Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mimo tradice 1/5


Původně jednorázovka.Hups..trošku sem se rozepsala,takže to bude na víc dílů.Ale v téhle povídce se neobjeví upíři,nýbrž vlkodlaci.Řekla bych že se to docela zamotá,ale vše skončí dobře,teda jak pro koho. P.S.:Povídka 2gether se tu v nejbližšch dnech snad objeví,poslední díl mám v počítači.A začátkem června se tu objeví povídka s názvem Nevzdávej to!...snad se těšíte x)

Z pohledu Daga

Zase jsem běhal na hlídce a zase jsem byl nucen poslouchat myšlenky mých bratrů o jejich objektech lásky,o jejich otiscích .Ve smečce nás bylo 8 a 6 z nás se již otisklo,jen já a Oliver ne.Doufal jsem že já si taky najdu nějakou tu svou spřízněnou duši,které budu moci říct své tajemství.Né že bych neměl nikdy žádnou holku,ale všechny vztahy byly jen tak pro pobavení a žádný nevedl nikam dál.Maximálně tak vodění za ručičku,líbání a sem tam nějaký to mazlení,ale žádnej sex.Své poprvé jsem chtěl prožít se svou vyvolenou a doufal jsem že jí najdu.

"Hej,Dý"-tak mi říkali mí bratři,z nepochopitelných důvodů pro ně Dag bylo moc dlouhý-"začíná svítat,už to můžem zabalit,kluci nás vystřídaj"řekl mi v myšlenkách Oliver.Mi dva jsme spolu velice často měli noční hlídky,jelikož jsme jako jediní neměli partnerky."Jasný Olivere,tak se sejdem zase tam jako obvykle né?"ptal jsem se ho."Jasně,tak za chvíli čuz...jo a že tam budu dřív"řekl mi výsměšně.Oliver moc dobře věděl že je rychlejší,dokonce nejrychlejší ze smečky.Dokonce se i dokázal nejrychleji přeměnit a nejlíp se ovládat.Myslíme si,že je to protože je to přímí potomek náčelníků.Náš vůdce,Jason,se přeměnil první,ale neměl v rodové linii předky kteří byli náčelníci.To měl jen Oliver,ale ten své právoplatné postavení alfy odmítl a přenechal ho Jasonovi.

"Tak kde se tak loudáš čéče"křikl na mě Oliver,který už stál na místě setkání v lidské podobě.Vyplázl jsem na něj jazyk a zaběhl do keře,kde jsem měl schované oblečení.Přeměnil jsem se a bleskově se oblékl.Vylezl jsem z keře a zeptal se Olivera"Už jsou ostatní na hlídce?"."Jasně"odpověděl Oliver."Tak asi dem ne?Nebo přídem pozdě do školy".Oliver se jen uchechtl a vykročil směr domov.Cestou sme si hodně povídali,řešili sme holky které ve škole máme,došli jsme k názoru že nejsou k zahození,ale ani jedna z nich není pro nás.Když jsme vstoupily do naší osady Misstsapy Oliver na mě mávl a zamířil si to domů.

Když jsem došel domů,tak jsem si nachystal věci to školy,pořádně se nadlábnul a šel si na chvíli sednout na gauč.Když byl čas tak jsem se vydal do školy a zjistil že se dnes přistěhovala nová dívka.No supr,o jeden objekt ke zkoumání navíc,ale stejně nebude nic pro mě.A tak začala škola,samozřejmě byla neuvěřitelná nuda.U oběda jsem si sedl se svými spolužáky a rozhlédl se po jídelně.U jednoho stolu seděl Oliver a zády ke mě seděla dívka s mahagonově hnědými vlasy.Ruce měli oba na stole a měli propletené prsty.Oliver se na ní koukal jako na svatý obrázek.Nechápal jsem jeho pohled ale tak nějak mi došlo že se Oliver otiskl.Takže jsem byl poslední.Jediný.To bude k nevydržení.Sklopil jsem hlavu k talíři a dal se do jídla.Rychle jsem do sebe všechno naházel a vydal se na poslední hodinu.Matika.Nuda jako vždycky.Nejvíc jsem měl rád zeměpis,který máme až zítra.Hodina utekla jako voda a já se vydal domů.

