Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miraculous Ring 1. kapitola

haahahhahahhahha anemuzu


Miraculous Ring 1. kapitolaAhoj! Je tu nová spoluautorská povídka Miracoulus Ring. Příběh vypráví o mladé Zoe, která bydlí v Praze a miluje Stmívání. Jednou se záhadně dostane do tohoto světa a zachrání ji Cullenovi. Později si najde věrnou kamarádku Amy, která se přistěhovala z L.A. do Forks. Jak tohle všechno souvisí s vlkodlaky a upíry? A hlavně prstenem, který Zoe dostala od své mamky? Vaše TwilightMishka a barushQa.

1. kapitola

 

 

„Ola, Zoe! Už jsem doma!“ volala mamka a já se zvedla z postele. Musela jsem odložit svou nejoblíbenější knížku na stolek a šla dolů a šla se podíval za tou mojí mamuškou!

„Ola, mami! Už jsi doma, jo?“ vzdychla jsem otráveně, protože mě vyrušila.

„Nadšení z tebe sálá, zlato! Jo, jsem doma. Dneska byla nuda v práci,“ usmála se.

„To se často nestává, viď? Co jste fotili?“ usmála jsem se a sedla si na židli v kuchyni.

„Ani se neptej! Znuděný žáky ve školách…“ zasmála se. „A ještě znuděnější učitele,“ dodala a já se uchechtla. Začala z tašky vyndavat nákup.

„Co jsi mi koupila?“ zeptala jsem se hned. Otočila se na mě a tajemně se na mě usmála. „Mami!“ zasmála jsem se a už jsem stála vedle ní. Sáhla hluboko do tašky a vytáhla prsten.

„Co to je?“ nechápala jsem zprvu, ale když ho pootočila, zjistila jsem, že je to replika prstenu Volturiových.

„Koupila jsem ho na burze docela za málo peněz,“ mrkla na mě a položila mi ho do dlaně.

„Děkuju moc!“ radovala jsem se a dala si ho na prst. Padl mi jako ulitý. Dala jsem jí pusu na tvář a mazala do pokoje. Slyšela jsem její smích.

Žuchla jsem na postel a  začala si prohlížet prsten. Byl úžasný! Ve prostřed byl karmínově červený kámen a pod ním byl jemně vyryt jejich název. Kdybych nevěděla, že je to replika, řekla bych, že je pravý. Pousmála jsem se nad tou představou mít pravý prsten. Radši jsem sáhla po knížce. Otevřela jsem jí v kapitole, kde Bella nastupuje do školy. Sice to už mám předčtené asi tak padesátkrát, ale to nevadí. Pořád mě to baví. Pokaždé najdu něco, čeho jsem si třeba nevšimla. Je to super knížka od super spisovatelky.

Blížila se dvanáctá hodina a já se rozhodla jít spát. Chtěla jsem jít do koupelny převléct se do pyžama, když v tom jsem si všimla, že knížka jemně září. Co to je? Pomalu jsem k ní došla a zjistila jsem, že se už nemůžu hnout. Viděla jsem všechna ta písmenka, jak se začínají hýbat. Nemohla jsem mluvit. Pohled mi sjel k pravé ruce, kde byl prsten. Zářil taky. Jako semafor. Zpátky jsem se podívala na knížku a viděla zřetelně písmenka u mých očí. Cítila jsem, jak mě zasypávají a já spadla na zem. Najednou byla tma. Jen jsem cítila, jak padám. Nemohla jsem se ničeho chytnout. Nešlo to. Cítila jsem jako bych se rozlítla. Probudil mě silný náraz. Jako bych spadla na kamen.

Otevřela jsem pomalu oči a hned je musela zavřít, protože mi do jednoho oka spadla asi kapka vody. Obrátila jsem se na bok a zjistila, že neležím na posteli. Prudce jsem se posadila a rozhlédla se okolo. Les? Tady? V Praze? Pomalu jsem vstala a zjistila, že jsem mokrá. Začínala mi být zima. Měla jsem na sobě jen lehké triko a džíny. Super. V dálce jsem uviděla lavičku. Pomalu jsem se rozešla k ní. Vyšla jsem z lesa a do očí mě praštilo ranní světlo. A taky mě do očí praštilo něco jiného. Všude anglické nápisy. Došla jsem k lavičce a musela popřemýšlet. Jak jsem se sem dostala? Kde to jsem? Ztrápeně jsem zvedla hlavu a lekla se.  Přede mnou se tyčila obrovská cedule s nápisem: Forks high school. Home of the spartans. Hned jsem viděla na čem jsem. Forks? Cože? Přede mnou se rozprostíralo parkoviště a obrovská škola. Výhled mi zakryl někdo neznámý.

„Hi! I’m Eric,“ ozval se ten kluk a já zvedla hlavu. Chvíli jsem na něj zírala. Ok, ok. Klid. Klid, Zoe. To je dobrý.

„What’s your name?“ zeptal se a trošku pobaveně se usmál. Tak jo. Zachovám si klidnou hlavu.

„Hi! I’m Zoe,“ pousmála jsem se nervózně.

„Great! Are you new student?“ ptal se dál. Jsem? Nebo ne?

„Yes,“ přikývla jsem.

„Hej! Eric, who’s that?“ přiběhla k nám Jessica. Jasně. Zbláznila jsem se.

„This is Zoe. New student,“ vysvětlil jí otráveně. Asi chtěl být se mnou sám. Přikývla a usmála se na mě.

„I’m Jessica, but you can call me only Jess,“ zasmála se trhle.

„Ok,“ špitla jsem a zaznělo první zvonění.

„Ou! We must go! So see you soon,“ usmála se na mě a vzala Erica za ruku. Mávnul a šel s ní pryč. Musela jsem se přizpůsobit angličtině. Musím mluvit jenom v angličtině a musím zjistit, co se stalo. Mám štěstí, že jsem s mojí mamkou hodně cestovala. Parkoviště se pomalu vylidnilo a já zůstala sama. Ale ne na dlouho. Ze zatáčky se vyřítilo černé volvo. Můj tep se zvýšil a srdce mi začalo bít jako o závod. Za ním se objevil jeep a červený kabriolet. No, to mě podržte! Auta perfektně zaparkovala a z volva vystoupil Edward. Radši jsem si promnula oči a podívala se znova. Z jeepu vystoupil Emmett a Rosalie. A z kabrioletu vystoupila Alice a Jasper. Wow, wow, wow! Dostanu infarkt! Né! Klid, Zoe. Rychle jsem se obrátila. Jsou upíři? Nejspíš ano. Jejich krása to dokazuje. Mám jim dát vědět? Mám se upozornit? Mám nebo nemám… Tak to zkusíme. Edward, are you vampire? Zeptala jsem se ho myšlenkami. Úplně ztuhl a rychle se začal otáčet. Nakonec mu zůstal viset pohled na mě…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miraculous Ring 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!