Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 26.kapitola: Pozvání

Těhotná Bella


Moonlight - 26.kapitola: PozváníTak jsem zvědavá, jak si můžete teď po tolika kapitolách myslet jak to skončí, protože to je právě ono. To nemůžete nikdy vědět.:)

26. Kapitola: Pozvání

 

Začal další týden a nic se nezměnilo, vůbec nic. Stále mi bylo tak hrozně jako minulý týden, a měla jsem pocit, že se to snad zhoršuje. Čím déle jsem setrvávala v tomhle stavu, tím víc jsem ztrácela naději na to, zda se ještě někdy Edward ukáže. A přesto všechno jsem se neustále kolem sebe rozhlížela a doufala jsem, že tu někde bude, že se z ničeho nic objeví za mnou a překvapí mě.

,,No tak Bello? Co je pořád s tebou? Už by ses měla taky zase jednou usmát.“ Ohradila se na mě jednou Jessika v hodině matematiky.

,,Jo já vím, promiň, nějak jsem teď trochu mimo.“ Řekla jsem jí na to.

,,A co se vlastně děje? Tak mě teď napadlo, dlouho jsem tady neviděla Cullena, je s ním něco? Ne že bych se divila, že tady není, ale tohle už je fakt dlouho, co tady není, vypadá to, že se snad už nechystá ani přijít.“ Hloupě se zasmála a já jsem se držela, aby mi do očí zase nevhrkly slzy. Jakmile viděla můj zoufalý výraz, nasadila vážnou tvář.

,,Bello, promiň, něco se stalo mezi vámi?“ provinile se na mě podívala. Jen jsem zavrtěla hlavou.

Když zazvonilo, do třídy vstoupil Gabriel s knihami v ruce, které si tiskl k tělu a podíval se nesměle na mě. Nezastavil se však a pokračoval dál, opět dozadu na jeho místo, kde se pohodlně usadil a já jsem cítila jeho oči na svých zádech.

,,Bello, tak co se děje? Nemůžeš se nadosmrti takhle trápit. Jestli odešel, pak tě to nemohlo překvapit, víš přece, že se nedrží jednoho místa jen proto, že by měl.“ Snažila se mě uklidnit, ale čím více se snažila, tím horší to bylo pro mě. Ještě když jsem věděla, že Gabriel sedí vzadu a všechno slyší.

Po hodině jsem šla na oběd, protože jsem nechtěla hladovět, ikdyž jsem neměla moc velkou chuť k jídlu. Popadla jsem tác s jídlem -vlastně ani nevím co to bylo za jídlo- a šla si sednout k nejbližšímu volnému stolu. Kupodivu jsem oběd stihla sníst dřív než si ke mně stihl kdokoliv přisednout, protože jakmile jsem viděla, že tam napotkám nikoho z Cullenových, ani nechápavý výraz Jasperova obličeje, musela jsem hned odejít.

Po škole jsem šla ke svému autu a se zavřenýma očima si představovala, jak uvidím Edwarda u mého Pick-upu. Otevřela jsem je a někdo tam opravdu stál, srdce se mi najednou rozbušilo o sto šest. Když jsem byla blíž, mé nadšení opadlo.

,,Copak Bello? Zklamaná, že to jsem já, který tady stojí?“ zeptal se mě smutně Gabriel.

,,Ehmm…ne, promiň, jestli to tak vypadá.“ Trochu jsem zalhala.

,,Nelíbí se mi tvůj stále smutný obličej.“ Podotkl. Chvíli se na mě díval a čekal, že něco řeknu.

,,Kde jsi byl, že jsi nebyl na obědě? Teda myslím, že jsem tě tam neviděla. A co to máš s tváří?“ lekla jsem se, jakmile jsem si všimla jeho tváře, kde měl modřinu na lícní kosti. Nebyla to přímo modřina, ale rozhodně ta nezvyklá barva nebyla normální součástí jeho obličeje.

,,To nic.“ A zastavil tak mou ruku, která se natahovala, aby se dotkla toho místa. Tím mi taky naznačil, abych se dál neptala, neboť bych stejně z něho odpověď nedostala.

,,Víš, ale chtěl jsem tě na něco zeptat. Tuhle sobotu je ten dlouho očekávaný ples, takže mě napadlo, zda přijmeš mou nabídku…upíra? Sice ne toho upíra, kterého by sis přála teď vidět víc, ale přesto. Říkal jsem si, že bych snad mohl mít aspoň malinkou…“ naznačil prsty, až to bylo skoro srandovní ,,…šanci.“ zeptal se tak elegantně, a jeho modré oči se vrývaly do mých.

,,Víš Gabrieli, já…“ začala jsem, ale Gabriel přiložil ukazováček na má ústa a řekl: ,,Pšššt…nech si to aspoň projít hlavou. Rád bych tě tam doprovodil, ikdyž pro mě to není tak velký zážitek, neboť takových plesů už mám za sebou přespříliš, ale přál bych si, aby to byl Tvůj významný večer, který si užiješ.“ Zakončil tím svou řeč, pohladil mě po tváři a s vážností odkráčel. Ještě jsem se za ním otočila a chtěla jsem něco dodat, ale už jsem ho v tom davu neviděla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 26.kapitola: Pozvání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!