Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lowe 4ever - 4. kapitola

Edward a Bella


Lowe 4ever - 4. kapitolaTak po delší době další díl. O čem Bella pořád přemýšlí, koho našla v ledničce a kdo je ten neznámý, co ji vyrušuje při vaření? Všechny odpovědi se dozvíte v tomto díle.

4. Přátelství je láska bez křídel

Vzala jsem si z pod rohožky klíče a otevřela si. Táta se nezmění. Byla jsem doma sama, máma si za tu chvíli stačila najít práci v Port Angeles. Táta už tu práci přeci jen měl. Vzali ho k policii. Hodila jsem batoh na křeslo a šla do kuchyně. Cestou jsem přemýšlela nad hodně věcmi. Stále se mi ovšem vracela ta chvíle s Edwardem. Pokaždé jsem se musela zhluboka nadechnout.

„Mysli na něco jiného, ale přesto pro tebe příjemného,“ poradila jsem sama sobě. Na co budu myslet? Už to mám. Čokoláda. Jak dobrý nápad. Čokoládu jsem měla ráda, vždy jsem se jí uklidňovala.

S myšlenkami plnými čokolády jsem došla do kuchyně a otevřela ledničku. Vypadalo to jako by v ní vybuchla bomba. Prázdno až na jedno kolečko salámu krčící se v temným rohu ledničky. Mě neuteče. Ďábelsky jsem se usmála a už po něm sahala. Zrak mi ovšem spočinul na balení špaget. Nechala jsem salám salámem a šla si pro ně. Vyhrabala jsem někde hrnec a dala se do práce. Právě jsem dávala špagety do hrnce když někdo zazvonil. Rychle jsem je tam naházela a šla otevřít.

„Ahoj,“ pozdravil mě vesele Edward. Vykuleně, neschopna slova jsem se na něj dívala.

„Neruším?“ zeptal se. Zatřepala jsem hlavou.

„Ne, nerušíš. Pojď dál.“ Usmála jsem se na něj a udělala mu místo. Vstoupil dovnitř a já zavřela dveře.

„Vaříš… špagety?“ Jako by to ani nebyla otázka, ale pouhé poznamenání.

„Jo, dáš si taky?“ zeptala jsem se jej. Zavrtěl hlavou.

„Už jsem jedl doma,“ omluvil se. „Ale díky za nabídku.“ Došla jsem do kuchyně a zkontrolovala špagety.

„Proč jsi přišel?“ otočila jsem se na něj.

„Přátelská návštěva. Vadím ti tu snad?“ zamračil se.

„Ne, jen jsem zvědavá.“ Nechtěla jsem jej nějak urazit.

„To nebuď, nebo budeš brzy stará,“ usmál se a já kdybych se neopírala o linku, bych seděla na zemi.

„Kde máš rodiče?“ zeptal se zvědavě.

„Oba jsou v práci a kdo ví, kdy se vrátí,“ pokrčila jsem rameny. Na tohle jsem byla zvyklá z Phoenixu. Oba byli stále v práci. Byli na ní závislí.

„Takhle je to pokaždé?“ vyhrkla jsem.

„Co?“ zeptal se nechápavě.

„Když balíš nějakou holku, tak se k ní chováš hodně a chodíš jen tak k ní domů?“ Zamračil se.

„To si opravdu myslíš, že jsem tu jen kvůli tomu? To si nemůžu chtít prostě jen s někým popovídat a dozvědět se něco víc? A jak si můžeš být tak jistá, že se mi líbíš?“ zeptal se.

„Jinak by to nedávalo smysl,“ odpověděla jsem.

„A dává tady něco smysl?“ zeptal se posměšně.

„Ani moc ne,“ řekla jsem a sedla si naproti něj.

„Tak vidíš. Ani tohle nemusí smysl dávat. Třeba je to návštěva jen tak z rozmaru. A třeba si tě přestanu za chvíli všímat, když mě omrzíš.“ Jeho slova mi působila bolest. Musím si zachovat chladnou hlavu. Klid. Naklonil se ke mně a moje mysl ihned začala přehrávat scénu ze školy. Dívala jsem se mu do očí a topila se v jeho zlatém pohledu. To my nikdo nehodí záchranou vestu? Nebo alespoň kruh? Víte co? Klidně mě tu nechte utopit se. Mě je to jedno.

„Utíkají ti špagety,“ odtáhl se. Rychle jsem se přesunula ke špagetám a zachraňovala. Byly dokonce už i hotové. Připadalo mi divné, jíst před ním, a tak jsem si je raději ani nenabrala.

„Nebudeš jíst?“ zeptal se zaraženě.

„Už nemám hlad,“ špitla jsem.

„Tak co chceš dělat?“ zeptal se.

„Nevadilo by ti kdybychom se podívali na nějaký film?“ zeptala jsem se.

„Nevadilo. Takže nějaký film,“ řekl a vydal se do obýváku. Posadil se na pohovku a já se vydala k hromadě dvd.

„Co třeba Střihoruký Edward?“ zeptala jsem se ho. Zatvářil se dotčeně.

„Nic proti tobě,“ omluvila jsem se mu.

„Nemáš tam něco jiného?“ zeptal se nadějně. Začala jsem se zase prohrabávat.

„Piráti z Karibiku - Prokletí Černé Perly?“ zeptala jsem se s nadějí. Přikývl.

„Dobře, tak začínáme,“ řekla jsem a sedla si vedle něj.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lowe 4ever - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!