Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 15.kapitola: La Push

wsdjiztu


Moonlight - 15.kapitola: La PushA jede se do La Push. Jsem zvědavá, co vy na to.;-)

15. Kapitola: La Push

 

V sobotu jsem vstala něco málo po deváté hodině. Jakmile jsem vstala, začla jsem si připravovat věci do batohu, abych to nenechávala na poslední chvíli. Vlastně ani nevím, co bych si měla s sebou vzít. Zabalila jsem si jen to nejpotřebnější, prostě pro jistotu. Hodila jsem tam mikinu, náhradní tričko, kdyby se mi s ním zase něco stalo, jak jsem se znala. A pak jsem držela v ruce plavky a přemýšlela, jestli si mám vzít i je. Dlouho jsem váhala, protože když jsem se podívala z okna, tak jsem viděla, že je zataženo, a nejspíš začne ještě dneska pršet. Jenomže jedeme do La Push, a to je o něco dál, mohlo by tam být pěkně, a nerada bych tam pak seděla v kalhotech a mikině sama na pláži. Tak jsem s sebou přibrala i plavky, ikdyž mi to přišlo komické.

Všichni jsme se měli sejít u Erickova domu, kam to měl každý přibližně stejně daleko. Přijela jsem tam svým náklaďáčkem, který jsem zaparkovala vedle domu a připojila se k malé skupince lidí, kteří už tam čekali na ostatní. Před Erickovým domem stály dvě větší auta –snad dodávky, jak bych to mohla nazvat- které taktéž patřily Erickovi, teda spíš jeho celé rodině. Nebylo pochyb, že se nás tam vejde dost, že nebude problém, abychom se tam naskládali všichni.

U aut stáli už Jessika, Mike, Erick, Angela a další tři lidi, které jsem neznala. Opatrně jsem k nim přistoupila a pozdravila je. ,,Ahoj.“

,,Jee, ahoj Bells. Super, jsem ráda, že sis to nerozmyslela.“ Usmála se na mě Jessika. Jen jsem přikývla.

,,Ahoj Bello! Tak tě tu vítám. Dnešek se ti určitě bude líbit. La Push, baby!“

,,Ehm, Ericku, jestli to budeš pořád opakovat, tak tam nepojedu.“ Řekla jsem rozhodně.

,,Dobře, dobře, už jsem potichu.“ Mrkl na mě Erick.

,,Bello, myslím, že tyhle lidi ještě neznáš, dovol, abych ti je představil…“ začal Mike ,,…takže tohle je Jasmine,…“ podala jsem ruku malé blondýnce s modrýma očima, která působila velmi přátelsky. ,,Ahoj, já jsem Bella.“ Dodala jsem. ,,…tohle je Peter,…“ se zájmem natáhl ruku. Peter byl o něco vyšší, s krátkými blond vlasy a modrýma očima, a podle toho, jak byl podobný Jasmine, jsem usoudila, že jsou sourozenci. ,,Bella.“ Řekla jsem jen zkráceně. ,,…no a to je Claire.“ Claire měla pěkné, dlouhé, černé vlasy s pravidelně sčesanou ofinou do čela. Její oči působily stejným, záhadným dojmem jako u Gabriela. Její kůže byla stejně světlá jako ta moje, a stisk její ruky byl pevný a jistý. Taky se na mě usmála a já jsem sledovala její dokonale bílé zuby. ,,Bella, těší mě.“ Taky mě napadlo, jestli není náhodou Gabrielo sestra, ale to by tu byl nejspíš taky.

Všichni se horlivě mezi sebou bavili, a já jsem se neustále ohlížela všude kolem sebe. Přicházeli další a další lidi, ale já jsem pořád s nadějí čekala, že uvidím přijíždět stříbrné Volvo, ze kterého vystoupí Edward, a dokonce třeba i Alice, Emmet, Jasper nebo Rosalie.

,,Ahoj Bello“ otočila jsem se. ,,Ahoj Ed…..Tylere.“ cítila jsem se trapně, když jsem si uvědomila, co jsem měla na jazyku. Copak jediný, kdo mě takhle může překvapit, je Edward? Zlobila jsem se sama na sebe, když jsem počítala s tím, že to je Edward, kdo stojí za mnou.

,,Koho tady pořád vyhlížíš?“ přemýšlela jsem, jak to říct, aby to nevypadalo hloupě.

,,Pozvala Cullena…“ řekl někdo za námi dřív, než jsem stačila cokoliv říct. Ani nevím, kdo to řekl. ,,Aha.“ Zasmál se Tyler. ,,Puso, tak myslím, že na něj čekat opravdu nemusíš. Navíc, už vyrážíme, tak pojď.“ Všichni už nastupovali do aut, a já jsem marně čekala, že by se mohl v poslední chvíli přiřítit s omluvou, že přijíždí pozdě. ,,Jo, už jdu.“ Řekla jsem, a když jsem se sama ujistila, že není na co čekat, nastoupila jsem taky.

