Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Malý chlapček - 5. kapitola

Sraz Ostrava!!! 29


Malý chlapček - 5. kapitolaEdwarda čaká prvý deň v škole.

5. kapitola

Bella:


Kto by veril, že Edward tak rýchlo vyrastie? Ja teda nie. Stále nemôžem uveriť tomu, že ho dnes už čaká prvý deň v škole. Tých päť rokov prešlo strašne rýchlo a ja si každým dňom uvedomujem, že on je, narozdiel od nás, smrteľný človek. Keď vyrastie, budeme ho musieť nechať ísť vlastnou cestou.

Edward o našej identite, samozrejme, nevie. Skrývame to, hráme sa na ľudí, pravidelne s ním jedávame a večer chodíme akože spať. Nechcem, aby sa to dozvedel. Nechcem, aby nás hneď znenávidel. Má síce len šesť rokov, ale šikovnejšie dieťa som ešte nevidela. Je priveľmi bystrý. Čítať sa naučil už pred pár mesiacmi a odvtedy sa neodtrhne od knižiek. Presne ako sme hovorili, vyrástol do samej krásy. Krajšieho prváčika ste určite nikdy nevideli.

Už keď sme ho prvýkrát pred tromi rokmi priviezli do škôlky, zbehli sa okolo neho všetky dievčatá, aby mohol byť ich kamarát. Stále mám pred očami ten výraz, keď sa na mňa vtedy pozrel. Len sťažka som dokázala odísť pri tom smutnom výraze.

Trávime spolu takmer každú sekundu. Myslím, že bez seba nevydržíme ani chvíľočku. Edward je na mne závislý a jemu sa nedá odolať. Preto som sa obávala tohto dňa. Dňa, keď budeme od seba odlúčení pol dňa. Edward nastúpi ako prváčik na základnej škole a ja so súrodencami musíme nastúpiť na strednú školu vo Forks.

Včera večer ma Edward odmietal pustiť, keď vedel, že musí ísť zajtra prvýkrát do školy. V noci spinkal a ja som ho pevne u seba držala. Hladila som ho po bronzových vláskoch a vychutnávala si pohľad na toho anjelika.


„Rose, kde si tak dlho? Čakáme len na teba!" kričala som na svoju sestru.

„Veď vieš veľmi dobre, že sa prezlieka," poznamenal Edward znudene. S Emmettom sme vybuchli od smiechu. Carlisle s Esme sa len potichu chichotali.

Emmett si kľakol k Edwardovi a vážnym pohľadom sa na neho pozrel. „Edward, potom mi nezabudni povedať, koľko si zbalil dievčat a koľko balilo teba, dobre?" spýtal sa ho.

„Emmett." Pokrútila som len hlavou a nechala to tak.

„Už idem," ozvala sa Rose z poschodia a konečne kráčala dolu. Samozrejme, musela mať to najodvážnejšie oblečenie.

„Tak poďme!" Všetci išli do áut, no mňa zastavila Edwardova ruka. Kľakla som si a pozrela som sa do jeho zelených očí.

„Čo sa deje, miláčik?" spýtala som sa ho a pohladila ho po strapatých vláskoch.

„Belli, sľúb mi, že ma budeš čakať po škole," šepol nežne. Smutne som sa na neho usmiala a dala mu bozk na čelo.

„Sľubujem, anjelik." Edward sa zoširoka usmial a už cupital s taškou na chrbte do garáže. Rozosmiala som sa a išla za ním. Bol neskutočne roztomilý. Nasadla som do auta s Edwardom a išli sme spolu len my dvaja.

„Tešíš sa?" spýtala som sa ho cestou, keď bol potichu, inokedy mu idú ústočká stále a teraz nič.

„Trošku, ale bol by som radšej, ak by si tam bola so mnou." Blažene som sa usmiala nad jeho slovami.

„Neboj sa, zvládneš to. Bude tam aj Lizzie," uistila som ho. Lizzie bola jeho veľmi dobrá kamarátka už od škôlky, aj keď to ona sa s ním chcela kamarátiť, Edward vraj žiadnych kamarátov nepotrebuje, keď má nás. Ale ja chcem, aby mal normálny ľudský život, priateľov, šťastnú budúcnosť...

„Ja chcem teba, nie Lizzie. Naposledy sa ma pokúšala pobozkať, ale ja mám radšej, keď mi dávaš ty pusinku na líčko," šepol a trochu sa začervenal. Potichu som sa zachichotala, a už som parkovala pred základnou školou. Otvorila som Edwardovi dvere a dala mu tašku na chrbát. Všetci sa na nás pozreli a ich pohľady pristáli na Edwardovi. Ani sa im nečudujem. Alice mu obliekla čierne nohavice a k tomu bielu košeľu. Bol to proste neodolateľný prváčik.

„Bella, poď už, nestíhame." Všetci sa rozlúčili s Edwardom a popriali mu veľa šťastia, no ja som vedľa neho ešte ostala.

„Ver mi, bude sa ti tam páčiť, po škole ťa počkám, dobre?" Dala som mu bozk na čelo a usmiala sa na neho.

„Ahoj, Belli." Zakýval mi a Esme s Carlislom s ním išli do triedy. Ešte raz som sa za ním obzrela a všimla som si, že sa na mňa tiež pozrel. Mrkla som na neho a nasadla do auta. Z oka mi skĺzla malá neposlušná slza a vyrazila som do školy. A tam sa znova opakovalo to isté. Všetci na nás hľadeli s úžasom a takmer slintali. Možno by mi to malo lichotiť, ale bola som znechutená.

