Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mimo tradice 5/5

ghggfghfdghgfgf


Závěrečný díl mé původně jednorázové povídky....Snad se líbila. Většina asi je spíš fanoušci upírů, ale já to prostě napsat musela. Nevím proč, ale musela. Vlkodlaci si taky zaslouží aby se o nich vědělo. A jméno Leah nemá nijakou spojitost s Leah ze stmívání, jen se mi prostě líbilo.

Dag

 

V lesích jsem byl jako doma.Opravdu mi nahrazovaly můj bývalý domov.Už to bylo nějaký čas.Byl konec dubna a já se vydal na zpáteční cestu.Na konci května jsem dorazil na místo a namířil jsem si to rovnou na pláž a to co jsem tam viděl mě naprosto odrovnalo.Oliver držel Bianku kolem pasu a Binanka držela v náruči miminko.Oliver se najednou sehnul a políbil jí,Bianka zvedla levou ruku a dala mu jí za krk a mě se zatajil dech.Byli zasnoubeni!!Ale čí je to dítě?Ale moje otázka byla ihned zodpovězena.Oliver se sklonil k tomu miminu a políbil ho na čelo a řekl"Miluju vás holky moje.Leah víš že tvoje maminka je ta nejkrásnější žena na světě?"poté se otočil k Biance a řekl"Máme tu nejkrásnější dceru na světě.Ani nevíš jak se těším na svatbu,až budeme oficiálně rodina".Bianka se usmála a řekla"Seš ten nejlepší táta na světě a budeš i nejlepší manžel,i já těším"a dala mu pusu.To na mě bylo moc a otočil jsem se k odchodu.Jen velmi slabě jsem slyšel"Běž domů,hned jsem tam""Co se stalo?""Nic jen prostě běž co nejrychleji domů""dobře"a pak bylo ticho.

Běžel jsem lesem když mi na záda skočil obrovský ,černý vlk.Vrčeli jsme na sebe a cenili zuby.Za nedlouho doběhlo několik dalších vlků a já je najendou poznal.Ten černý co na mě skočil byl Oliver další byl Jason a dalšími jsem se nezabýval.Najednou jsem slyšel v hlavě hlasy"Běž pryč,už tu nejsi vítán!"-Oliver."Dagu bude lepší když odejdeš,bude to bezpečnější"-Jason."Vypadni nebo tě zabiju a ať tě ani nenapadne přiblížit se k Biance!!-opět Oliver."Neboj se,hned du už o mě v životě neuslyšíte.Máte rodinu a budete se brát.Nebudu překážet i když jí miluju a trhá mi to srdce.Zmizím.Navždy."a s těmito slovy jsem se otočil a utekl.Hlasy v mé hlavě ustaly.Byl jsem rozhodnutý že se půjdu podívat na jejich svatbu a pak se zabiju.Věděl jsem že můžu umřít jen po zásahu stříbrem a proto jsem se rozhodl,že si ho opatřím.Musel jsme krást.Běžel jsem do nejbližší chemické laboratoře a tam ukradl dusičnan stříbrný.Po té jsem běžel do skladu munice a tam ukradl zbraň a pár kulek ze kterých jsem vysypal střelný prach a místo něj dovnitzř nalil dusičnan stříbrný a těch několik kulek jsem dal do zbraně.Bylo hotovo.Věděl jsem jak a kdy umřu a tak jsem si užíval těch několik málo posledních dní života.I když bez Bianky to nešlo zrovna nejlíp.

Dva týdny utekli jako voda a svatba byla za dveřmi.

Oliver

 

Zaběhl jsem do lesa a přeměnil se."Hej Olivere,co se děje?dneska si neměl mít hlídku"řekl Jason."Dagy je tady"řekl jsem."Aha,tak ho stopuj a mi tam hend budeme""dobře" souhlasil jsem.Běžel jsem lesem za Dagym když jsem byl těsně za ním ,odrazil jsem se a skočil mu na záda.Vrčeli jsme na sebe a cenily zuby.Za chvíli dorazil zbytek smečky.Všichni jsme se snažili navázat s Dagem spojení.A povedlo se."Běž pryč nejsi tu vítán!"zavrčel jsme na něj."Dagu,bude lepší když odejdeš,bude to bezpečnější"říkal mu Oliver."Vypadni nebo tě zabiju a ať tě ani nenapadne přiblížit se k Biance!!zase jsme zavrčel."Neboj se,hned du už o mě v životě neuslyšíte.Máte rodinu a budete se brát.Nebudu překážet ik dyž jí miluju a trhá mi to srdce.Zmizím.Navždy"řekl Dagy,otočil se a pádil pryč.