Líbilo se mi, že jedeme dlouho. Dívala jsem se z okna, jak ubíhá cesta a stromy kolem ní a sem tam vyčuhující slunce, které se prodíralo přes husté mraky, a svítilo mi do očí. V autě panovala dobrá nálada, každý se těšil na dnešní den v La Push.

Když jsme dojeli na místo, svítilo slunce ještě o něco víc, a mraky se pomalu ubíraly pryč. Takže nám to dneska možná opravdu vyjde lépe, než jsem čekala. Vystoupila jsem z auta a za mnou vystoupila Jessika, Tyler, Angela a další čtyři lidi. Z druhého auta jsem pak viděla vystoupit Mikea, Ericka, Jasmine, Petera, úžasnou Claire a taky někoho dalšího, kterého jsem neznala.

,,Tak lidi, jsme tady, jde se na pláž!“ vykřikl Erick, a všichni ho jásavě následovali. ,,Opravdu musím uznat, že to tu vypadá pěkně.“ Na levé straně se tyčily vysoké stromy lesu, o kterém mluvila Angela. Vypadal jinak než ten ve Forks, byl hezčí, jehličí a listy byli více zelenější, jakoby se o tenhle les někdo staral. Na pravé straně byly úhledné, dřevěné altány, pod kterými byly bary, stoly a židle, které působili až exotickým dojmem. No a před námi se rozprostírala ta známá pláž v rezervaci La Push. V podstatě nebyla ničím zvláštní, jen působila více klidněji. Nebylo tu tolik lidí, jak jsem čekala.  Vůbec tu nebylo narváno, leželo tady jen pár lidí, jakoby nebyl ani víkend spíše pondělí ráno.

,,Tak co ty na to Bells?“ zeptal se Mike. ,,Jo, měl si pravdu, je to tady pěkné. Jen mě překvapuje, že je tu tak málo lidí.“ Uznala jsem. ,,No jo, každého to tu překvapí, když tu přijde poprvé. Ani nevím, proč to tak je, možná proto, že už tahle rezervace hodně lidí omrzela.“ Zasmál se, protože mu to samo přišlo nelogické. Taky jsem se zasmála.

,,Je docela pěkně, to jsem sama ani nečekala, půjdeme do vody? Sice voda nebude úplně nejteplejší, ale na surfování to bude stačit.“ Ptala se mě Jessika, když jsme došli na pláž. Mezitím si vytahovala ze svého batohu neoprén, z čehož bylo jasné, že nebude jen tak sedět na písku. ,,Já nesurfuju, myslím, že zůstanu tady.“

,,Dobře, jak chceš, ale musíš zkusit vodu.“ Přemlouvala mě Jessika.

,,Myslím, že tu studenou vodu vynechám.“ Ani jsem o tom nemusela přemýšlet jestli půjdu do vody, protože jsem cítila chlad, který vál od vln, které narážely do velkých kamenů na kraji písku.

,,Tak kdo si dá závod na surfu?“ vyzýval ostatní Erick. Téměř nikdo neváhal a utíkal za ním do studené vody se surfem, které vyložil Tyler z aut. Dívala jsem se, jak všichni ti co skočili do vody zasténali, že je voda chladnější, než si mysleli.

Šla jsem podél pláže, abych zaujala nějaké dobré místo na sezení a přitom jsem se dívala, jak se Mike s Tylerem předvádějí na vysokých vlnách a občas do sebe narážejí, aby se shodili. Pozorovala jsem všechny a kdyby to měla být soutěž, jistě by vyhrála Claire. Pozorovala jsem Claire, jak ladně se pohybuje na prkně, jakoby splývala s vlnami, na kterých se pohybovala. Ani jednou nespadla, říkala jsem si, že možná surfuje sportovně. Dokonce jsem v dálce viděla i Jasmine, která neustále surfovala po boku Petera.

Pak jsem se dívala pod sebe, jak jsem šla, a smutně přemýšlela o tom, že mi chybí Edward.

Tentokrát jsem se rozhlédla po lese, který mě stále udivoval a najednou jsem viděla, jak z něj někdo vychází. Když už vyšel z lesa a šel po pláži, viděla jsem jen málo zářivou barvu jeho kůže, která se přibližovala směrem ke mně. Moje srdce se najednou rozbušilo, a nebralo to konce. Bála jsem se, jestli mi snad nevyskočí z hrudníku. Nutila jsem svoje plíce, aby pravidelně nabíraly kyslík, a aby ho nezapomínaly vydechovat.

Byl blíž a blíž mě a já jsem stála jako přikovaná k zemi. Nemohla jsem donutit své nohy pohnout ani o krok. Když už byl jen pár kroků ode mě, poznala jsem jeho obličej. Byla jsem tak zaskočená, jako snad ještě nikdy. Naproti mně stála taky tak krásná tvář Gabrielova.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 15.kapitola: La Push:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!