Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 24.kapitola: Snídaně

eclipse kiss


Moonlight - 24.kapitola: SnídaněPáni, už 24. kapitolka, za nedlouho to bude končit, tak ještě vydržte!:-) Jako zatím žádný komentář?:-(

24. Kapitola: Snídaně

 

Opravdu jsem se vzbudila až dalšího dne ráno. Ani jsem sama netušila, jak moc jsem byla vyčerpaná. Jakmile jsem otevřela oči, podívala jsem se směrem z okna. Venku nebylo moc hezky, vlastně skoro vůbec, každou chvíli se mohlo rozpršet.

Těžce jsem se posadila a ruku jsem měla přiloženou na obvazech, které zpevňovaly zlomená žebra. Krk už mě tolik nebolel, ikdyž jsem měla pořád pocit, jako bych měla na sobě něčí rty a jen čekala, kdy ucítím tu bodavou bolest upířích zubů.

Pomalu jsem vstala z postele, protože už jsem nechtěla proležet další den v posteli, ikdyž byla velmi pohodlná, ale touha dozvědět se, co se stalo byla, jako vždy, silnější. Otevřela jsem dveře pokoje a rozhlédla se na obě strany dlouhé, prázdné chodby. Bylo tu ticho, jakoby tu nikdo nebydlel. Šla jsem doprava, kde bylo schodiště a sešla jsem po nich dolů. Už jsem slyšela nějaké zvuky, slyšela jsem něčí hlasy, jak se mezi sebou baví. Šla jsem za nimi.

Z malé, prosvětlené chodbičky, která byla pod schody, jsem zabočila doleva a prošla dveřmi, které vedly do kuchyně. Ocitla jsem se tak na jejím prahu a rozhlížela se dovnitř kuchyně, která byla stejně tak velká, jako ložnice, ve které jsem ještě před chvíli spala. Stěny kuchyně byly světlounce modré. K tomu perfektně ladila moderní kuchyňská linka, dlouhý, jídelní stůl a polstrované židle. Na samotném konci jídelního stolu seděl Gabriel, který zvedl oči a podíval se na mě stejně jako Claire, která stála u linky a něco chystala.

,,Dobré ráno Bello!“ pozdravil mě Gabriel. Nezdálo se, že by byl nějak příliš potlučený nebo že by mu chyběla některá končetina.

,,Posaď se, už pro tebe chystám něco k jídlu, musíš mít hlad.“ Řekla nevýrazně Claire, avšak jsem ji poslechla, hlad jsem měla docela velký.

Claire mi přinesla ke stolu lívance s jahodovou marmeládou a džus. Jakmile to leželo přede mnou na stole, odešla pryč z kuchyně a já zůstala sama s Gabrielem.

,,Kam šla Claire?“ zeptala jsem se Gabriela. Ten se na mě podíval a řekl: ,,Nejspíš nám chtěla nechat trochu prostoru.“ Usmál se Gabriel.

Ani jsem neváhala a hned jsem spustila. ,,Co se stalo v lese?“ Gabriel položil ruce na stůl semknul je do sebe a nahnul se blíž ke mně, tak, abych mu viděla přímo do očí.

,,A co přesně chceš vědět?“

,,Jsou všichni v pořádku? A Edward?“

,,Edward. Řekl bych, že je v pořádku, ikdyž jsme se včera do sebe dost pustili. Nějaké menší rány, stejně jako já, ale myslím, že nic vážného, naše síly jsou takřka vyrovnané.“

,,Já…nevěděla, že jsi taky upír.“ Řekla jsem potichu. ,,A tobě nevadí, když tady tak sedím? Nemáš chuť…“ nedokončila jsem větu, protože bylo zcela jasné, kam tím mířím.

,,Pravda, voníš obzvlášť krásně, ale ne. Nemám chuť…jak říkáš, nejsem takový barbar, abych připustil své prozrazení. Mé dny se nesčítají do nějakého konce, žádný mě nečeká, pokud…proto se musím podle toho chovat, a myslím, že mi to jde dobře. Léta zkušeností.“ Vysvětloval mi dlouze.

,,Jak to, že nejsi jako Edward a všichni Cullenovi? Jakto, že můžeš být na slunci, aniž by si někdo všiml, že i tvá kůže trochu září? Všimla jsem si toho, že i ty trochu záříš, ale ne tolik jako Edward. Tenkrát, jak si byl opřený o to auto před školou.“

,,Je to proto, že mám svůj trik, no není dokonalý, jak vidím, ale  funguje dostatečně.“

,,Co je to za…trik?“ to slovo mi přišlo hloupé.

,,Jedná se o speciální krém -který jen tak neseženeš, musíš mít kontakty- a ten tlumí to záření.“ Nestačila jsem se divit.

,,Proč tak Edwarda nesnášíš?“ podívala jsem se mu do těch jeho krásně modrých očí.

,,Je to strašně dlouho, ani nevím jak to vzniklo. Prostě další namyšlený, novorozený co si myslí, že mu patří svět. Takové upíry je třeba trochu usměrňovat, ale Edward ne. Je jiný, zvláštní, tak charakteristický. Všechno bere jinak.“ Dal mi ruku pod bradu a přitáhl si mě blíž k sobě, tak blízko, až jsem se bála, jestli mě nechce náhodou políbit, jenom to ne, prosím.

,,Ne, neboj se. Vím, že jsi Edwardova, a nechystám se teď rozpoutat válku mezi upíry.“

,,Jen mě poslouchej. Jestli se stane ještě jednou něco takového, budu u toho a budu to já, kdo tě z toho dostane, kdo tě zachrání.“ Byl tak blízko mě, cítila jsem jeho dech.

,,Myslím, že se nemusíš bát, o to se už postarám sama.“ Řekla jsem jistě a odtáhla se.

Dojedla jsem snídani, která byla opravdu vynikající a vstala ze židle. Do kuchyně zrovna vcházel Caleb.

,,Bello, už je ti líp? Chceš hodit domů?“ strachoval se Caleb, jak mě uviděl.

,,Ne, domů ji odvezu sám.“ Řekl Gabriel. Otočila jsem hlavu z Caleba na Gabriela. ,,Dobře. Ale nezapomeň, pak máme výlet.“ Upozornil ho Caleb.

Gabriel taky vstal ze židle, tak rychle, že už stál za mnou, ale nebyla jsem překvapená, protože jsem ho slyšela a věděla jsem, že je za mnou. Chytl mě za ruku a zeptal se: ,,Stačí ti taková podpěra?“ lehce jsem se pousmála, ale nic jsem neřekla. Vzápětí mě chytl celou a hodil si mě do náruče. ,,To bude přece jenom lepší.“ Podotkl. Trochu jsem zasyčela bolestí, neboť mě držel na místě, kde mě žebra stále bolela. ,,Promiň.“

,,To nic.“ A takhle mě donesl až do auta a odvezl mě domů.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 24.kapitola: Snídaně:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!