Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluji tě, ale musím tě zničit (4)

bella narozeniny


Miluji tě, ale musím tě zničit (4)Tak a konečně k tomu hlavnímu, Bella má konečně své patnácté narozeniny, jak je oslaví a bude se jí její nový život líbit? V co se umí přeměnit? A jak bude reagovat její bratr? Zůstanou bydlet ve městě, nebo se někam odstěhují?

Nové

  Uplynuly už skoro tři roky a já měla narozky, konečně budu také lovkyní. Budu bernardýn nebo ovčák? Snad ne pudl nebo jezevčík, to by se mi brácha smál. Pomyslela jsem si. To by pak bylo prokletí. Ale teď už jsem se nemohla dočkat. Bratr byl nervózní a byl smutný, že budu brzy také ,,čoklem“ jak říkal. Já se ale těšila, i když bratr se mi můj nastávající život snažil co nejvíce znechutit. Nebudeš moc na diskotéky! Říkal mi jednou. Když jsem mu, ale řekla, že stejně nemám s kým, vzdal to. Neměla jsem moc kamarádů, nebyla jsem vůbec oblíbená jen taková šedá myška třídy.

  Když se začalo stmívat, vyšli jsme na balkón a posadili se vedle sebe, pak jsme si užívali ten krásný západ slunce až najednou tma, tedy ne tma, pořád světlo, ale slunce už nesvítilo, přesto jsem ale mohla přesně popsat barvu každého chloupku na bratrově srsti. Hnědá, černá, bílá a také se tam objevovala žlutá a oranžová. Prostě celá škála barev. Jeho oči byly barvy hořké čokolády a odrážel se v nich měsíc. Tlapky měl hnědé až na jednu černou. Pak se na mě podíval a uskočil stranou. Lekla jsem se. Co se asi mohlo stát? Ptala jsem se sama sebe. Zformulovat otázku mi ale nešlo, místo toho jsem jen zaštěkala. Tak takhle ne.

  Jen na něco mysli. Pomyslel si bratr, když uviděl zmatek v mých očích. Měla jsem je zelené, a kolem bílo-černou srst.

  Jak vypadám? Zeptala jsem se ho myšlenkou.

  Krásně. Řekl bratr a jako důkaz mi ukázal mě ve svých myšlenkách. Byla jsem nepochybně tygr, nejspíš Sibiřský a měla jsem krásnou srst, oranžově-černo-bílou. Podívala jsem se na sebe skrz mé vlastní oči a viděla jsem daleko víc. Bílá byla krásně sněhová, černá byla jako uhel a oranžová zářila jako slunce. Pak jsem si to uvědomila. Vždyť jsem kočkovitá šelma, musím vidět líp, než nějaký pes. Usmála jsem se, tedy nevím jak to vypadalo navenek, ale já se smála.

  Pak jsme šli domů. Všechno jsem viděla líp, než ve dne, ale dostala jsem hlad. Bráška se jen usmál a drknul do skříňky, odkud se zřítily arašídové křupky.

  Jsi dobrý. Usmála jsem se.

  No musím mít nějaké zásoby. Pomyslel si a pak se pustil do křupek, když jsme dojedli povzdechla jsem si a on se usmál. Tak co už tě to nebaví? Zeptal se mě s úsměvem.

  Baví, za nic na světě bych to nevyměnila, ale budu zítra muset uklidit ten nepořádek. Usmála jsem se. Snad si nemyslel, že bych tak brzy svého nového, skvělého života litovala. Pak jsem si, ale zívla a pomyslela si: Zítra se musím vyspat přes den. Povzdechla jsem si a šla do postele, kde jsem si lehla a usnula. Bratr také usnul a tak jsme si navzájem prozkoumávali své sny.

  Ráno bylo vše opět ostré, ne sice tak jako když jsem byla tygr, ale přesto ostřejší než normálně.
„Dobré ráno ospalče,“ probudila jsem bratra.

 „Dobré ráno,“ pozdravil mě a pak mi řekl: „V noci jsem uvažoval, nejspíš tu jako tygr zůstat nemůžeš, co kdybychom si vyrazili na lov?“ zeptal se mě.

 „Klidně, také jsem o tom přemýšlela, ve svém snu jsi byl dost hlasitý,“ usmála jsem se na něj. V noci jsem také slyšela jeho myšlenky.

„Hurá na upíry!“ vykřikla jsem a běžela udělat snídani. Bratr se jen zamračil, ale neprotestoval, chtěl se zbavit toho „prokletí“.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, ale musím tě zničit (4):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!