Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Magie lásky - 4. kapitola


Magie lásky - 4. kapitolaPromiňte, ale zase přidávám krátkou kapitolku. Ale od páté kapitoly se polepším. Alespoň doufám. Jinak v této kapitole: konečně se dovídáme, co to Alice viděla. ; )

Kapitola 4: Budoucnost
Pohled Belly:
Rozhodla jsem se, že po zbytek týdne nepůjdu do školy. Poprosím rodiče, aby mi dali omluvenku. Potřebovala jsem si to v sobě urovnat. Já ho miluju, on miluje mě a asi mě bude chtít představit své rodině. Měla bych jim říct, co jsem. Ale, co vím, asi by mě chtěli zabít.

 

Uslyšela jsem Corininy a Randallovy kroky. Už jsou doma. Nasadila jsem klidnou masku a šla se s nimi přivítat.
„Ahoj Corin, ahoj Randalle," pozdravila jsem je. Považovali mě za dost dospělou a chovali jsme se k sobě jako přátelé. Nemusela jsem jim říkat mami a tati. Navíc nestárnu a oni taky ne.
„Ahoj Bello, jak ses měla?" zeptala se mě Corin zvědavě.
„Jo, dobře," odpověděla jsem.
„A proč nejsi ve škole?" zeptal se mě Randall.
„Rozhodla jsem se, že tento týden zůstanu doma. Mohli byste mi napsat omluvenku?" poprosila jsem a udělala psí oči.
„Jo, jasně," řekla Corin vesele a každý jsme si šli po svém.

 

Pohled Edwarda:
V myšlenkách mi ukázala tu scénu. Já a Bella jsme byli na louce, kterou jsem důvěrně znal, a ona mi leží v náručí. V tu dobu svítí slunce (já se samozřejmě třpytím) a kolem nás jsou neškodné plamínky ve tvaru srdce. Zamilovaně si hledíme do očí. To byl konec vize. Najednou Alice dostala novou vizi. Bella stojí před plameny a zmučeně se do nich dívá. Z plamenů trčí ruka. Moje ruka. Došlo mi.
Byly 2 budoucnosti, dvě varianty a bylo na ní, jak se rozhodne. Z myšlenek mě vytrhla Alice.
„Kdo to vůbec je? A jak se tam dostaly ty plamínky?" chrlila na mě jednu otázku za druhou.
„Je to Bella. Ona je tak trochu ohnivá víla," zašeptal jsem příliš potichu pro lidské uši. Najednou mi to došlo. Nevím, s čím jsem si to spojil. Ona byla dcerou Corin a Randalla. Proto se tak dobře ovládá a taky proto o ní Corin a Randall nechtěli mluvit. To, že je člověk je jenom z části pravda. Zase mě z myšlenek vytrhla Alice.
„To nemyslíš vážně! Ty ses zamiloval do ohnivé víly!" v duchu skoro vykřikla Alice hodně naštvaně. Pouze jsem přikývl. Teď jsme měli hodinu sami dva, takže nás nikdo z rodiny neviděl.
„Víš, co to znamená? Ty bys ji nezabil, ale ona tebe s radostí!" začala mi nadávat v myšlenkách. S tím jsem nemohl souhlasit.
„Ona je na tom stejně jako já," odporoval jsem, „jen se musí ovládat trochu víc než já.“
„Ale co když se neovládne?" zeptala se mě ustaraně.
„Tak to teda nevím. Musím ji věřit," řekl jsem a dál si jí nevšímal.

 

Bella dneska nebyla ve škole. Musím zjistit co s ní je hned, jak mi skončí škola.

 

Když mi skončilo vyučování, odvezl jsem sourozence domů a chvilku se tam zdržel. Potom jsem se rozběhl k Belle. Jen Alice věděla, kam jdu. Když jsem doběhl k jejímu domu zachytil jsem pach Corin a Randalla.  Už jsou doma. To je škoda. Zamračil jsem se. Už jsem chtěl odejít, ale potom jsem si všiml že Bellin pach vede někam do lesa. Rozběhl jsem se podle něho za Bellou.

 

Pohled Alice:
Můj bratr miluje ohnivou vílu a ona miluje jeho. Viděla jsem dvě budoucnosti a doufala, že se vyplní ta první. Edward se po škole nenápadně vytratil za Bellou. Oni se vážně mají rádi. Z myšlenek mě vytrhl jasper.
„Co je Alice? Jsi nějaká zamyšlená," zeptal se mě utrápeně.
„Ale nic, jen jsem přemýšlela," řekla jsem a táhla ho do pokoje. Stejně jsem věděla, že cítí mou starost.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Magie lásky - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!