Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lowe 4ever - 9. kapitola


Lowe 4ever - 9. kapitolaTak přidávám další kapitolu Lowe 4ever. Bella vyslýchá Aleca a nakonec se stane obětí skupiny mužů. Ti s ní nemají dobré záměry.

9. Strach

„Odkud znáš Edwarda?“ zeptala jsem se Aleca po hodině. I druhou jsme měli společnou. Vlastně jsme společné měli skoro všechny.

„Párkrát jsme se viděli v Itálii. Náš… adoptivní otec,“ když to řekl, uchechtl se, „Aro. Zná otce Edwarda. Jsou to dobří přátelé. Někdy nás navštěvují.“

„Nevypadalo to, že by vás měl nějak moc rád,“ konstatovala jsem. Přikývl.

„To, že jsou přátelé Aro a Carlisle hned neznamená, že my dva jsme jimi také. Dá se říci, že Edward má hlavně z Jane strach. Svým způsobem. Nějakou dobu do něj byla zamilovaná, ale on její city neopětoval. Místo, aby jí to řekl přímo, přivezl si do našeho domu jednu ze svých holek. Pokud se tomu u něj tak dá říct. No, a zrovna džentlmensky se jeden den nezachoval. Prostě zlomil Jane srdce. No, a ona se mu jaksi mstí,“ usmál se.

„S ní si budu rozumět,“ zašeptala jsem si sama pro sebe. Zvědavě se na mě podíval. On to slyšel?

„Já patřím mezi jeho oběti,“ špitla jsem. Slzy se draly na povrch. Zuřivě jsem mrkala, ale jedna přeci jen utekla. Uvědomila jsem si, že pláči proto, že mě to mrzí. Doufala jsem, že bych s Edwardem mohla být pár. Že by mě miloval a on mě jen využil. Jako spousty dalších holek.

„To je mi líto. Opravdu.“ Upřímnost byla v jeho hlase slyšitelná. Usmála jsem se na něj.

„Promiň, poslední dobou jsem přecitlivělá,“ omluvila jsem se. To byla pravda. Nechápu co se to se mnou děje.

„Jdeme, nebo přijdeme pozdě,“ přidal na kroku. Následovala jsem jeho příkladu. Zbytek dne proběhl stejně. Po obědě jsem měla mít tělocvik, ale s učitelem jsem se domluvila, díky ruce,  že můžu jít domů rovnou domů. Proto jsem vynechala i oběd a vydala se domů. Včera se mi táta stavil před školu pro náklaďáček a dneska mě vůbec nepustil k volantu. Prý bych se ještě vybourala. No, něco by na tom bylo. Pokud budu tak rychlá jako ráno, přijdu domů za půl hodiny. S povzdechem jsem se vydala na cestu. Díky štěstí, kterým jsem byla známá, začalo po pěti minutách pršet. Nasadila jsem si kapuci a šla dál. Po dvou dalších minutách jsem zaslechla přijíždějící auto. Neotočila jsem se. Jen jsem popošla více k lesu. Nechtěla jsem, aby mě nahodilo, jakmile projede kolem. Pořád mě nepředjíždělo. Zvědavost mi nedala a já se otočila. Z auta vystoupili čtyři postarší chlápci. Už od pohledu mi bylo jasné, že jejich vystoupení z auta nezapříčilo to, že se chtěli pokochat deštěm nebo lesy. Na to zastavili až moc blízko mě.

„Počkej,“ zavolal za mnou jeden, když jsem se zase vydala cestou k domu. Nevšímala jsem si ho a nezastavovala.

„No tak, kočko, my ti nic neuděláme,“ ozval se znovu. „Možná,“ dodal. Zrychlila jsem, skoro jsem až běžela. Slyšela jsem jak se rozeběhli za mnou. Zakázala jsem si ohlížet se. Před očima mi projížděly stovky scénářů, jak tohle může skončit. Většina nebyla příznivá. Pro mě. Slyšela jsem jak se jejich kroky blíží, doháněli mě. To mě vyburcovalo a já ještě zrychlila, nikdy v životě jsem tak rychle neběžela. Nikdy mi ještě nešlo o život. Běžela jsem a stále dokola si opakovala. Nespadni, nespadni. Zrovna teď by se mi to hodilo nejméně, spadnout. Dohnali by mě rychleji, než bych se nadechla.

Moje nešikovnost se ovšem jako na potvoru, zrovna v tu chvíli projevila. Zakopla jsem o větší kámen a svalila se na zem. Kousek od kaluže. Za necelou minutu jsem se ocitla zase na nohou. Ale v pevném sevření.

„Neboj, bude se ti to líbit,“ zašeptal mi do ucha nakřáplý hlas. Byl celý prosycen touhou. Poplašeně mi tlouklo srdce. Přemýšlela jsem nad tím, jak se dá ochromit člověk, co vás drží spoutanou v pevném sevření jeho rukou, za sebou. Z přemýšlení mě vyrušil jeho dech, šimrající mě na krku. Odtáhl se a otočil si mě čelem. Jeho ústa se blížila k těm mým. Modlila jsem se aby jej někdo zastavil dřív, než se jich dotkne. Nadechla jsem se a zakřičela. Jakmile jsem vydala zapištění, urychleně mě políbil. Bylo mi na zvracení.

Popadla mě myšlenka, kterou jsem se snažila vypudit. Nebyla ničím spojená s tímto hnusným okamžikem. Přesně jsem v tu chvíli věděla, s kým bych se chtěla právě teď líbat. A děsilo mě to. Moje tělo toužilo po Edwardovi.

‚Snaž se nějak vymanit,‘ nabádala jsem se v duchu. Byl čelem ke mně. Chystala jsem se, že už provedu chvat. Ale něco mi v tom zabránilo. Uslyšela jsem motor dalšího auta a díky stále otevřeným očím se dokázala ujistit, že to není to, které patřilo těm chlápkům. Nevěděla jsem přesně, jak to auto vypadá, ale černé nebylo. Jakmile zastavilo, ihned jsem se ocitla volná. Vyděšeně jsem se podívala na toho, kdo mě ještě před chvíli měl ve své moci. Ležel pod stromem, oči vytřeštěné. Díval se na někoho vedle mě. Chtěla jsem se na zachránce otočit, ale vše se na mě vyvalilo. Bylo toho tolik. Moje mysl na to reagovala po svém. Než jsem se stačila otočit, omdlela jsem.

„Bello!“ slyšela jsem někoho vykřiknout. Pak vše zahalila temnota a já přestala vnímat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lowe 4ever - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!