Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost žije s námi - 6. kapitola

Jane


Minulost žije s námi - 6. kapitolaJe tu další dílek, je trochu krátký ale to snad zvládnete. Jo písnička vím že je top asi otravný ale mě se moc líbí, ale příště už bude jiná.

6. kapitola – Škola

Ráno mě probudil otravný budík, ale já vstávala s veselou náladou. Vzala jsem si obyčejné jeany, modré triko s výstřihem a modrou mikinu s kapucí. Udělala jsem ranní hygienu, vzala si prášky a šla na snídani. U stolu seděla teta a Billy. Pozdravila jsem je a vzala si jako každé ráno vločky do mlíka a pomalu je jedla. Moc jsem se těšila na jiný život a tak jsem nebyla nervózní. No, já vlastně nebyla nikdy nervózní. Naši říkají, že jsem moc sebejistá, jako Isabella.

„Jak se těšíš, Isabello?“ zeptala se Jane a Billy po ní hodil výhružný výraz kvůli jménu.

„Těším se. Konečné normální život, nikdo nebude pořád mluvit o prokletí a nebude mi říkat Bello, jelikož to je moje minulost, chci být konečně někdo jiný,“ řekla jsem a usmála se. Billy se šklebil, ale Jane se smála se mnou.

Když  jsem dojedla, rozloučila jsem se s nimi. Popřáli mi hodně štěstí. Vzala jsem si batoh a šla do garáže, kde na mě čekala moje princezna. Rodiče mi koupili podle výběru dopravní prostředek, já chtěla motorku. Koupili mi ji a auto, když bude hodně pršet. Motorka byla Ducati Monster 750 a auto Fiat 500, hrozně se mi ten retro styl líbí.

Vzala jsem si modrou koženou bundu a modrou helmu, ladila jsem s motorkou. Bunda byla do tmavě modré s blesky a zbytek černý. Nastartovala jsem motorku a ona vydala bublavý zvuk, který se mi líbil. Vrata se otevřela a já vyrazila na cestu do školy. Jela jsem rychle, jako vždy. Nemám co ztratit.

Školu jsem našla snadno, i když jsem tu nikdy nebyla. Na parkovišti skoro nikdo nebyl. Zaparkovala jsem poblíž budovy, kde bylo napsáno „Přijímací kancelář“, slezla z motorky, sundala si helmu a dala si ji na ruku. Vydala jsem se do kanceláře.

Za pultem stála postarší paní s brýlemi. Usmála jsem se a šla k pultu.

„Dobrý den, já jsem Isabella Swan.“ Paní si mě změřila pohledem a usmála se.

„Dobrý den, tady máte rozvrh a plánek školy a papír, který mi na konci dne přinesete. “ Ještě mi ukázala, v jaké budově mám jakou hodinu. Rozloučila jsem se a šla zpátky na parkoviště. Všichni zírali na mojí motorku a pak na mě, jelikož jsem měla stále tu helmu a bundu, poznali, že je moje. Usmála jsem se tomu a vydala se na první hodinu.

Začínala jsem trigonometrií, ale předtím jsem šla do skřínky. Dala jsem si tam helmu a bundu. Učebnu jsem našla a vešla zároveň s učitelem. Podepsal mi papír a poslal sednou vedle nějaké holky.

„Ahoj, já jsem Jessica. Ty jsi Isabella?“ usmála se.

„Ahoj. Jo jsem Isabella.“ Nevěnovala jsem jí pozornost a dál jsem se věnovala učivu. Po hodině jsem šla okamžitě hledat další učebnu, měla jsem angličtinu. Učitel mi podepsal papír a poslal mě na jediné volné místo, vedle krásné holky s dlouhými blond vlasy. Byla hodně bledá, ale na kráse jí to neubíralo. Měla zvláštní oči, zlatohnědé. Jo, byla ten typ, z kterých bude modelka. A také, že vedle ní si budete vždy připadat jako šmudla.

Nemluvila se mnou a já neměla potřebu komunikovat. Vytáhla jsem si sešit a poslouchala výklad. Byli tu pozadu a tak jsem nemusela dávat pozor. No, oni pozadu nebyli, to jenom já uměla veškeré věci a tak jsem si začala kreslit. Dokud nezazvonilo a já mohla vyrazit na další hodinu, měla jsem španělštinu. Nikdy mě moc nebavila, i když ji umím, ale co, nějak to tam přežiju.

Učitel mě poslal vedle velkého kluka. Byl bílý, jako ta holka z angličtiny. Usmíval se a to se mi líbilo. Posadila jsem se vedle něj a čekala.

„Ahojky, já jsem Emmett a ty krásko?“ Tomu jsem se usmála.

„Ahoj, Emmette! Já jsem Isabella.“ Usmál se na mě a poté se věnoval učitelce. Ale já to uměla a tak jsem si dál kreslila. Hodina se chýlila ke konci a já si pořádně prohlédla to, co jsem nakreslila. Byl to Edward z mých snů. Jo, v poslední době jsem na něj myslela víc, než bylo zdrávo. Pořád jsem ho měla v mysli, nemohla jsem se ho zbavit a ani nechtěla.

Smutně jsem se pousmála a všimla si Emmetta, jak zkoumá můj obrázek.

„Kdo to je?“ zeptal se se zájmem. Podívala jsem se na něj.

„To je Edward Masen.“ Podíval se na mě jako na blázna.

„Ty ho znáš?“ Nechápala jsem proč se ptá.

„Ne, jenom se snů,“ řekla jsem smutně a podívala se na mou kresbu, něco jí chybělo. Vzala jsem zelenou barvičku a dokreslila mu ty oči, do kterých jsem se tak ráda dívala. Zrovna zazvonilo a já šla na další hodinu - dějepis. Ten miluju a znám vše nazpaměť. Nemohla jsem to najít a tak jsem přišla po zvonění, akorát jsem se potkala s učitelem ve dveřích. Šla jsem za ním ke katedře a po třídě se nerozhlížela. Podepsal mi papír a dal učebnici a pracovní sešit. Poslal mě, ať si sednu úplně dozadu. Šla jsem uličkou a koukala se do země. Když jsem byla asi v půlce, podívala jsem se kam si mám sednout, a v tom jsem ztuhla.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost žije s námi - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!