Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mimo tradice 3/5


3.díl....Jak jsem říkala,původně to měla být jednorázovka,ale trochu se mi to zvrtlo xD A zase omluvte chyby..prosim

Dag

 

Běžel jsem ani nevím kam.Vím jen že jsem běžel lesem a v hlavě jsem měl pořád Biančinu tvář.Ten pohled kterým se koukala na Olivera byl tak rozdílný od toho kkterým se dívala na mě.Nechápal jsem to.Vždyť jsem se do ní otiskl.Měla být mou spřízněnou duší.Ale ,podle všeho,její srdce patřilo Oliverovi.

Nevěděl jsem jestli se ještě nikdo ze smečky neproměnil,a nebo se naše spojení přerušilo,když jsem odešel.Stýskalo se mi po nich.Každý den jsme trávili spolu.Nejvíc se mi stýskalo po Oliverovi.I když jsme se nerozešli zrovna v dobrém,byl to můj nejlepší přítel.Téměř 2 roky jsme spolu měli hlídky,hlavně ty noční.Mohl jsem si s ním popovídat o všem.Byl jako můůj vlastní bratr.Ale naše přátelství bylo zničeno okamžikem,když jsem se otiskl do Bianky.Do jeho otisku.Nechápal jsem to.Nikdo z nás to nechápal.A pak tady byla Bianka.Jen co jsem uviděl její tvář,její oči,byl jsem učarován.KOukal jsem na ní jako na svatý obrázek ale ona si mě téměř nevšímala.Měla oči jen pro Olivera.Když jsem si představil že se Bianka miluje s Oliverem,že u toho slastně vzdychá a zrychleně dýchá,popadl mě vztek.To já jsem jí měl způsobovat rozkoš a ne Oliver.Ale s tím už nic neudělám.Ale jak jsem řekl počkám až Oliver udělá chybu a pak se vrátím.Počkám půl roku a půjdu to zkontrolovat.A od té doby jsem jen bloudil po lesích a lovil zvěř.Čas mi ubíhal a já čekal.Čekal jsem na listopad.ROzhodl jsem se že v listopadu se vrátím.A tak jsem vypnul mozek a přežíval jsem.

 

 

 

Oliver

 

Když jsme došli na pláž sedli jsme si do písku a já jí vše vysvětlil.Vykuleně na mě koukala a já si musel rejpnout a tak jsme jí řekl"Pozor at ti nevypadnou oči z důlků!"a začal jsme se smát.CHvíli dělal uraženou a pak se rozesmála se mnou.Najednou si mi sedla obkročmo na klín a zatlačila mi na ramena abych si lehl.Podvolil jsme se jí a ona se sklonila se mnou a políbila mě.Rukama jsme jí hladil záda a boky a ona mě hladila po krku a hrudníku.Pak jsem se s ní překulil a byl jsme nahoře,začal jsme jí líbat na krku a když jsme jí políbil na nevýrazný ohrizek a oan se zasmála.Asi jí to lechtalo.CHvíli jsme se tak prali a pak jsem se postavil a jí vytáhl na nohy.Políbil jsem jí a mrkl na ní.Nevěděla co chci udělat.Vyhodil jsme si jí na záda,vyjekla a pak se začala smát ,ruce mi odtočila kolem krku a nohy kolem pasu.CHytil jsme jí pod nohama a ona mě políbila na stranu na krk a zašeptala"Miluju Tě" "A já tebe"odpověděl jsme jí a vydal se podel pláže.Kličkoval jsem a sem tam popoběhla .Bianca se srašně smála.Ale smích jí přešel když jsme se rozeběhl směrem k moři."Opovaž se!Jestli mě namočíš tak.-...."ale to už jsme se nedozvěděl protože jsme s ní zaběhl do vody.Pustil jsem jí nohy a ona mě stáhla paže z mého krku.Vynořila se z pod hladiny.Byla celá mokrá,z vlasů jí kapalo a oblečení na sobě měla přísáté.A to byla chyba.Byla k sežrání.Měl jsme co dělat abych se na ní nevrhnul.Já byl mokrý jen po pas.Šelmovsky se na mě usmála a přiblížila se ke mě.Dala mi ruce za krk a přitiskla se na mě.Neuvěřitelně mě přitahovala.Jak se tak na mě tiskla její mokrá ňadra.Chytil jsme jí kolem pasu.Přimáčkla se na mě a já ztratil rovnováhu a oba dva jsme se svalili do vody.Strašně jsme se smáli.Chvíli jsme tam skotačili a když začalo zapadat slunce ,tak jsme se celý promáchání posadily na břeh a voda nám omývala nohy.

