Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj stratený macík, Emm - 16. kapitola


Môj stratený macík, Emm - 16. kapitolaVšetko dopadne dobre, Paul dokonca prehovorí Jess, aby išli pozrieť jeho rodičov. Ako to dopadne?

Už to nebolí.“ povedala pošepky a ja som sa usmial. Perami som pomaly približoval k nej.

Pocítil som jej plné pery. Nežne som ju pobozkal a ona ma objala svojimi rukami. Ruku som si položil medzi jej lopatky. Do nášho krásneho bozku sme pripojili jazyky a jej ruka sa zaplietla do mojich krátkych vlasov a potom mi zahryzla do pery. Zavrčal som, pretože to milujem.

„Chceš rozzúriť vlka?“ povedal som a usmial sa, pričom som mal opreté čelo o jej. Jess so smiechom vydýchla a povedala.

„Nie, asi by som sa mala vzdialiť, keď si taký zúrivý,“ povedala a oddialila sa. Rýchlo som ju chytil za ruku a pritiahol si ju naspäť.

„To by som nerobil,“ povedal som a obidvaja sme sa rozosmiali. Znova sme sa pobozkali a vyrušilo nás zvonenie zvonca.

„Čo to...?“ spýtala sa nahnevane Jess sa a išla po schodoch dole. Otvorila a ozval sa poštár, ktorý je známy tým, že balí všetky pekné baby. A snažil sa aj u Jess.

„Dobrý deň, krásavica. Máte tu balík,“ povedal a ja som zišiel k nej.

„Nejaký problém, zlato?“ spýtal som sa a pobozkal ju na krk, načo sa ona začala smiať.

„Nie, len mi prišiel balík. Choď hore, prídem za tebou,“ povedala a poštárovi dala jeden podpis, načo jej dal balík.

Pohľad Jess:

Zobrala som balík a odišla do kuchyne, kde som ho položila na stôl. Sadla som si za stôl a otvorila ho. Bol to balík od polície, veci mojich rodičov.

Otvorila som maminu peňaženku a uvidela založené fotky. Vybrala som ich. Na jednej sme boli všetci traja na dovolenke, na druhej stojím ja s veľkým víťazným pohárom na maratóne a spolu s mojím bicyklom im ukazujem môj úsmev a na ďalšej sme ja a Emmett na výlete. Z očí sa mi vydrali slzy, ktoré s ľahkosťou padali na fotky.

Vrátila som peňaženku do škatule a zostala sedieť na stoličke. Oprela som sa o operadlo stoličky a plakala ďalej. Potom som sa znovu pozrela do balíka a vybrala mamin mobil. V sekcii videá som našla jedno krásne video.

Bola som ešte maličká a snažila sa bicyklovať na mojom novom maličkom bicykli, ale stále som padala a rodičia boli šťastní, pretože vždy som sa postavila a nechcela som dopustiť, aby mi pomohli. Slzy mi stále tiekli po tvári, ale na ústach sa mi vyčaril úsmev. Odložila som mobil naspäť a vtedy prišiel Paul.

„V poriadku?“ spýtal sa a objal ma rukami, v ktorých ma pevne stisol. Pohladkal ma po vlasoch a dal mi na ne pusu.

„Poďme do rezervácie,“ povedala som a rukou si utrela slzy. Paul na mňa súcitne pozrel a ja som mu poslala vzdušnú pusu. „Idem sa prezliecť.“ Vybehla do mojej izby.

Otvorila som notebook, aby som zobrala obálku. Bola otvorená. Kto tu bol? Kto sa mi hrabal vo veciach? Niekto cudzí alebo Paul? Neviem. Ale teraz sa musím prezliecť. Obliekla som si modré rifle a biele tričko. Zo stoličky som schmatla Paulovu bundu, ktorú mi požičal na pláži a navliekla som si ju na seba. Až teraz som si všimla, aká mi je veľká. Siahala mi až do polovice stehna. S úsmevom som zišla po schodoch, kde ma čakal Paul. Otočila som sa pred ním, aby ma videl v bunde.

„Sexi,“ povedal a zaškľabil sa. Skočila som mu do pripraveného náručia a silno ho objala. Pustila som ho a na nohy si obula prvé topánky, čo som našla. Chytila som Paula za ruku a vytiahla ho von. Dvere som zabuchla a zamkla.

„Skús sa premeniť,“ povedal zrazu a ja som skamenela s rukou na kľučke. Pozrela som sa na Paula a on sa najprv tváril vážne, ale potom neudržal smiech a podišiel ku mne.

„Ty moja strachopudka,“ povedal a objal ma. Tresla som ho do ramena, ale keď ma objal ešte silnejšie, neodolala som a ruku mu ovila okolo krku.

Paul ma pobozkal a potom nastúpil do môjho auta. Naštartovala som a v rádiu pustili moju obľúbenú pesničku. Dala som ju úplne nahlas a odišla spred môjho domu. Paul sa usmial, pretože som si proste musela spievať a ruku mi položil na stehno. V rezervácii sme vystúpili pred jeho domom, kde ma musel navigovať.

„Si si istý?“ spýtala som a zabuchla dvere na aute.

„Zlato, ak ma ľúbiš, tak ti nebude vadiť, ak sa stretneš s mojimi rodičmi,“ povedal a ja som k nemu podišla. Chytil moju tvár do dlaní a pobozkal ma.

„Paulík,“ zakričala jeho mama, ktorá medzi naším bozkom vyšla z domu na verandu. Paul sa na ňu pozrel a ona mu zakývala.

„Som jedináčik,“ skonštatoval a s povzdychom sa na mňa usmial. Chytil ma za ruku. Viedol ma k domu a ja som jeho ruku pevne stisla.

„Ahoj mami,“ povedal a venoval jej objatie. „Toto je Jessica a ako si nás pozorovala, asi si vieš domyslieť, čo spolu máme.“ Usmial sa. Aj ja som sa usmiala a podala jeho mame ruku.

„Jess,“ povedala som milo a zdalo sa mi, že to s ňou nebude tak zlé.

„Lucy,“ povedala mi zdvorilo a usmiala sa na mňa. Paul ma povzbudzujúco objal a vošiel za svojou mamou do domu.

„Máme návštevu, Ben,“ zakričala Lucy a Paul ma postrčil do obývačky, kde jeho otec sedel a pozeral futbal.

„A kto je to?“ spýtal sa nepokojne a ja s Paulom sme už stáli pri ňom. Ben sa postavil a keď ma zbadal, tváril sa zmätene. Nastrčila som mu ruku a zopakovala svoje meno.

„Jessica? Jessica Petersonová? Dcéra Jima a Lensy Petersonových?“ spýtal sa a spadol naspäť na sedačku. Vyzeral v dosť veľkom šoku, až som sa zľakla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj stratený macík, Emm - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!