Když jsem se odpoledne sešli s klukama bylo to jasný.Oliver se otisknul.Jeho láska se menovala Bianka.Zítra jí přivede."No,teď už zbejváš jen ty Dý..tak si pospěš než všechny hezký holky budou rozebraný"poplácal mě ,se smíchem,po zádech Jason. Otráveně jsem se usmál a šel se domů ještě před hlídkou prospat. Den ubíhal v klidu. Dneska se mnou měl hlídku Alex. Moc sme spolu nekomunikovali. Hlídka utekla rychle. Ve škole byla nuda. Na obědě Oliver opět seděl s Biankou. A zase měl oči jen pro ni. Dojedl jsem oběd a pomalu se loudal do třídy. Šel jsem do své lavice a čekal na příchod učitele. Zeměpis utekl jako voda a já pádil domů. S klukama sme byli domluvení že se sejdem na pláži a kluci přivedou svoje holky. Tam budu jak pátý kolo u vozu,ale musím tam jít,je to nutný. Musim poznat Bianku. Přišel jsem mezi posledními,jediní kdo chyběli byli Oliver s Biankou. Ale netrvalo dlouho a uslyšeli jsme smích. Smáli se ,oba ,a za pár vteřin se ze zatáčky vynořil Oliver,který držel kolem pasu hubenou,hnědovlasou dívku. Dívka,Bianka,se dívala na něj a on na ni. Pomalu došli k nám a postupně nás představoval. Když představoval mě a Bianka se na mě podívala, jejíma krásnýma hlubokýma šedýma očima, měl jsme pocit že se vznáším. Na zemi mě nedržela zemská přitažlivost, nýbrž Bianka. Váhavě se na mě usmála a řekla"Ahoj". Jak měla krásný , sametový hlas. Jako zvonkohra. Fascinovaně jsem na ni koukal. Najednou bylo ticho a Jason řekl"To není možný" a Oliver"Já ho zabiju"slyšel jsem naštvaný hlas Olivera a podíval jsem se na něj a pak opět na Bianku, která se ovšem dívala na Olivera a držela ho za ruku. Oliver ke mě udělal krok ale Bianka zašeptala"Lásko,co se stalo?" . Měla tak vystrašený hlas, chtěl jsem jí utěšit a bezděky jsem udělal krok k ní a vztáhl k ní ruce. Zaraženě se na mě podívala a Oliver jí obmotal ruku kolem pasu. "Ale nic květinko, jen tady Dag je trochu poblázněnej. Běž s holkama já se hned vrátím"a políbil ji. Odvrátil jsem od nich zrak, srdce mi při tom pohledu pukalo. "Dobře"řekla a pohladila ho po tváři, na mě se ani nepodívala a řekla"Ráda jsem vás poznala,,,zatím ahoj"a odcházela spolu s ostatními děvčaty. Chtěl jsem na ní křiknout aby neodcházela, aby mě neopouštěla, že jí miluju ale neudělal jsem to.Místo toho jsem se rozhlídl po ostatních . Oliver měl ve tváři výraz že bude vraždit a Jason se zase tvářil udiveně. "No to snad nemyslíš vážně?! Jak ses do ní mohl otisknout. Já ji miluju a ona mě. Nemůžeš nás rozdělit! Proč si to udělal!!!"řval na mě jako smyslů zbavený Oliver. "Klid Olivere ,to se vysvětlí"řekl Jason a položil Oliverovi ruku na rameno. "Nechápu to, nikdy se to nestalo, ale vypadá to že je to jen jednostranný. Vážně to nechápu". Takže jsem v tom sám? Ona ke mě vůbec nic necítí? Nic pro ní neznamenám? Miluje Olivera? Pokud je to tak, tak odejdu a nechám jí žít šťastně s Oliverem. Bude mi to trhat srdce ale stále budu moci doufat že si uvědomí že mě miluje a že bude se mnou. Budu čekat. Já se vrátím.

"V tom případě odcházím, nechci nic kazit,nechci překážet, ale stále budu doufat. Já se jí nevzdám Olivere, budu čekat až uděláš chybu a pak budu s ní. Navždy ji budu milovat. Navždy" jakmile jsem to dořekl tak jsem se otočil,rozběhl a v běhu se proměnil.Ještě jsme zaběhl k Jasonovi domů,kde byla děvčata.Z domu se ozýval Biančin krásný smích.Postavil jsem se na zadní do okna.Děvčata na mě koukla.Biančiny oči byly plné naděje ale když mě viděla zmizeli jí z nich jiskřičky a byly zklamané.Zase se otočila a já viděl zase jen její záda.Zakňučel jsme a rozběhl se pryč. Daleko. Hodně daleko.

 

 

Příští kapča bude z pohledu Olivera...snad se to líbilo,piště komenty..díkec

Jo a jestli tam sou nějaký chyby,což asi určitě sou,tak se omlouvám,psala sem to o půl 10-tý večer xD



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mimo tradice 1/5:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!