Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluji tě, ale musím tě zničit (9)


Miluji tě, ale musím tě zničit (9)Bella jde poprvé do školy, koho tam potká? Bude se jí v nové škole líbit? Najde si nějaké dobré kamarády? Jak se jí budou zamlouvat ostatní studenti? Určitě už víte, koho mám na mysli, no jo, jasně že víte, ale pokud by se našel někdo, kdo neví, radši to utajím.

Škola

Další den jsem se donutila vstávat už v šest hodin. Převlékla jsem se a šla si do koupelny mýt zuby, byla jsem nevyspaná. Jak se můžete vyspat, když jste v podobě velkého bílého tygra, který se ani nevleze do mé postýlky, no jo, mít tři metry a půl, je někdy nevýhoda.

Seběhla jsem dolů udělat snídani, vzala jsem tedy vajíčka a narychlo je osmažila. Bratr samozřejmě jen co ucítil vůni snídaně, seběhl dolů a málem mě srazil.

„Dobré ráno,“ pozdravil mě a usmál se.

„Dobré ráno,“ odpověděla jsem přívětivě, i když jsem zrovna nejlepší náladu neměla.

Po snídani jsem si vzal Thomas klíčky od mého auta.

„Co to má znamenat?“ zeptala jsem se ho nabručeně.

„Do Settlandu se stěží dostanu bez auta,“ usmál se Thomas uličnicky.

„Ale to je moje auto!“ vykřikla jsem, bratr spolehlivě věděl, jak mi zničit dobrou náladu, i když vlastně nebyla dobrá, ale to je jedno.

„Prosím,“ podíval se na mě Thomas svýma psíma očima.

„No dobrá, ale od zítřka řídím já,“ souhlasila jsem nakonec. Bratr jen zajásal a upaloval do auta.

„Opatrně, ne, že se mému autíčku něco stane,“ upozornila jsem ho, no jo, být tygr má i své výhody. Bratr tedy zpomalil, ale jen tak, aby nenarazil do auta.

Když jsme dorazili do školy, nikdo tam zatím nebyl a tak jsem vyrazila k budově s nápisem „Přijímací Kancelář.“

„Dobrý den,“ pozdravila mě milá paní, „copak potřebujete?“

„Jsem slečna Swanová, Isabella Swanová,“ představila jsem se jí.

„Aha, tak vy jste ta nová studentka,“ došlo jí a pak mi podala nějaké papíry, ať jí je donesu po škole sem. Vzala jsem si je tedy, vyslechla si pár „dobrých rad“ a šla ven, najít svou první hodinu, matematiku.

„Ahoj, ty jsi ta nová, Isabella, že?“ pozdravila mě nějaká holka. Nejspíš místní drbna. Pomyslela jsem si.

„Já jsem, Jessica,“ představila se, moc se mi nezamlouvala, ale slušnost je slušnost.

„Ano, ale říkají mi Bella,“ řekla jsem tedy, zakrývajíc svou nechuť se s někým takovým, jako je Jessica přátelit.

„Co máš první hodinu?“ zeptala se mě, proč musí být tak vlezlá? Už teď ji nenávidím a to jsme prohodily pár slov.

„Matematiku,“ řekla jsem nakonec, doufajíc, že se jí konečně zbavím.

„Skvělé, já taky, ukážu ti cestu,“ usmála se na mě. Čím jsem si to zasloužila? Ptala jsem se sama sebe v duchu zoufale. To mě ale už držela za ruku a vlekla mě za sebou. Horší už to být nemůže, pomyslela jsem si, nejdřív mi bratr vezme auto a pak ještě tohle, tahle otravná, vlezlá drbna! Nadávala jsem v duchu.

Hodina probíhala v pohodě, ani jsem se nemusela představovat, za což jsem byla vděčná.

Po matice jsem měla další hodinu s nějakou velice přívětivou dívkou, jmenovala se Angela a byla tichá, což mě, jakožto samotářce vyhovovalo. Jen co zazvonilo, vešla do místnosti nějaká holka, co vypadala jako elf, měla zlaté oči a černé vlasy, což by nebylo tak divné, kdyby neměla bílou kůži! Její kůže byla hodně bílá i na albína, zaskočilo mě to a tak jsem si ji znovu pořádně prohlédla od hlavy až k patě, ale pak jsem se uklidnila, má zlaté oči, což znamená, že to není upír, ti přece mají oči rudé, nebo ne? Pak jsem se ale uklidnila, vždyť tu slunce prakticky nesvítí, prostě se neopálila, a já z toho dělám zbytečnou vědu.

Další hodiny už byly v klidu, dokonce jsem ani nenarazila na tu podivínku, zato jsem ale narazila na až moc milého Micka Newtona.


Promiňte, že mi další kapitolka tak dlouho trvala, neměla jsem moc času, snad budu dál přidávat kapitolky rychleji, moc mě těší vaše komentáře, byla bych ráda i za kritiku, jsem přece jenom začátečník a musím zjistit, co mi nejde a co dělám špatně!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, ale musím tě zničit (9):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!