Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mezi ohněm a ledem - 12. kapitola

zzzzzzzzzzzzzk16


Mezi ohněm a ledem - 12. kapitolaDalší díl, po hoooodně dlouhé době. Omlouvám se, nebyl čas. Ale jelikož mám teď zlomenou nohu, možná se k tomu budu dostávat častěji.

 

Stála jsem před domem a klepala se vzteky. Sledovala jsem vchodové dveře a čekala, až vyjde. Věděla jsem, že nezůstane vevnitř. Myslím, že si uvědomoval, že něco provedl. Opravdu za chvíli vyšel ze dveří, jen co byl kousek blíž ke mně, už jsem ho držela pod krkem a narazila na strom před jejich domem.

„Proč jsi to udělal?" zavrčela jsem na něj, „proč jsi sakra lezl do La Push?!?"

„Jen...jen jsem chtěl vidět Sophii," zamumlal zkroušeně. Nic z toho mě ovšem nedokázalo obměkčit.

„Kvůli tobě div Jaka nezabili," zvedala jsem hlas, zdálo se mi jakoby se mi Edward pod rukama chvěl. Nevěděla jsem jestli strachy nebo něčím jiným, ale naplňovalo mě to zadostiučiněním. Chtěla jsem, aby měl strach, alespoň tak velký, jaký  jsem měla já o Jacoba.

„Mrzí mě to, nechtěl jsem... ," zamumlal zoufale.

„Jistě, že si to nechtěl, ale tím to nevrátíš," vztekle jsem vycenila zuby a ještě víc mu přitlačila ruku na krk. Nebránil se a to mě vytáčelo ještě víc. Jak jsem ho držela, ignorovala jsem okolí a ani si nevšimla, že se ke mně přikradla Rosalie. Pokusila se mě odtrhnout od Edwarda. Myslím, že to dělat neměla. Když jsem naštvaná, většinou mám větší sílu. Ohnala jsem se po ní a dokonce jí i kousla. Bolestně vyjekla a pohlédla na ránu. Nebyla schopná udělat více a posadila se na zem. Křečovitě si objímala ránu rukou a s bolestným nechápavým výrazem koukala na mě.

Jen jsem se na ní ušklíbla, ale Edwarda jsem pustila. Rozhlédla jsem se, kousek ode mě stál Emmett. Nenapadl mě, viděla jsem mu na očích, že by to nedokázal, měl mě rád. Jen popošel k Rosalii a přiklekl k ní. Krásný obličej měla zkřivený bolestí, můj jed byl agresivnější, než normální, tudíž jí způsoboval muka. Věděla jsem ovšem, že to přejde.

Podívala jsem se na Edwarda, stál tam, kde jsem ho pustila a hleděl na mě.

„Omlouvám se, Lillian," zkroušeně na mě pohlédl.

„Už tě nechci nikdy vidět, Cullene," zavrčela jsem na něj a bez dalšího slova se otočila a zmizela mu z očí. I přes tu dálku, která nás už dělila jsem cítila jeho pohled v zádech, jako by mi tam propaloval hlubokou díru. Neotočila jsem se. Přestal pro mě existovat v okamžiku, kdy jsem se dozvěděla, že on je zodpovědný na Jacobova zranění.

Došla jsem až zpátky do La Push. Věděla jsem, že můj čas je omezený, že se musím vrátit zpátky na školu. Ale ty okamžiky, které strávím tady, jsem chtěla věnovat Jakovi. Došla jsem do jeho pokoje a zatnula ruce v pěst. Ležel na posteli, pod peřinou. Hlavu měl zavázanou a černé vlasy na hlavě rozcuchané. Z čela mu stékaly pramínky potu a dech měl těžký, jako by mu každý nádech dělal problém.

Sedla jsem si k jeho posteli a opatrně ho chytila za ruku. Cítila jsem pod prsty horkost jeho kůže. Ovšem místo, abych si to užívala, mě svírala nejistota. Nevěděla jsem jestli bude žít, jestli se probere. Jestli s ním ještě někdy promluvím.

Nejhorší na tom ovšem bylo, že jsem nelitovala. Nedokázala jsem litovat toho, že jsem přetrhala kontakty s rodinou i s ním. Chtěla jsem tím chránit je i sebe, i když se to evidentně moc nepovedlo.

Něčím jsem si ale jistá byla. Musím odtud odejít dřív, než se Jacob probere a pokračovat v tom, co jsem dělala doposud. Tady pro mne nebylo místo, nebyl to můj svět. Moje upíří pudy by tu dělaly starosti všem v okolí.  Nemohla jsem je zatěžovat, musela jsem se vrátit zpátky do Californie a začít tam žít svůj vlastní život



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi ohněm a ledem - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!