Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Medzi nebom a peklom - 1. kapitola

BellaaJake87669000


Medzi nebom a peklom - 1. kapitolaZápletka pokračuje. Pekné čítanie.

Zdal sa mi divný. S nikým nikdy nehovoril, sedel sám v kúte pri stole, kde kedysi, dávno predtým, sedávali Cullenovci. Teraz sedí Alice, Jasper a Edward pri stole s Ang, Jess a našou bandou.

„Hneď som späť,“ povedala som a postavila som sa od stola. Podišla som k stolu kde sedel on a sadla som si na stoličku vedľa neho. Zasa študoval tú knížku viazanú v koži.

Pozrela som na stranu s kresleným obrázkom a ručným písmom.

„Draky, dorochy a rebríček? Nie je rebríček rastlina?“ Vtedy si všimol že som tu aa normálne nadskočil.

„Prikrádaš sa ako duch,“ zamumlal si a otočil stránku.

„Tá knížka ťa dosť fascinuje, čo? Môžem sa pozrieť?“ S nie veľkým nadšením mi knížku posunul a ja som si ju začala listovať. Vyzerala dosť zaujímavo.

„Môj dedko si rád vymýšľal divné príbehy," pousmial sa.

„Vidím.“ A vtedy som zbadala ten nápis - Upíri. Jetro si asi všimol, že nejako dlho na to hľadím.

„Táto kapitola je dosť zaujímavá. Nie sú to upíri ako z upírskych denníkov L. J. Smithovej. Sú iní. Sú chladní. Majú mramorovú pokožku a čo je najhoršie, nezabije ich ani kôl do srdca. Čítal som to. Je tam príbeh o dievčati chudobného roľníka ktoré sa zamiluje do syna panského lekára, upíra. On ju nakoniec premení, ale neviem čo, ale niečo sa tam zvrtne. Chýba tomu strana.“ Hľadela som na stránku so zatajeným dychom. ten opis... Ako keby opisoval Edwarda.

„Mohla by som si to požičať?“ spýtala som sa a pozrela na Jetra.

„Zaujala ťa tá historka?“ spýtal sa a oči sa nám stretli.

„Vieš som tak trochu posadnutá príbehmi čo sa stali v minulosti,“ zasmiala som sa a vyznelo to dosť nútene.

„Nie je jasne stanovené či sa to stalo, stane alebo sa to deje,“ povedal a dal si knihu do tašky.

„Teraz mi fakt naháňaš hrôzu.“ Vstal a odkráčal preč.

Ja som vstala a odišla som k nášmu stolu.

„Počul si to?“ pozrela som na Edwarda, ktorý miesto odpovede len prikývol.

„Ideme?“ Vstal a už sme mierili von z jedálne keď som v návale svojich myšlienok nezbadala hnedovlasé dievča.

„Oh, prepáč, nechcela som.“ ospravedlňovala som sa jej a zdvihla vodu ktorú som jej zhodila.

„Nevadí. Ty si tá čo sa priatelí s Jasprom Haleom?“ očička jej zažiarili.

„Áno. Prečo?“ Nevedela som si to vysvetliť.

„Povedz mu, že ho strašne zbožňujem,“ povedala a odbehla preč.

„Páni. Tak to bolo divné.“ Edward ma chytil za ruku a išli sme na ďalšiu hodinu.

No pravdu povediac predtým sme sa ešte zastavili v kúte za jedálňou.

„Myslíš si, že niečo tuší?“ zašepkala som.

Nereagoval. Iba tupo hľadel do zeme.

„Edward!“ potriasla som mu rukou.

„Neviem. Ale jedno je isté. Keď ti rozprával ten príbeh o tom dievčati roľníka, celý čas sa díval na mňa. Neviem, či je to opodstatnené, ale mám tušenie, že asi niečo tuší,“ povedal a ostali sme ticho stáť a okolo nás sa zo smiechom valili do jedálne naši spolužiaci.


Chcela by som veľmi pekne poďakovať Aďke, ktorá mi napísala dokonca správu na fb, kedy bude ďalšia kapitola. Ďakujem 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Medzi nebom a peklom - 1. kapitola:

 1
3. laura
11.03.2013 [19:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.03.2013 [19:21]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
super kapča... Emoticon
teším sa na pokračovanie... Emoticon

11.03.2013 [10:04]

ada1987 Emoticon Emoticon ak si myslela mna, tak velmi pekne dakujem. skvela cast.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!