Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 22. Kapitola: Boj

The Host


Moonlight - 22. Kapitola: BojTak mám tu akční kapitolu pro vás, tak doufám, že se vám bude líbit!:-)

22. Kapitola: Boj

Neomdlela jsem na dlouho. Vzápětí jsem ucítila škubnutí, které se mnou zatřáslo, a najednou ten, kdo mi nejspíš zachraňoval život tím, že ze mě vysával jed, byl pryč. Ne daleko.

,,Nesahej na ni!“ zařval někdo za ním. Slyšela jsem vrčení obou osob. Otevřela jsem oči. Cítila jsem v sobě ještě tu bodavou bolest, kterou pulzovala celým mým tělem, ale už jsem ji tolik nevnímala, protože jsem se snažila soustředit na to, co se děje vedle mě.

Musela jsem se hodně snažit, abych zaostřila svůj zrak.

,,Co ty tu děláš? Copak jsi neprovedl dost strašnou věc na to, aby ses tu ještě vracel? Chceš v tom pokračovat? Chceš ji vysát veškerou krev, která v ní zbyla?“

,,Ne, vrátil jsem se, abych to napravil, za chvíli dorazí i Alice s Emmetem a Carlislem. Nevím, co tady děláš vůbec ty Gabrieli.“ Byl to Gabriel, ten který se mě snažil předtím vzkřísit. Chtěla jsem něco říct, něco zakřičet, ale nešlo to, moc to bolelo, jen jsem se bezvýsledně krčila na zemi. Navíc jejich vrčení bylo tak hlasité, že bych to ani nepřehlušila. Nechtěla jsem, aby se byli, ne zrovna oni dva spolu, a kvůli mně.

,,Jenže dřív, než tady dorazí tvoje rodinka, přijdou moji sourozenci a ti už se o Bellu postarají.“ Řekl Gabriel razantněji, ale nezvyšoval příliš hlas.

,,Edwarde.“ Zašeptala jsem a snažila se vstát, abych tomu všemu zabránila, jenomže neměla jsem dost sil.

Oba dva na sebe vycenili zuby a přikrčili se. ,,Co vlastně chceš? Myslíš si, že se můžeš do všeho míchat, jen proto, že jsi upírem déle než já? Nebo podle čeho si dáváš to právo plést se nám pořád do života Gabrieli Simmonsi?“ řekl naštvaněji a víc ráznějším tónem Edward. Byla jsem v šoku, ale teď jsem spíše myslela z toho, co jsem slyšela. I Gabriel? Dávalo mi teď hodně věcí větší smysl, ikdyž mi pár věcí nebylo stále jasných.

Zamířila jsem své oči na Gabrielovy vyceněné zuby. Zářily stejně jasně jako Edwardovy, a stejně tak jsem uviděla jeho nápadné špičáky. Jistě, že znal Cullenovy dlouho, protože jsou stejní.

Najednou Gabriel vyběhl proti Edward a narazil rukama do jeho hrudi tak silně, že odletěl do nejbližšího stromu za ním. Byla to velká rána, jak Edward narazil do stromu a spadl na zem. Nezakřičel ovšem bolestí. Za ním se roztříštila kůra stromu, která spadla vzápětí za Edwardem. Strom se zatřásl. Edward se taky oklepal a s řevem vyrazil zase on proti Gabrielovi. Chystal se, že po něm skočí, ale Gabriel se přikrčil a Edward spadl za něj.

Gabriel se znova napřímil a s ironickým úsměvem se otočil za sebe, kam Edward spadl. Ovšem nečekal, že Edward už za ním stojí. Chytil Gabriela zezadu za ramena a hodil ho na zem asi čtyři metry před sebe. Gabriel se otáčel na zemi, jeho oblečení bylo špinavé a na některých místech i roztrhané.

Někdo ke mně přiběhl, zatímco jsem sledovala ten boj, který pro mě nebyl vůbec potěšením. ,,Neboj se, už jsem tady. Odvedu tě k nám, tam si odpočineš. Řekla jsem Carlieslovi, ať k nám dorazí, aby nemusel zbytečně sem, když už jsme věděli s Calebem, že tu budeme dřív.“ Tenhle něžný sametový hlas, který na mě mluvil, jsem taky znala.

,,Claire?“ vzpomněla jsem si na její hlas, ikdyž se mnou mluvila jen jednou. Její hlas byl totiž charakteristický. Nic neřekla, jen přiložila hlavu k mému krku a opatrně přiložila svá ústa na mou ránu. Cítila jsem, jak ze mě vysává poslední zbytky jedu, které mě pořád krutě pálily. Netrvalo dlouho a už jsem cítila jen úlevu ve svém těle.

,,Tak, myslím, že už je to dobré.“ Oznámila mi Claire. Vzala mou ruku a tu si podepřela kolem krku, aby mi pomohla vstát a dostat mě odsud. Ještě pořád jsem byla slabá, ale už jsem mohla aspoň stát na vlastních nohách. Pomalu mě zvedala, když v tom do nás silou narazil Gabriel s Edwardem. Ani já, ani Claire jsme si nestihly všimnout, co se děje kolem nás, takže jsme tím nárazem odletěly i my dvě několik metrů. Všichni jsme byli na kupě a mě bolely žebra, jak na mě zrovna spadl Gabriel. Všichni čtyři jsme se sbírali, abychom se postavili, přičemž Edward i Gabriel už byli dávno na nohách a stáli proti sobě. Ovšem už to nebyli pouze oni dva kdo proti sobě stáli. Na straně Edwarda stál Emmet a vedle Gabriela vrčel nejspíš Caleb, o kterém Claire mluvila.

Caleb měl taky černé vlasy, stejně jako Gabriel a Claire, ale měly zvláštní nádech mahagonové barvy, přičemž jeho oči byly momentálně sytě červené, jako Gabrielovy, jak jsem si stihla všimnout, když se na mě díval, jak ležel před chvíli na mě.

,,Musíme jít, honem!“ Zakřičela Claire, na nic nečekala a popadla mě do náruče. Spěchala se mnou pryč. Bylo mi špatně, ne jenom z té rychlosti, kterou jsme uháněly, ale bolela mě žebra, a ty nárazy při běhu tomu moc neulehčovaly.

,,Nevěděla jsem, že jsi Gabrielova sestra, že má Gabriel sourozence.“ Řekla jsem tiše. Nepodívala se na mě, jen dál běžela.

,,No jo, máme v tom větší praxi než Cullenovi, ale to je teď jedno. Na nic se neptej.“ Odpověděla mi Claire a já jsem ani neprotestovala.

Slyšela jsem nehorázné rány, které se ozývaly za námi, a kdybych neměla ani tušení co se tam děje, asi bych se bála, jestli to není náhodou konec světa, který se blíží. Vlastně jsem se bála, bála jsem se ale o to, jestli Edward přežije, jestli vůbec někdo přežije. Všechno mi bylo líto a ani jsem se nesnažila udržet déle při smyslech, abych to nemusela poslouchat dál. Omdlela jsem v Claiřině náruči.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 22. Kapitola: Boj:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!