Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Má paní... IV. kapitola

Svatba


Má paní... IV. kapitolaPles je v plném proudu a Bella ukázkově předvádí svou nešikovnost. A potká někoho, kdo z ní nebude příliš nadšený. Koho? Já vím, blbá otázka. :-D

Zatím se celý ples jeví spíše jako noční můra...

Přeji příjemnou četbu. Ehm...

Pokud někdo z ctěných čtenářů očekával, že jakmile vejdu, vše utichne, že by byl slyšet i dopad špendlíku na dřevěné parkety, pohledy každého v místnosti se upřou na mě a následně bude následovat sborové „ách...“, mýlil se. Ono totiž to vzdychání a „áchání“ nepatřilo mně, ale mé milé paní, která si ho samozřejmě náležitě užívala. A zvláště na omdlení vypadali přítomní šlechtici a rytíři, kteří si svůj titul vydobyli svou chrabrostí a udatností. A hle, co dokáže s muži udělat jedna jediná žena...

Nenápadně jsem se vzdálila dříve, než hrozilo, že bych mohla být umačkána davem obdivovatelů, který se formoval na obzoru a chystal se pomalu, ale jistě pustit do akce.

Po obvodu sálu byly rozmístěny desítky stolků a ke každému jednomu z nich náležely čtyři židle. Odebrala jsem se k tomu úplně vzadu v koutě, který byl ještě zcela neobsazen, a po cestě jsem si z tácu, který nesl sluha v černém fraku, vzala šampaňské. No... co? Když už tu musím být, tak si to alespoň užiju. A pořádně.

Než jsem se však stačila dostat byť je do poloviny své trasy, uslyšela jsem za sebou hluk a prudce jsem se otočila, abych se vyhnula lehce se motajícímu šlechtici, který si to rychle mašíroval k východu. Hle, že by má paní začala své obdivovatele opravdu nakop... A sakra!

 

Zajímalo by mě, jakého – s prominutím – vola napadlo, aby se v místnosti plné lidí roznášelo pití, když může kdykoliv dojít k nehodě, že se některé z méně šikovných dam povede obsah sklenky vylít na zářivě bílou košili muže, do kterého zcela omylem vrazí, když uhýbá jinému lordovi... Jistě s tím nemám problémy jen já...

Zírala jsem na mokrý flek, který se pomalu vsakoval do kdysi čisté látky, a přála si, aby se v podlaze objevila díra, do které bych se mohla propadnout. Zbytek populace by se zřejmě přinutil zvednout hlavu a slušně se omluvit, ale já stále zaraženě civěla před sebe a odmítala se jakkoliv pohnout doufajíc, že když budu takto nehnutě stát delší dobu, bude mě dotyčný považovat za sochu, která se – samozřejmě – omluvit nemůže.

No, zřejmě pro to nemám dostatek talentu, jelikož dotyčný si - podle mě - až příliš hlasitě odkašlal a já chtě nechtě musela zvednout oči, pokud jsem nechtěla, aby mě začal považovat nejen za nemotornou nánu, ale navíc i za blázna. A sakra... podruhé...

Upíraly se na mě ty nejnádhernější oči, které jsem kdy viděla... Oči temné jako noc. Avšak to byl jen začátek. Můj pohled pak zaujaly vlasy působící dojmem cílené neuspořádanosti, které mu spadaly do obličeje a lehce zakrývaly již zmiňované oči. Krásná ústa jen jeho zjevu dodávala na dokonalosti. Vlastně celý působil dokonale... Než jsem ho polila.

No tak, Bello, omluv se... Nebo řekni alespoň něco. Hlavně na něj tak blbě nečum!

Riskla jsem pohled do jeho očí a nevinně se usmála. „Ehm... Ups,“ vykoktala jsem a cítila, jak mé tváře získávají odstín zralých jahod. Výborně, Bello, bylo by lepší, kdybys radši jenom zírala.

