Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Moonlight - 13.kapitola: Nabídka


Moonlight - 13.kapitola: NabídkaA hezky další díleček pro vás. Ráda pokračuju, tak doufám, že se líbí.:-)

13. Kapitola: Nabídka

         

          Byla jsem upřímně ráda, když jsem věděla, že už mě čekají ještě dvě poslední hodiny po obědě. Téměř znuděná jsem vyrazila ze třídy a šla směrem do jídelny. Dlouho jsem sama nebyla, protože šel naproti mně Mike s Jessikou, kteří se spolu horlivě bavili. Viděla jsem v očích Jessiky její nenápadný zájem o Mikea.

,,Ahoj!" pozdravila jsem je dřív, než si mě stihli všimnout. Oba se na mě podívali a usměvavě řekli zároveň ,,Ahoj Bello!" zastavili se u mě, z čehož jsem usoudila, že nebyl zrovna nejlepší nápad je první pozdravit, protože to vypadá, že se se mnou chtějí bavit celou věčnost. Už z jejich výrazu mi to bylo jasné, a věděla jsem, kam jejich myšlenky hned mířily. ,,No ne, tak tady máme tu slavnou Bellu Swanovou!" Jessika se na mě usmívala a naznačila obětí, zatímco Mike se zdržel jejího očividného nadšení.

,,Je mi jasné, co myslíš." Přiznala jsem.

,,Páni, takové štěstí, abys seděla s jedním z Cullenových, obzvláště s Edwardem v autě, to se tady nikomu nikdy nepovedlo, a snad ani nepovede. Tak povídej, jaký vlastně je ten pan nepřístupný? A kam jste vlastně jeli?" skoro jsem nestihla zaznamenat všechny její otázky, které mi položila, a možná ještě položit chtěla. Podívala jsem se na Mikea, který jen sledoval, jak je Jessika celá unešená, a moc vesele se netvářil. Zaměřila jsem se zpátky na Jessiku a řekla: ,,No, vlastně ani nevím, moc toho o sobě neprozradil, nic, co by někdo jiný o něm nevěděl." No víš, je to vlastně upír, ale neboj, nehodlá nikomu ublížit. Pomyslela jsem si.

,,Aha. Ale přece jenom ses musela něco dozvědět, třeba...já nevím...proč se tak všem vyhýbá?" dožadovala se své odpovědi.

,,Opravdu nevím." Bylo to trochu neomalené, ale zrovna mě nenapadala vhodnější odpověď.

,,A ty Mikeu, jak se máš ty?" chtěla jsem to zaříct. Mikeovi se lehce zvedli koutky, když jsem na něj promluvila. Byl rád, že jsem si všimla i jeho.

,,Jo, jde to, znáš to. Bude víkend, tak jsem si říkal, co máš v plánu ty, Bells?" zeptal se mě s nadějí v hlase, že ještě nic nemám. Jessika se na něj podívala zamyšleně a pak se obrátila na mě. ,,No jo, co děláš v sobotu? Máme v plánu zajet do La Push, víš rezervace na jihu. Možné slunění, moře, surf, no a večer opékání. Co ty na to?" zaskočila mě tou nabídkou. Neměla jsem na víkend nic v plánu, ale slunění ani surfování není zrovna můj koníček. Ale když to tak zvážím, možná by nebylo špatné si jeden víkend někam zajet, nebýt pořád tady v zamračeném Forks. ,,Nic v plánu nemám, možná bych mohla jet." Oběma se roztáhly ústa do širokých úsměvů, jakoby si oddychli, že jsem je neodmítla.

,,Tak to je super, ještě ti zavolám odpoledne a domluvíme se, jo? Pojede nás trochu víc, takže se neboj, že bude nuda." Ujišťovala mě.

,,Jsem rád, že pojedeš, bude se ti to tam líbit, fakt." Dodal Mike.

,,Tak fajn. Tak se uvidíme později." Řekla jsem jako na rozloučenou. ,,Měj se." ,,Ahoj" Jessika s Mikem se se mnou taky rozloučili a opět kráčeli svým směrem, zatímco mě zbývalo na oběd podstatně míň času, než jsem čekala, když jsem se podívala na hodinky. Dneska je všechno úplně jinak.

          Když jsem seděla v jídelně a uždibovala svůj oběd, myslela jsem na zítřejší výlet. Možná bych neměla jet. Třeba to není dobrý nápad. Kdo ví, kdo všechno tam pojede, a já tady znám jen málo lidí, všichni se budou mezi sebou znát a já tam budu stát jako solný sloup.

,,Hej, La Push, baby." Trhla jsem sebou, když si zrovna ke stolu přisedával Eric. ,,Už jsem slyšel, že jedeš taky na ten slavnej výlet do La Push, co? To si udělala dobře. Budeš se tam bavit, to mi věř. Znám to tam už od malička." Eric už seděl, když mi to začal vykládal.

,,Ahoj Ericu! No jo no, nejspíš pojedu taky, ikdyž popravdě to ještě zvažuju."

,,Zvažuješ? Není co zvažovat. Prostě tam musíš jet. Chápu, je mi jasné na co myslíš: jsi nová a nikoho tu neznáš a bojíš se, že se nebudeš mít s kým bavit, a tak dále. To můžeš ale hned hodit za hlavu, protože i kdyby sis tam myslela, že se nemáš s kým bavit, přijdeš za mnou, a já se o tebe postarám." Zasmála jsem se a on se pak zasmál taky. Vždycky je tak veselý, že je milé si s ním povídat. Ještě jsem ho neviděla se špatnou náladou, což je vlastně v pořádku, až někdy přemýšlím, jak to vlastně dělá.

,,Tak to jsi mě teď uklidnil, díky." Usmál se na mě. ,,Já vím, celý já." Vzala jsem svůj poloprázdný tác a odešla ho odnést.

          Konečně jsem se dočkala poslední hodiny, a když skončila, zamířila jsem bez jakéhokoliv zdržování, rovnou ke svému autu. Cestou jsem ještě potkala Angelu, nebo spíš lépe řečeno, ona potkala mě, protože já jsem se v podstatě ani moc nerozhlížela, když jsem věděla, že mezi těmi všemi lidmi nenajdu ty krásné tváře s dokonalou chůzí a jejich stylová auta. To byla taky pravda, nikde tu nebyli.

,,Bello, počkej!" otočila jsem se, když Angela zavolala moje jméno.

,,Ahoj Angelo." Odpověděla jsem a zastavila se. Vypadalo to, že potřebuje se mnou co nejdřív mluvit.

,,Ahoj... už jsem myslela, že mě neuslyšíš." Zhluboka oddechovala.

,,Potřebuješ něco?"

,,Já jen, slyšela jsem, že už víš o výletě do La Push."

,,Ano, a?"

,,No, nic, jen mě napadlo, jestli budeš mít nějaký doprovod?" zeptala se mě.

,,To musí být?" byla jsem překvapená její otázkou.

,,Ne, to ne. Jen si myslím, že by tam s tebou stejně nejel." Mluvila v hádankách, nebo se mi to možná zdálo, ale nepochopila jsem ji.

,,Nejel? Kdo by tam nejel?" přemýšlela jsem.

,,Přece Edward. Nikdy tam nejezdí, aspoň já jsem ho tam nikdy neviděla." Teď už jsem měla jasno, kam tím míří.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moonlight - 13.kapitola: Nabídka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!