Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mea culpa Prológ


Mea culpa PrológPremýšľali ste už niekedy aj o živote postavy, ktorej minulosť nebola taká ružová? Bolo tam sklamanie z lásky a mnoho iného. Čo keby pár rozhodnutí zmenilo celý život k lepšiemu?
Práve osud jednej dievčiny takto zmeníme. Príjemné čítanie.
PS: Názov je po latinsky, znamená Moja vina. :)

Pomaly otvorila dvere. Celá izba sa za ten krátky čas stihla naplniť jeho úžasnou vôňou, z ktorej doslova šalela. Pocítila v ústach jed, ktorý sa jej tam zbieral stále. Jeho sladká vôňa jej udierala do nosa stále viac, čo sa k nemu približovala. Robila pomalé kroky, na každom si dala záležať, aby sa ani raz neozvala vŕzgajúca podlaha. Vystrela ruky, aby našla rovnováhu. Pomaly ako vánok sa niesla k posteli.

Lovec...

Sklonila sa k posteli a zhlboka sa nadýchla. Jeho jedinečná vôňa jej naplnila pľúca. Pohladila ho po tvári. Pod jeho pokožkou pocítila jeho pravidelný tep. Započúvala sa do prekrásneho zvuku jeho srdca. Počítala jeho nádychy. Boli pomalé, ale ona mala veľmi veľa času. Rada pozorovala ako spí.

Miluje ho...

Naklonila sa k nemu, no on otvoril oči. V nich zbadala do najmenších detailov svoju tvár. Každučký kúsok tváre na ňu doslova kričal. V tmavých očiach bola len túžba po jeho krvi, smäd! Už v nich nebol ani náznak karamelovej, či rubínovo-červenej farby. Kruhy pod očami boli výraznej tmavomodrej farby. Hlavou jej behali rôzne myšlienky. Myslela si, že by na ne nikdy ani nepomyslela. Nechcela predsa zabiť toho muža, pretože ho milovala. No smäd ju ovládol natoľko, že neudržala svoje myšlienky. Teraz bol smäd ten, čo ovládal jej činy, myslenie a celé jej telo.

Stráca nad sebou kontrolu...

Chcel niečo povedať, no priložila mu ukazovák na pery. V krku pociťovala ukrutnú bolesť. Nebola na love už veľmi dlho. Chcela sa, nie, potrebovala sa nasýtiť čo najskôr. Bola veľmi slabá. No, bohužiaľ, silnejšia ako jej láska.

Žiadny boj...

Pozrela sa naňho. Pokožka bola pekná a opálená. Zelené oči, ktoré boli veľmi nádherné, ju ostražito sledovali. Čierne krátke vlasy mal okolo celej hlavy. On si ani neuvedomoval, že je len kúsok od toho, aby bol mŕtvy. Že je veľmi blízko nebezpečenstva, od smrti, ktorá mu hrozí, ak si nedá pozor. No ona bola na tom rovnako. Pozná ho veľmi dlho, toto sa ešte nikdy nestalo. A nebola tak blízko len pri ňom. Chcela skúsiť jeho sladkú krv, ktorá ju doslova volala.

Už len kúsok...

Nadobro stratila nad sebou kontrolu. Pomaly sa k nemu priblížila. Pocítila jeho teplý dych a zvuk krvi, ktorá mu kolovala v žilách, sa jej ozýval v ušiach. Išiel pretrhnúť ušné bubienky. No teraz ju zaujímala len a len jedna vec, na mužovi, ktorého miluje. Krčná tepna. Pokožka na mieste, kde bola, sa pravidelne pohybovala hore a dolu. Bolo to podľa pulzu, ktorý sa mu teraz zrýchlil.

Smäd ju začal ovládať...

Priložila pery na jeho krk. Muž pod jej tvárou len prekvapene vydýchol. Všetko odrazu videla načerveno. Každý kút v miestnosti mal červenú farbu. Dokonca aj jeho hnedá pokožka. Už nemusela robiť nič, aby sa nasýtila. Nechala sa ovládať svojimi inštinktami. Bola upír, nemôžu jej brániť v tom, čo je jej potravou. Už nemá inú možnosť.

Dnes vyhasne jeden ľudský život...

Zubami sa jemne obtrela o jeho pokožku na krku. Bolo to tak, aby nepoškodila tenkú vrstvu toho, čo jej bránilo v tom, aby pocítila tú sladkú tekutinu vo svojich ústach. Stačil by len jeden dúšok jeho teplej krvi.

Rukou mu prikryla už teraz celé jeho ústa a svoje ústa viac pootvoria. On jej pevne schytil tvár a snažil sa odtlačiť. Chcel sa jej vzoprieť, no nepustila ho. Už vedel, čo sa deje, že ho zabije... jeho láska, ktorú miloval. Vydesene sa na ňu pozrel. V očiach mal len prosbu no ona ho nevidela, sústredila sa len na jeho tepnu.

Zuby ostré ako najlepšie nabrúsená šabľa prenikli do jeho krku. Izbou sa ozval tlmený výkrik. No ona to už nevnímala. Stredobodom jej vesmíru sa stala jeho krv, ktorá jej prúdila dolu krkom. Nemohla sa od neho odtrhnúť.

Zabíja ho...

On sa pod ňou len zmietal, no nezmohol sa na nič. Strácal veľa krvi. Chcel kričať a povedať jej, aby prestala, no ruka mu v tom ešte stále bránila. Mala príliš veľkú silu na to, aby ju mohol poraziť. Krk ho neskutočne bolel, bola to tá najhoršia bolesť, akú kedy cítil. Nemohol uveriť tomu, že by ho ona zabila, veď ju miloval. Tak prečo? Prečo práve on?

Nemôže tomu uveriť...

Nenásytne hltala, nemohla prestať! Už by jej v tom nezabránil ani fakt, že je to ten, pre ktorého mohla umrieť, pretože práve na ňom jej záležalo najviac. Prestal sa jej vzpierať a len teraz sa od neho odtrhla. Bezvládne telo padlo späť do postele. Už bol mŕtvy.

Zabila ho...

Eleazar jej hovoril, že má talent. Ale ona ho milovala. Mala ho najradšej na celom svete. Chcela ho premeniť, aby mohli byť spolu po celý zvyšok života. Bol jej vyvolený. Nesúhlasne pokrútila hlavou a začala pred tou hrôzou cúvať. Nechcela sa na to pozerať. Nechcela veriť tomu, čo práve urobila. Už nič... už na svete nie je nič, na čom by jej záležalo.

Spomienky a jej svedomie jej nedajú pokoj na celý život... nikdy! No on musel zomrieť, aby ona mohla začať nový a lepší život.



 

 

Oplatí sa pokračovať?

Toto je len začiatok - nejako sa predsa začať musí, nie? :)

Ďakšie kapitoly už nebudú písané touto formou, ale pohľadom hlavnej postavy.

Kto to je? Nuž, na to si budete musieť počkať. ;)

Millie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mea culpa Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!