Pak mě napadla „spásná“ myšlenka, že bych mu mohla skvrnu alespoň vysušit, když už nejsem schopna prohodit jediné smysluplné slovo. Jenže se vyskytl další problém... Skvrna stále byla na svém místě a stále se zvětšovala, to ano, však jaksi jsem neměla čím ji vysušit. A v tu chvíli mě osvítil další z mých geniálních nápadů. Občas bych si nejradši jednu vrazila. Nejen to.

Spatřila jsem totiž kapesníček, který dotyčnému vykukoval z náprsní kapsy fraku, jak bylo tenkrát v módě. Zaváhala jsem snad jen chvilinku, abych se ujistila, že přestože mi srdce vytloukalo úplný pochod, stále jsem měla k infarktu daleko, a aniž by postižený – mnou postižený – stihl zareagovat, už jsem ho třímala v ruce a úspěšně s ním skvrnu rozmazávala do ještě větší velikosti. Pak muž přede mnou poprvé promluvil. A já měla chuť svézt se na kolena a začít slintat, jen abych mohla už navždy poslouchat ten sametový hlas. Naštěstí jsem se ovládla. Víceméně.

„Ehm... To není třeba, opravdu,“ začal se bránit. Začala jsem drhnout ještě usilovněji.

„Prosím, vážně se nic nestalo...“ Všimla jsem si, jak se obezřetně rozhlédl, jestli nás někdo nepozoruje. Já tím neztrácela čas a drhla jako o život, jen abych nemusela zvednout hlavu a nedejbože promluvit.

„Prosím vás, madam, já si opravdu nepřeji, abyste mi udělala do té košile díru.“ Na chvíli jsem se zarazila a všimla jsem si, že látce nechybí mnoho, aby od mého úsilí vzplála. Jsem expert. To tu ještě chybělo.

Svěsila jsem ruku a cítila jak se mi začíná chvět spodní ret. Jsem nemožná... Měla bych se někde zavřít a už v životě nevystrčit nos. Proto jsem neměla ráda dokonalé lidi, vždy jsem si před nimi přála schovat se, jen abych nemusela pozorovat jejich dokonalost. A abych se vyhnula takovýmto situacím.

Schovala jsem si obličej do dlaní, však stále jsem se nedokázala přimět ke kroku. Možná proto, že kdybych ho udělala, zřejmě by se mi podlomila kolena, která se mi už tak chvěla.

„Promiňte... Já... Nechtěla jsem. Nebylo to... neudělala jsem to schválně. Moc se omlouvám...“ drmolila jsem páté přes deváté a stále v duchu prosila podlahu, aby se rozestoupila a já se mohla propadnout. Ten muž mě chytil na předloktí a odtáhl mi je od obličeje. Prstem mi něžně nadzvedl bradu, takže jsem se na něj musela podívat. V tu chvíli jsem si však jen přála, aby se mě dotýkal už navždy.

„Říkal jsem vám, že to nevadí, to se občas lidem stává“ pravil s něžný výrazem v očích a zhluboka se nadechl, snad aby si nade mnou mohl povzdechnout. Otevřel svá dokonalá ústa, aby ještě něco řekl, a já jsem ho s napětím pozorovala. Ať už však chtěl učinit cokoliv, najednou se otočil na patě a rychle – opravdu velmi rychle – mi zmizel z očí uprostřed davu.

Chvíli jsem tak bezradně stála a rozhlížela se na všechny strany, zda ho snad ještě někde nespatřím, však po chvílí jsem to vzdala a radši zamířila opět ke stále volnému stolku v rohu, jelikož jsem si opravdu potřebovala sednout. Zvláštní... po jeho odchodu jsem si připadala tak nějak... prázdná. Zakroutila jsem nad tím hlavou.

