl jen tak a posadil se vedle mne.

„Co je hloupé?“ pronesla jsem a posadila se.

Zvláštní je, že jsem se vedle něj cítila tak nějak… zvláštně. Nikdy jsem si nemyslela, že by mezi námi mohlo být něco víc.

„Ty a já!“ Nevzhlédl ke mně, ale k nebi.

„Děláš si legraci?“ zasyčela jsem nevěřícně.

„Proč bych si měl dělat legraci? Už pár desetiletí chodím kolem tebe po špičkách. Už mě to unavuje. Víš moc dobře, že k tobě něco cítím. Ale ty? Jsi stále jen s Jasperem!“ řekl malinko naštvaným tónem, ale slyšela jsem malej podtón, který patřil žárlivosti.

„Edwarde… já.“ Nevěděla jsem jak pokračovat. Vzal mi totálně vítr z plachet a já se viděla, jak utíkám pryč.

Umlčel mě tak, že přitiskl své rty na mé. V té chvilce jsem zapomněla na vše okolo sebe a užívala si naší chvilky. Líbal mě tak hladově, vášnivě, až mě to pomalu zaráželo. Mně se líbil už od začátku, ale nečekala jsem, že bude čekat tak dlouho.

***

 

Po pár hodinách

Oddělil naše rty a já zavrčela. On se jen usmál a letmým polibkem mě umlčel. Zavřela jsem oči a čekala, že udělá něco, co mě přiměje zůstat s ním déle. Ale nestalo se. Oči jsem otevřela a dívala se do Edwardových zlatých očí.

„Co ti trvalo tak dlouho?“ řekla jsem polohlasem.

„Jasper, Emmett…“

„Co je s nimi?“ otázala jsem se nechápavě.

„Ty jsi to nepochopila?“

„Co mám pochopit?“

„Ty se jim líbíš. Kdyby tam každej neměl polovičku tak se předhánějí, kdo tě získá.“ To mi ale k Jasperovi nejde. On ne!

„Hmm.“ Víc jsem ze sebe nedostala. Začínalo mě pálit děsně v krku. „Edwarde, nech si proslov na jindy a pojď už na lov, prosím.“


Kdyby někdo chtěl... jsem ochotná dávat vědět o dalších dílech. Stačí icq nebo email. Ale prosím o zprávu, že se jedná o tohle.

K dalším povídkám patří to samé. Děkuji.

 

2. Díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj Jasper 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!