„Emmett, môžeš začať počítať, koľko chalanov pozve dnes Rose na rande," rýpla som si do neho za to, čo povedal Edwardovi. Aspoň si môže začať rátať aj on. Emmett privrel oči a nahnevane sa rozhliadol po parkovisku, kde väčšina chalanov vyzliekala moju sestričku pohľadom. Zasmiala som sa a vykročila do školy. Museli sme sa ísť zapísať a potom sme išli do svojich tried. Ja s Alice a Jasperom sme v druhom ročníku, Emmett s Rose sú v treťom ročníku.

Prvú hodinu som mala s Jasperom, tak sme išli do učebne dejepisu. Všetky pohľady pristáli na nás, len som prevrátila očami a sadla si do poslednej lavice s Jasperom.

„Zvládaš to?" spýtala som sa ho, určite mu museli tie pocity liezť na nervy.

„Povedzme, že môžem byť rád, že tu nie je Alice," poznamenal so smiechom.

„Znova je tu polovica chalanov nadržaná ako... ?" spýtala som sa znudene.

Jasper vyprskol od smiechu. „Keby len polovica."

Usmiala som sa a moje myšlienky hneď zaleteli k Edwardovi. Ktovie ako sa má? Dúfam, že sa mu tam páči. Našťastie sa nemusím báť, že by nemal nejakých kamarátov, ani si nechcem predstaviť, koľko dievčat okolo neho behá.

„Je to poriadku, neboj sa," uistil ma Jasper.

Škola ubehla celkom rýchlo. Boli síce nervy kvôli všetkých zvedavcom, ale už som si zvykla. Našťastie sme mali len krátke vyučovanie, tak som išla po Edwarda. Bohužiaľ, v ostatné dni pre neho bude musieť chodiť Esme.

Šmykom som zaparkovala pred jeho školou, keď zazvonilo a deti vybehli z tried, až som uvidela Edwarda. Rozhliadal sa po parkovisku. Zoširoka som sa na neho usmiala, keď ma uvidel, rozbehol sa ku mne. Vletel mi do náručia a na líce mi dal veľkú pusu.

„Zlatíčko, uškrtíš ma," poznamenala som, keď ma nechcel pustiť, ale je samozrejmé, že by mi nič neurobil.

„Chýbala si mi," šepol mi do ramena a pustil ma.

„Ty mne tiež, anjelik. Ako sa ti páčilo?" spýtala som sa.

Všimla som si tie malé iskierky v jeho očiach. „Dobre," povedal jednoducho a chytil ma za ruku. V aute som ho posadila dozadu a išli sme domov. Celú cestu bol tichučko a stále mi ma prezeral, sledovala som ho v zrkadle. Keď som zastavila pred domom, už u neho všetci stáli. Emmett si ho zobral do náručia a začal sa s ním točiť.

„Tak, počítal si?" spýtal sa ho.

„Jasné, nebalil som žiadnu a mňa balilo asi sto," odpovedal mu. Zachichotala som sa nad jeho vážnym výrazom. Natiahol ku mne ruky, tak som si ho zobrala. Všetci sa ho hneď začali vypytovať, ako bolo. Edward mi sedel na kolenách a pevne ma držal za ruku. Vychutnávala som si jeho prítomnosť a bozkávala ho do vláskov.

 

4. kapitola - 6. kapitola


V tejto kapitolke mal ísť pôvodne do Edward ešte len do škôlky, ale keď som si všimla, že sa tak strašne tešíte, až bude z neho teeneger, tak som to trochu zrýchlila. Snáď vám to nevadí. A v ďalšej by už mohol byť Edward ako sedemnásťročný. Teda, ak budete chcieť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Malý chlapček - 5. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
35. Esther
24.06.2011 [14:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. daslli141
21.06.2011 [19:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [17:22]

Já bych to tak rychle neuspěchávala. Já bych ho chtěla vidět jako malého puberťáka okolo 12-15 let. Protože v tomhle věku si musel začít všímat, že jeho sourozenci nestárnou a jestli chodí pořád do školy, tak jakto, že pořád studují a nechodí už do práce. A hlavně v tomhle věku začínají takové ty dětšké lásky a chtěla bych vidět jestli si náhodou někoho nenajde. A hlavně kdy si pomaličku začne uvědomovat, že mu na Belle víc záleží okolo jeho 16 až 17roku jeho života. A jak se k tomu postaví a jestli mu to nebude připadat divné. I když asi né, protože jeho sourozenci spolu taky chodí, tak mu to asi nebude tolik vadit, že by měl mít něco s Bellou.
Jsem zvědavá jak se s tím vypořádáš a jak to celé zakamufluješ.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [15:09]

dcvstwilightA příště kolem 12ti let! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [10:49]

ctenarkaJeště by jsem Edwarda nechala jako školáka, třeba o trochu staršího, ale ještě ne teenegera Emoticon
Strašně se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon

30. Niki
20.06.2011 [23:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2011 [23:25]

ada1987ja by som ho dala este do skolky- zoznamka s Lizzie atd. nech je čo najdlhšie malý! inak pekne ako vzdy!

28. Jula
20.06.2011 [22:02]

Ano, ať s ním tříská puberta Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2011 [20:36]

BellaSwanCullen8ja by som tiež brala takých 14-15 rokov Emoticon nech je sranda Emoticon inak úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2011 [20:06]

IsabellaMarieLilyVolturiTo bylo nádherné. Tak rozkošné!! Užasné!!! Miluju tuhle povídku. :* Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!