Opět si na mě sedla obkročmo a začala mě líbat na krku.I když se celou dobu máchala ve studené vodě byla rozpálená,stejně jako já.Opatrně mi rukama zajela pod triko a já se neubránil slastnému povzdychnutí.V polibku se usmála a přesunula se na mé rty.Já jsme jí taky ruce pomalu zasunul pod triko a začal jsme jí hladit po holých zádech.Když jsem jí jemně stiskl boky zavzdychala ona.Posadil jsem se a Bianka mi pomalu sundala triko.Když se jí to povedlo zvedla ruce a já stáhl triko jí.Odhalil se mi pohled na její tělo jen v černé podprsence.Pevnějsi jsem si jí k sobě přitiskl a začal jí líbat na krku.Zapletla mi ruce do vlasů.Nadzvedla se a rukou mi sjela až ke gumě u kraťasů.Malinko za ní zatáhla a za chvíli jsme měl na sobě jen trenky.Překulil jsem se na ní a začal jsem jí pomalu rozepínat kraťasy.Ochotně mi pomohla a za chvíli jsme byli oba jen ve spodním prádle.Netrvalo dlouho a už jsme byli oba nazí.Cítil jsem jak ve mě touha roste.Oba dva jsme zrychleně dýchali a když bylo jasné že už je to nevyhnutelné podíval jsem se jí do očí.Měla je rozšířené vzrušením a zeptal jsme se"Víš určitě že to chceš?"."Chci tebe,vždycky"zašeptala.Sklonil jsem se k ní a políbil ji a když můj jazyk vklouzl do jejích ústa zároven jsem do ní pomalu a co nejjemněji vnikl.Nechty mi zaryla do zad a z úst jí uniklo bolestivé usyknutí.Nepřestával jsem jí líbat a začal se v ní pohybovat.Oba dva jsme vzdychali.Vycházela mi svými boky vstříc,líbala mě na krk a vzdychala mé jméno.Věděl jsem že to brzy příjde,že už brzy budu na vrcholu touhy.Můj orgazmus se nezadržitelně blížil a tak jsem se chystal přestat.Chtěl jsem z ní vyjít ven ale ona si mě k sobě pevně přitiskla a zašeptala"Neboj".Věřil jsem jí a tak jsem v ní zůstal.Ještě párkrát jsem přirazil a dospěl k orgazmu stejně jako ona.Oba dva jsme zrychleně oddechovali.Byly jsme zpocení a mokří.A šťastní.Svalil jsem se vedle ní a ona si položila hlavu na mou hruď."Bylo to krásný,takhle jsem si to představovala,svoje poprvé"zašeptala"Já taky"odpověděl jsem.Políbila mě na hruď a vyhoupla se nadě mě.Tázavě jsme nadzvedl obočí a řekl"Nejsi nějaká nenasytná?"šibalsky se na mě usmála a řekla"Tebe je těžké se nabažit".Začala se mi vyzívavě vrtět v k líně a moje touha se vrátila.Opět jsem do ní vnikl a slyšel její vzrušené,chtivé vzdychání.Jak krásné bylo vědět že jí přináším rozkoš.Zakláněla hlavu a já jí líbal na krk.Slunce už dávno zapadlo a mi se milovalo ještě asi 2x.Když už jsme byli oba unavení,ale šťastní šli jsme si ještě na rychlo zaplavat a smýt ze sebe ten písek.Oblečení nám mezitím jakž takž uschlo tak jsme se ustrojili ještě jednou jsme se políbili podívali se na obzor a vydali se ruku v ruce k autu a jeli jsme k Biance domů.Věděl jsem že bylo brzo na první milování,ale já miloval ji a ona mě.Chtěli jsme to oba.Když jsme dojeli k jejímu domu zeptala se"Půjdeš dál?"."Jestli chceš"řekl jsem.Protočila oči a řekla"Vždycky budu chtít".Kývl jsem a šli jsme k ní domů.Bianca udělala něco k jídlu.Najedli jsme se a pak jsme si pustili film.Viděli jsme asi půlku a pak jsme usli.Bylo tak krásné usínat s mou láskou v náručí.Usla dřív než já.Byla okouzlující.Vlasy měla rozhozené po polštáři a byla přitulená ke mě.Miluju ji,napořád.S těmito myšlenkami jsem usnul.

O 3 měsíce později

 

Každý den jsem byl s mou láskou.Nebyl jsem s ní jen tehdy,když jsem měl lídku,a to byla většinou s děvčaty nebo se učila.Noci jsem trávil u Bianky.Miloval jsem jí víc než kdokoli kohokoli na světě.Byla okouzlující.Když mě chtěla svést byla opravdu neodolatelná.Já si tolikrát říkal že to musím vydržet,ale nakonec vyhrála a mi se milovali.Připadal jsem si jako v sedmém nebi.