Naštěstí si mého drobného incidentu snad nikdo nevšiml a pokud ano, taktně to skrýval, takže jsem do cíle cesty došla bez zbytečných pohledů. Až tam jsem si uvědomila, že v ruce stále žmoulám onen kapesník. Pomalu jsem k němu přitiskla nos a nasála jeho vůni. Snad mě ani nepřekvapilo, když jsem zjistila, že je dokonalá stejně, jako byl on celý, ale přesto jsem byla ráda, že sedím.

Tak ten už nedám z ruky, pomyslela jsem si.

 


 

Dámy a pánové,

již tradičně vám děkuji za komentáře, kterými jste mě obdařili u minulé kapitoly. Vážně mě to těší.

Zvláštní dík pak patří Monóš, která ty komentáře zanechala pro jistotu tři. xD

Kapitola věnována... Fanfáru, prosím... Pozór! Vilince! xD

Co bude v příští kapitole, se dozvíte zase za pět dní, poněvadž já si to nepamatuju. xD

S pozdravem,

Já :P


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Má paní... IV. kapitola:

 1 2   Další »
14. Vanea
06.01.2013 [9:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.10.2012 [18:55]

vilinkaNo fakt! Dočetla jsem to. Emoticon A něco ti řeknu. Tuhle kapitolu jsem ve své době považovala za tu nejlepší a nejúžasnější. Teda abys to pochopila. V době té kapitoly. Emoticon Jenže pak jsi napsala daleko vtipnější, zábavnější a já nevím co ještě a tak dále... Emoticon Emoticon Ale furt je tahle kapitola z těch vtipnějších, mám ji ráda. Emoticon Emoticon
Co víc dodat? Bylo to úžasné, snad stihnu okomentovat dneska i 5. Emoticon
P.S. Opět velice děkuji za věnování, kláním se tvé osobě, že máš furt trpělivost to jméno furt psát. Emoticon Emoticon Nenudí tě to už? Emoticon Emoticon Emoticon

12. klarusha
12.10.2012 [16:59]

Zase čtu na moilu, takže komentář bude krátký a nejspíš plný chyb... Bella mě zase dneska skvěle pobavila. Nejdřív nástup jako pro Popelku a pak p říhoda se šampaňským. Jak ji Edward uklidňoval a ona hysterčila a on pak najednou rychle odešel (že by to bylo tím prudkým nádechem?). Každopádě konec kapitoly s kapesníkem mě teds odrovnal. Už aby byla další kapitola. Nemůžu se dočkat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. martty555
11.10.2012 [9:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. LeahCc
10.10.2012 [22:14]

LeahCcOch... Úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Příjemná četba. ehm... to teda byla Emoticon Emoticon Emoticon Neskutečně mi to spravilo náladu a ještě pořád se směju Emoticon Emoticon Emoticon
Ta Bella se svou rozkošnou nemotorností mě vážně dostala Emoticon
Já si opravdu nepřeji, abyste mi do košile udělala díru... hláška kapitolky, to mě dorazilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Rychle pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Monóš
10.10.2012 [20:41]

Emoticon. No, já sem to musela nějak dodrkocat do konce, když se objevily jisté ... Potíže Emoticon a potom sem to napsala blbě ... Ale díky Emoticon, to já ráda Emoticon.
A asi si začnu připadat blbě, mezi těma všema tleskajícíma smajlíkama, ale já mám táda svýho "optimistu" Emoticon. No a taky bych ti to mohla pochválit, když to tady okecávám a ono furt nic, takže ti to móc chválím Emoticon . A když jsem opět mezi prvními a to mezi 273 lidmi, tak ti to pochválím ještě jednou, klidně zase několikrát, já ráda Emoticon. Emoticon Emoticon Tak se měj Emoticon. Taky ti sem dám ještě tleskajícího, ať máš radost Emoticon a dalšího optimistu Emoticon. Emoticon

10.10.2012 [17:32]

anncullen65 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Mell
10.10.2012 [17:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. limeee
10.10.2012 [16:45]

krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Niki
10.10.2012 [16:43]

:D nádhera ! :D

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!