Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj tieň - 3. kapitola

EdwardAbella


Môj tieň - 3. kapitolaĎalšia kapitola. Tentokrát z Edwardovho pohľadu. Zmení sa jeho prvotný dojem z Bells? Alebo jej podľahne? A aké budú reakcie ostatných členov rodiny? EvicQaCullen :)

3. kapitola

Edward:

Celý deň sa vliekol, bol som nervózny a nechápal som prečo. To ma tak vykoľajilo jedno obyčajné, ľudské dievča? No dobre, musel som sám sebe priznať, že na Isabelle nebol ani jediný vlások obyčajný. Nielenže bola krásna, ale bola, aj ako som zo sledovania Emmettových myšlienok zistil, inteligentná. A ani zmysel pre humor jej nechýbal. Jednoducho dokonalé dievča pre každého. A tým myslím aj seba. Celá táto situácia má len jedinú chybičku. Som upír. Môže niečo vzťah pokaziť viac ako fakt, že váš milovaný je netvor, parazit, ktorý prežíva tak, že berie život iným? Aj keď sú to v prípade mojej rodiny zvieratá. Stále sme tým čím sme. A to sa už nikdy nezmení.

Konečne zazvonilo a ja som sa mohol pobrať na obed. Niežeby som sa chystal niečo z toho humusu, čo ľudia nazývajú jedlom, aj ziesť. Nie, tešil som sa preto, lebo Emm pozval Isabellu, aby si k nám prisadla. Rose sa síce naštve, ale to sa stáva často. Nič jej však nevyčítam, snaží sa chrániť rodinu najlepšie ako vie. Aj keď sú jej metódy nie vždy práve najlepšie.

Prišiel som do jedálne, vzal si tácku a naložil si na ňu niečo smradľavé a slizké. Zaplatil som a sadol si k nášmu stolu. Myslel som si, že si moju nervozitu nikto nevšimne, no mýlil som sa. Alice hneď vedela dôvod mojej nálady, lebo mala víziu. Už sa nemôžem dočkať. Budú z nás skvelé kamarátky. Práve to jej behalo hlavou. Rosalie si ma ako obyčajne nevšímala, len si kontrolovala svoju bezchybnú manikúru a premýšľala nad tým, ako by si mohla ešte vylepšiť svoje milované autíčko. Jasper bol zvedavý, keďže cítil moje emócie a nevedel si ich vysvetliť. Ale cítil aj Alicinu radosť, tak sa veľmi netrápil. Pomaly ho však začínala chytať moja nálada. Už sa ma išiel spýtať, čo sa deje, no vtom sa otvorili dvere jedálne a zbadal som Emmetta ako ide k nám a za sebou vláči Isabellu s nepokojným výrazom.

Keď prišli k našemu stolu, všetci zdvihli hlavy a pozreli ich smerom. Isabella si pozorne prezrela najprv Alice, ktorá mala na tvári široký úsmev, potom Jaspera s odmeraným výrazom a Rosalie s ostražitým. Nakoniec jej pohľad padol na mňa. Oči sa nám stretli a tie jej sa prekvapením zväčšili. V očiach mala iskričky, ktoré po chvíli pohasly. Emmett si sadol k Rose a Isabella sa posadila na jediné voľné misto, čiže vedľa mňa.

„Takže, Bella, toto sú moji súrodenci Alice, jej priateľ Jasper, moja milovaná Rosalie a nakoniec Edward." Najstarší panic na celom šírom svete. Tú poslednú časť si našťastie iba pomyslel, lebo inak by som ho asi na mieste zabil. Len tak-tak sa mi podarilo potlačiť zavrčanie.

Bella sa na každého usmiala, len na mňa trochu kŕčovito. Nechápal som. Čo som jej spravil? Nazrel som jej do mysle a... nič. Bola úplne tichá. Akoby ani nemyslela. Ale to je hlúposť. Každý na niečo myslí. Cítil som, ako sa na mňa Jasper pozerá a podľa jeho myšlienok som zistil, že ho znepokojujem. Pýtal sa ma, čo sa deje. Jemne, tak aby to Bella nezbadala, som zakrútil hlavou, že je všetko v poriadku. Ale práve naopak. Nič nebolo v poriadku. To jej akože... nemôžem čítať myšlienky?! Ale... to je nezmysel. Ešte nikdy som nestretol nikoho, kto by bol voči môjmu daru odolný. To nie je možné. Po dobu môjho zamyslenia sa stihol pri stole rozprúdiť rozhovor.

A čo by si povedala, keby sme spolu šli na nákupy?" Jasné, celá Alice.

No..." Bella sa zdráhala.

Ale no tak, bude to zábava." Videl som, že začína podliehať Alicinmu šteňaciemu pohľadu.

Tak teda dobre, aj tak potrebujem ešte niečo nakúpiť."

Super, pôjdeme hneď po škole. Odvezieš si auto domov a vyrazíme mojím."

Dobre, dobre." S úsmevom prikyvovala.

Zrazu zazvonilo. Mal by som sa pomaly pobrať na hodinu.

Čo máš teraz za hodinu?" spýtala sa Alice.

Hmm..." Bella sa pozrela do rozvrhu, biológiu."

Tak to máš s Edwardom, môžeš ísť s ním. Však, Edward?" To je pravda a jediné voľné miesto je vedľa mňa.

Jasné." Usmial som sa na ňu, no ona mi nič neopätovala. V očiach som jej nevidel žiadnu emóciu.

Ostatní odišli do tried, len Bella sa ani nepohla.

Ideme?"

Áno." Zatriasla hlavou.

Keď sme kráčali po prázdnej chodbe, cítil som jej pohľad. Behal mi z neho mráz po chrbte. Mal som zvláštny pocit. Zaklopal som a vošiel do triedy. Učiteľ si ma nevšímal, lebo bol plne zaujatý Bellou. Z jeho mysle mi bolo zle. Mal som sto chutí vytĺcť mu tie jeho nechutné myšlienky z hlavy. Sadol som si na svoje miesto a čakal, kým príde moja nová susedka. Predstavila sa, podala mu papiere, on ich podpísal a otočila sa k triede. Keď zbadala, že jediné voľné miesto je vedľa mňa, v očiach sa jej zablýskalo. Pomaly sa rozišla k lavici. Odsunutie stoličky doprevádzal nepríjemný škripot. Sadla si a nevenovala mi ani jediný pohľad. Bola napnutá ako struna. Otvoril som ústa, že sa jej spýtam, čo sa deje, keď vtom...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj tieň - 3. kapitola:

 1
1. martty555
04.01.2012 [18:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!