"No kluci.myslim že je to vyřešený.Už by nás měl něchat napokoji."řekl Jason."Doufejme,no já jdu za Biankou,musím jí to všechno vysvětlit.Byli sme se zrovna projít a měli s sebou Leah,bál jsem se o ně tak jsem jí poslal domů.Musí být vystrašená.Tak zdar"rozloučil jsem se a rozběhl se domů.Před domem jsme se proměnil a vběhl do domu.Bianka seděla v obýváku a na klíně měla Leah."Lásko"řekl jsem.I s Leah vstala a běžela ke mě.Opatrně jsem je sevřel v náruči."Co se stalo?Měla jsem strach"ptala se vyděšeně."Byl tady Dagy,ale neboj se,už se nevrátí.Slíbil to.Byl to můj nejlepší kamarád a já mu věřím""Dobrá".A tak tdny ubíhaly a o Dagym jsme neslyšeli.

14.května.Den D.Den naší svatby.Strašně jsem se těšil.Už od rána jsem byl nervozní.Oběd jsme ještě měli všichni pohromadě a pak mi holky Bianky odtáhli,že jí musí připravit.Stihl jsem jí akorát krástce políbit"Večer budu čekat,lásko"řekl jsme jí."Budu ta v bílém"a usmála se na mě.

Odpoledne uteklo jako voda a já už stál před oltářem.Čekal jsme jen na svou princeznu.

Začala hrát hudba,zrovna když slunce začalo zapadat.Na uličku vstoupili družičky,které byli zaháklé do svých partnerů(družičky měly tyhle šaty: http://www.svatebni-saty-whiteleaf.cz/a/kolekce/spolecenske/koktejlove-saty/esmeralda ).A pak začal hrát svatební pochod a na konci uličky se oběvila pohádková víla.Vlasy měla rozpuštěné a zvlněné a na sobě měla překrásné,bílé,dlouhé šaty bez ramínek(Tyhle šaty měla Bianka: http://www.1-svatebni-saty.cz/svatebni-saty/svatebni-saty-giselle ).Vypadala jako princezna a když začala pomalými kroky mířit ke mě ,byly vidět i boty( http://www.svatebni-saty-adina.cz/svatebni-boty/damske-svatebni-boty/drap/ ).Opravdu moje princezna z pohádky.Celou cestu ke mě se usmívala.Netrvalo dlouho a byla u mě.Chytl jsme jí za ruku a obřad začal.Celou dobu jsme na ní vysel pohledem a nevnímal jsme nic,dokud se mě kněž nezeptal"Táži se vás,Olivere Greene,berete si zde přítomou Bianku Whittakerovou za svou právoplatnou manželku?Budete ji milovat a ctít ve zdraví i v nemoci dokud vás smrt nerozdělí?""Ano"odpověděl jsme pevně."Nyní se táži vás Bianko Whittakerová,berete si zde přítomného Olivera Greena za právoplatného manžela?Budete ho milovat a ctít ve zdraví i v nemoci dokud vás smrt nerozdělí?"A z Biančiných úst vyplulo to krásné slovo"Ano".Byl jsme nejšťastnější muž ve vesmíru.Zaregistroval jsme jen to jak knez řekl"Představuji vám manžele Greenovi.Nyní můžete políbit nevěstu".Nemusel mě pobízet dvakrát,políbil jsme tedy Bianku,a zatočil se s ní.Všichni tleskali,pískali,smáli se a sem tam i někdo dojetím plakal.Byl jsme šťastný,měl jsem svou rodinu,svou ženu a dceru.Mou Bianku a Leah.Byl jsem hdrý otec a manžel.Co víc si přát?

Dag

 

Čekal jsme na obřad.Chtěl jsme před svou smrtí, naposledy vidět Bianku.

Viděl jsme.Byla absolutně šťastná.Byla krásná a stále se jen usmívala.Když řekla své "Ano"Oliverovi,věděl jsme že je konec.Poslední co jsem viděl,bylo jak Oliver líbá Bianku a točí se s ní dokola."Proměnil jsem se do lidské podoby a šeptl"Sbohem Bianko,miloval jsme tě a navždy budu.Sbohem Olivere,byl jsi a vždy budeš nejlepší přítel jakého jdme kdy měl.Sbohem,malá Leah,bud na své rodiče pyšná.A nakonec sbohem světe.Byl jsi nespravedlivý a krutý,ale poznal jsme díky tobě lásku.lásku mimo tradice.Sice neopětovanou,ale poznal.Děkuju"a s těmito slovy jsem odběhl hluboko do lesa,vzal zbraň,přiložil si jí ke spánku,zašeptal "sbohem" a zmáčkl spoušť.Konec byl rychlý.Stříbro mě zahubilo téměř okamžitě.A já umřel s úsměvem na tváři,protože to poslední co jsme viděl,bylo štěstí měho nejlepšího přítele a mé lásky.Oliver a Bianka spolu budou šťastní.A tak to má být.

 

 

Konec



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mimo tradice 5/5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!