Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milujem vraha - Prológ + 1. kapitola


Milujem vraha - Prológ + 1. kapitola Zabudnite na Edwarda Cullena, ako ho poznáte. Ukážem Vám jeho pravú tvár, o ktorej ste doposiaľ nepočuli. Ukážem Vám tvár vraha.
Bella Swanová sa prisťahovala so svojím otcom do Forks, malého upršaného mestečka. V škole stretáva chlapca, Edwarda, ktorý sa na prvý pohľad zdá ako úplne obyčajný chlapec, ale je to naozaj tak?

Prológ

Ulicou sa rozliehal tichý klapot jej topánok na podpätku.

Klap!  Klap!  Klap!

Zafúkal studený vietor. Nadvihol jej sukňu a postrapatil dlhé čierne vlasy. Privial ku mne sladkú vôňu jej krvi. Zaklonil som hlavu a zhlboka nasal tú vôňu. Krvilačne som zavrčal a zrýchlil krok.

Znervóznela. Cítila, že ju niekto sleduje a pridala do kroku.

Akoby si mi mohla utiecť...

Dnes v noci som sa chcel pohrať a ona bola dokonalou kandidátkou. Bol som od nej už len pár krokov. Hrane som zakašľal a ona sa otočila. Keď ma zbadala, vystrašila sa viac a konečne sa rozbehla. Lampy, okolo ktorých prešla, začali bláznivo blikať a nakoniec zhasli. Vtedy som sa rozbehol aj ja a dohnal ju. Predbehol som ju a chytil pod krkom. Nestihla vykríknuť, pretože som jej priložil ruku na ústa a zatiahol do tmavej uličky. Tam som jej dovolil nadýchnuť sa a spustil ruku z jej úst.

Nevykríkla. Namiesto toho ma len zhrozene pozorovala.

„Čo si zač a čo odo mňa chceš?“ zachrapčala.

Krvilačne som sa usmial a priblížil svoju tvár k tej jej. Cítil som jej zrýchlený tep srdca a zadrhávajúci sa dych. Naklonil som sa až k jej krku a nosom prešiel po tepne. Snažila sa odo mňa odtiahnuť, ale nedovolil som jej to. Chytil som ju pod krkom a natlačil k stene.

„Som zviera, čo túži po tvojej krvi,“ zašepkal som a vyceril na ňu zuby.

Sledoval som, ako vydesene zízala na moje tesáky  a začala sa vrtieť. Pustil som ju a dal jej možnosť utiecť. No tesne predtým, než ju osvietili svetlá lámp, ktoré sa medzitým znovu zapli, som ju chytil a surovo ju uhryzol.

Ulicou sa rozľahol jej srdcervúci výkrik, ktorý náhle ustal.

Jej mŕtve, studené telo som odhodil, utrel si ústa od krvi a vyšiel z temnej uličky.

1. kapitola – Stretnutie (Bella)

„Je to tvoj prvý školský deň. Myslím, že by si sa mala obliecť slušnejšie,“ dohováral mi Charlie a ja som sa mu len smiala.

„Ale no ták, Charlie, čo je na tom zlé?! Mne sa to páči,“ povedala som a spokojne sa na neho usmiala.

Rukou som prešla po ľahkej na dotyk príjemnej látke čiernej gotickej sukne a čiernom čipkovanom tričku. Charlie len podráždene odfrkol. Ja som sa len znovu zasmiala a obula si čierne už celkom staré číny. Charlie po mne ešte stále netrpezlivo pokukával.

„Neboj sa, bude všetko v poriadku, veď som to zažila už toľkokrát! Čo by sa práve dnes mohlo stať?“ povzbudila som ho, objala ho, vzala školský batoh a vyšla z domu.

***

Cítila som na sebe všetky ich pohľady. Zažila som to už toľkokrát a stále som si na to nedokázala zvyknúť. Bolo mi to tak nepríjemné. Pohľady všetkých, okolo ktorých som prešla, sa bez štipky ostychu zamerali na mňa. Občas som jednoducho chcela skríknuť: Necivte!

S povzdychom som hrdo vztýčila hlavu a zamierila do kancelárie sekretárky riaditeľa.

„Dobrý,“ pozdravila som sekretárku, ktorá sa na mňa prívetivo usmiala.

„Vaše meno?“ spýtala sa.

„Isabella Swan,“ povedala som a poobzerala sa po miestnosti. Bola vymaľovaná na bielo, všade boli regále so škatuľami a záložkami. Všade bolo veľa papierov, ale žiadny neporiadok. Všetko bolo úhľadne poukladané.

„Tu sú papiere, ktoré musíte vyplniť.“ Podala mi papiere, ktoré som vypísala a za menej ako päť minút jej ich podávala.

„Dobre, tak poďte so mnou, slečna Swanová, vyberiem jedného žiaka, aby vám to tu poukazoval,“ povedala a vyviedla ma z kancelárie.

Ocitli sme sa na chodbe preplnenej žiakmi. Nestihla som sa ani poriadne zorientovať a už som do niekoho narazila.