Byl konec prázdnin a Bianka mi řekla jestli by jsme nemohli jít na pláž.Na pláž kde se stalo naše poprvé.Souhlasil jsem a tak jsme jeli rovnou po škole.Vystoupili jsme z auta,Bianka mě chytla za ruku a celou cestu mlčela.Byla nervozní.Když jsme došli na pláž nevydržel jsem to a zeptal se"Bianko,lásko,děje se něco?Proč jsi tak nervozní?".Podívala se mi do očí a řekla"Pochopím když ode mě odejdeš,ale já to chci.Nevzdám se toho"v očích se jí zaleskly slzy."Lásko nechápu tě"vzdychl jsem."Vís Olivere...já....já..."nadechla se "já jsem těhotná".

Stál jsem tam neschopný slova nebo pohybu.Srdce mi běželo šílenou rychlostí.Nevím jestli jsme tam tak stál vteřiny nebo minuty ale pak mi došlo Já budu tátá!Budu tátá!Budu mít dítě s mou milovanou Biankou! Vyzdvihl jsem jí do náruče a líbal jí.Mezi polibky jsme jí šeptal "Miluju tě" a "Děkuju".Biance začaly po tvářích téct slzy.Postavil jsem jí na zem a pevně jsem si jí k sobě přitiskl."Jak dlouho?"zeptal jsem se."Asi měsíc"odpověděla mi.Ze mě měl být za 8 měsíců táta.Došlo mi že musím něco udělat.A to co nejdřív.Odpoledne jsme strávili na pláži a pak jsme jeli k Biance.Dívali jsme se na filmi a povídali si o tom jaké to bude.Tenhle dům byl pro nás 3 malý.Věděl jsem co udělám,požádám jí o ruku a přestěhujeme se ke mě.Můj dům byl větší než její.Ale to jsem jí neřekl.O víkendu jí požádám o ruku a zítra pojedu koupit prstýnek.Asi v 10 jsme šli spát.Byl to dlouhý den,ale oba jsme usínali s úsměvem na tváři.

Ráno jsme společně jeli do školy,kde to uteklo velmi rychle.Odpoledne jsem jí vyložil doma a řekl jsem jí že tak za hodinu budu zpět.Dala mi pusu na rozloučenou a vydala se k domu.Počkal jsem dokud nebyla ve dveřím,kde se otočila a zamávala mi.Poté jsme se rozjel do města.Prstýnek jsem vybíral dlouho,ale nakonec jsem vybral.Byl to obyčejný zlatý kroužek a do něj jsem nechal vyrýt forever 2gether.Mířil jsem si to k Biance domů a přemýšlel jak to udělám.Ale vzdal jsme to,budu improvizovat.

Když jsem dorazil Bianka ležela na gauči a četla si."Lásko pojd prosím na pláž"řekl jsem jí prosebně.Kývla a tak jsme vyrazili.Zavedl jsem jí na útesy,chvíli jsme tak koukali do dáli a když začalo zapadat slunce,poklekl jsme a vzal si její ruce do svých."Bianko Whittakerová,miluji tě celým svým srdcem a budu tě milovat na věčnost,miluju vás oba.A proto se prám,vezmeš si mě za muže a učiníš tím ze mě nejšťastnější bytost ve vesmíru?".V očích měla slzy a když vykřikla Ano a vrhla se mi kolem krku,tak jsem to nečekal a spadli jsme oba na zem.Líbali jsme se a pak jsme jí navlékl prstýnek"Ten je ale nádhernýl"šeptla "Na tebe nemá"řekl jsem a políbil jí do vlasů.Zvedli jsme se ze země a já jií zezadu objal kolem pasu a dívali jsme se na západ slunce.Pak jsme společně jeli domů.

A měsíce běžely jeden za druhým a já byl co nejvíc se svou láskou,se svou snoubenkou a než jsem se nadál,byl prosinec.Všichni už věděli že jsme se zasnoubili a že budeme mít mimčo.Každý nám to přál.Ani jednou za ten půlrok jsme neslyšel o Dagym,což bylo dobře.Teď jsem se nebál jen o Bianku,ale i o naše nenarozené dítě a proto jsem jí měl skoro pořád pod dohledem a když nebyla se mnou,byla u Jasona doma s ostatními děvčaty a vždy tam s nimi byl alespoň jeden ze smečky.Začali přípravy na Vánoce.První Vánoce které strávím s Biankou.Bude tam celá naše smečka i s holkama.Věděl jsem,že si Bianka dělá starosto co mi dá za dárek,ale já už ho dostal.Ji a její rostoucí bříško.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mimo tradice 3/5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!