Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj stratený macík, Emm - 6. kapitola

katealice


Môj stratený macík, Emm - 6. kapitolaV tejto kapitole Jessica zažije viac pocitov. Ako napríklad sklamanie, zúfalosť, ale aj strach.

Pozrela som sa tým smerom. Nebol tam nikto. Vrčanie utíchlo. Pozrela som na Jasona, ako nenásytne pozerá na moje telo.

„Na čo čakáš? Sprav to,“ zakňučala som na neho a on sa mi prekvapene pozrel do očí. Po líci mi stiekla slza. Chytil ma za líce a nasucho prehltol.

„Ty to nechceš?“ spýtal sa a utrel mi slzy.

„Určite nie s tebou.“

„Prečo? Nepáčim sa ti?“ spýtal sa a začal ma bozkávať na krku.

„Jason,“ povedala som zúfalo a ruky položila na jeho vypracovanú hruď. Pokračoval. Rukami mi strhol tričko, aj keď som sa bránila. „Kde sú ostatní?“ spýtala som sa.

„Išli taxíkom,“ povedal, keď sa konečne odtrhol od môjho krku. Oči sa mi znova zaliali slzami. Jason sklonil hlavu k zemi a rukou sa oprel o auto.

„Prepáč mi to, prosím. Neviem, čo sa to so mnou v poslednom čase deje,“ povedal, vstal a chytil sa za hlavu. „Odveziem ťa domov. Si mierne opitá.“ Videla som mu na očiach, že ho to mrzí a tak som súhlasila.

Obliekla som si tričko, ktoré bolo pohodené na zemi.

„Prepáč,“ povedal a do rúk chytil kľúče od auta, ktoré som mu hodila. Podišiel ku mne a pomohol mi vstať. Vďačne som na neho pozrela a on sa mi zahľadel do očí.

„Čo je?“ spýtala som sa dlhej odmlke. Zhlboka sa nadýchol.

„Nikdy som nevidel, aká si krásna,“ povedal a usmial sa. Otvoril mi dvere na aute a ja som si najprv zo zeme zobrala kabelku a nastúpila. Jason rýchlo obišiel auto a ja som zatiaľ vytiahla mobil. Na obrazovke svietila veľká obálka, ktorá ma upozorňovala, že mi prišla SMS. Rýchlo som ťukla na otvoriť.

„Chcela si vedieť, kto je Rosalie. Zachránila mi život. Vtedy ma napadol medveď. Chodili sme spolu, pretože som na teba zabudol. Je mi to tak ľúto. Odpusť.“ Nemo som pozerala na mobil.

Počula som zavrčanie motora a auto sa pohlo.

„Čo sa deje?“ spýtal sa Jason a ja som mobil hodila naspäť do kabelky.

„Nič,“ povedala som a predstierala, že pozerám na cestu, ale pravda bola iná. Neustále som rozmýšľala nad tou SMS.

Jason zastal pred mojím domom a ja som hneď vystúpila. Nechcela som s ním byť o samote.

„Zavolám si taxík. Prepáč mi to, prosím,“ povedal a ja som ticho prikývla. Vykročil k ceste a ja k domu. Pri dverách som sa otočila. Nebolo správne ho tam nechať, keď ma doviezol až domov. Prišla som k nemu a zastala som. Zúfalo si vydýchol.

Nehnevám sa. Len som si myslela, že si iný. Neverila som, že to spravíš, ale aj tak som sa bála," povedala som a on na mňa pozrel.

Neviem, čo sa to so mnou v poslednom čase deje. Vtedy, keď sme sa po prvý krát stretli, som taký nebol. Veľa sa toho zmenilo," povedal a pred nami zastal jeho taxík. Zakýval mi a mlčky nasadol. Pozrela som sa na dom a išla k nemu. Otvorila som dvere a pozrela sa do kuchyne. Niekto tam bol. Niekto sedel za našim jedálenským stolom a pozeral sa do zeme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj stratený macík, Emm - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!