„Och, pardon!“ vyšlo mi z úst automaticky a sklonila hlavu, červená až za ušami.

„Nič sa nestalo,“ ozval sa melodický hlas.

Prekvapene som zdvihla hlavu a pozrela sa na osobu, do ktorej som narazila. Mal tie najtmavšie oči, aké som kedy videla. Doslova som sa topila a podlamovali sa mi kolená.

„Ahoj,“ povedal a usmial sa na mňa.

„A–ahoj,“ zakoktala som sa a očervenela ešte viac.

„Slečna Swanová, toto je Edward Cullen, jeden z najlepších žiakov tejto školy. Edward, mohol by si slečne Swanovej poukazovať školu?“ spýtala sa ho, ani nečakala na jeho odpoveď a hodila ma do jeho náručia.

„Tak, slečna Swanová, poďte za mnou.“ Usmial sa Edward a ponúkol mi rameno.

S úsmevom som ho prijala a nechala ho, nech ma povedie po škole.

***

Edward bol milý, aj keď voči ostatným sa správal chladne. Poukazoval mi celú školu a zaviedol ma do mojej triedy. Ešte stále červená, som mu poďakovala a radšej rýchlo zapadla do poslednej lavice. O pár sekúnd neskôr zazvonilo a do triedy vošiel učiteľ. Vyzval ma, aby som sa všetkým predstavila a ja som začala odriekať už toľkokrát povedané vety, až sa mi zdali umelé. Toto sa opakovalo na každej hodine. Učitelia boli voči mne sprvu chladní, kvôli môjmu oblečeniu, no každý z nich zistil, že aj napriek môjmu štýlu obliekania som dobrá študentka a dali mi šancu.

Celý deň bol veľmi únavný, všetci si ma obzerali ako nové zvieratko v zoo, mnoho ľudí sa mi pokúsilo prihovoriť, no všetkých som ignorovala. Bola som radšej samotárkou. A preto som bola rada, keď na poslednej hodine konečne zazvonilo. Pozbierala som si svoje veci a vložila ich do tašky. Vyšla som z triedy a začala sa predierať obrovským množstvom žiakov. Podarilo sa mi vyjsť z budovy školy, no vtedy začalo pršať. Obloha bola temná, udierali blesky a hrmelo. Takéto počasie som vždy mala rada, ale práve dnes sa mi to nehodilo. Na zastávke som zistila, že autobus mi ušiel a ďalší ide až o polhodinu a mne už bola poriadna zima. Drkotali mi zuby, po chrbte behal mráz a naskakovali zimomriavky. Porazene som vzdychla a v tej chvíli predo mnou na ceste zastalo auto. Čierne sklo na spolujazdcovej strane sa do polovičky stiahlo a ja som tak mohla zbadať osobu riadiacu vozidlo.

„Môžem vás zviesť, slečna Swanová?“ spýtal sa Edward s jemným úsmevom na perách.


 

 

Takže, toto je moja prvá poviedka tu na stmívaní.eu, takže dúfam, že sa vám páčil prológ aj 1. kapitola a budete chcieť pokračovanie. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milujem vraha - Prológ + 1. kapitola :

 1 2   Další »
18.08.2011 [21:53]

KaterinaPetrovasuper. kdy bude pokracovani? Emoticon

31.07.2011 [12:28]

GreeniePáááčilo! A moc Emoticon Škoda, že to nebylo delší. Já jsem se začetla, zapojila jsem představivost... A bum! Byl konec Emoticon Emoticon. Piš dál! Emoticon

28.07.2011 [13:54]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [13:32]

PinkVolturiÁno, áno, ja chcem ďalšiu kapitolu. Emoticon
Vieš, nemám ti k tomu čo povedať, je to len začiatok, no verím, že to bude pecka. Emoticon Emoticon

13. Nesii
28.07.2011 [13:23]

NesiiWau. Skvelé. Ako aj na Ourstories tvoje príbehy sú dokonalé tak aj tu. Veľmi sa teším na ďalšie pokračovanie. Emoticon Emoticon

28.07.2011 [9:42]

NatyCullenMusím říct, že na první povídku to vypadá vydařeně. Skvěle jsi nastínila začátek příběhu, Edward jako ten, kdo provází Bellu po škole je skvělý nápad. Ovšem je to jenom úvod a já jsem zvědavá, co bude v dalších kapitolách a jak se jejich vztah vyvine. Emoticon
Rozhodně piš dál, máš talent a na první povídku je to velmi dobré. Emoticon Emoticon Emoticon

11. BellaLoveEdward
28.07.2011 [9:34]

určitě pokračuj... skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. marcela
28.07.2011 [9:19]

Myslím,že by si měla určitě psát. Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [7:42]

MirrorNo páááni, až 8 komentárov! Ľudia, ste skvelí! Emoticon Ďakujem vám!!! Som taká rada, že sa vám táto poviedka zatiaľ páči. Emoticon

27.07.2011 [23:50]

kachnullkaÚžasné! Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!