Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lowe 4ever - 2. Kapitola

vps_07


Lowe 4ever - 2. KapitolaTak jsem se rozhodla přidat další díl Lowe 4ever. Snad se bude líbit. Tenhle díl se mi psal skoro sám. Možná večer přidám ještě Happy life?... ale vážně nevím. Užijte si tento díl.

2. Klobouk dolů

„Co máš teď za hodinu?“ zeptala se mně Angela.

„Biologii,“ odpověděla jsem jí.

„Tu mám taky. Doprovodím tě,“ řekla a zvedla se. Také jsem se zvedla a obě jsme šly na hodinu. Ani jedna z nás po cestě nepromluvila. Učebna biologie nebyla moc daleko od jídelny, ale i přesto jsme přišly současně s učitelem.

„Dobrý den,“ pozdravila jsem a podala mu papíry na podepsání do napřažené ruky.

„Dobrý den, slečno Swanová. Tady máte seznam všeho, co na tuto hodinu potřebujete. Můžete si sednout. Je tu už jen jedno volné místo. Tam vzadu. Nevadí vám to?“ zeptal se mně učitel.

„Ne, nevadí,“ zašeptala jsem a sklonila hlavu.

„Dobrá, tak si tedy běžte sednout. Hodně štěstí,“ popřál mi a já si šla sednout tam, kam říkal. Hlavu jsem měla stále skloněnou, ale i přesto jsem cítila pohledy těch, kolem kterých jsem prošla. Konečně jsem došla k místu, kde mám sedět. Sedla jsem si a zvedla hlavu. Po očku jsem se podívala, kdo vedle mě sedí a zalapala jsem po dechu. Vedle mě seděl Edward Cullen. Srdce se mi rozběhlo na plné obrátky.

První promluvil on.

„Ahoj, já jsem Edward Cullen. Ty jsi Isabella, že?“

„Ahoj, ano jsem Isabella, ale kamarádi mi říkají Bella,“ odpověděla jsem mu. Všichni v dosahu dvou lavic od nás se překvapeně otočili. Zase jsem sklopila oči.

„Neboj, za chvíli je to přestane bavit,“ odpověděl mi.

„Jak to můžeš vědět?“ zeptala jsem se ho.

„Neříkej mi, že ti Jessica neříkala něco o nás. To bych pak začal věřit i na UFO,“ zasmál se tlumeně.

„Aha, na to jsem zapomněla. Říkala mi to. Vy jste to slyšeli?“ zeptala jsem se překvapeně.

„Ne, ale u ní už to člověk čeká,“ odpověděl mi.

„Nech mě hádat. Jessica je školní drbna, že?“ zeptala jsem se ho.

„Správně. Odkud jsi se vlastně přistěhovala?“ zeptal se na oplátku zase on mě.

„Z Phoenixu. Kdes bydlet předtím ty?“

„Na Aljašce,“ odpověděl mi.

„Tam musí být hezky,“ usmála jsem se. Celou hodinu jsem skoro vůbec nevnímala učitele. Povídala jsem si s Edwardem. Hodina uběhla na můj vkus až příliš brzy. Rozloučili jsme se a já šla na další hodinu. Ta se hrozně vlekla neměla jsem s kým si povídat. Jako poslední hodinu jsem měla tělocvik. Oblékla jsem se do sportovního úboru a šla se zabít. Hráli jsme házenou, takže jsem se snažila, aby míč neměl šanci letět ke mně. Jako by to dělali naschvál, míč si skoro vždy nešel cestu ke mně. Konečně mě zachránilo zvonění. Rychle jsem se převlékla a šla rychlým krokem k autu. Nejrychleji, jak jen mé auto dokázalo jet, jsem odjela pryč ze školního parkoviště. Náš dům jsem našla rychle. Na chvíli mě sice zmátlo cizí auto stojící na příjezdové cestě, ale usoudila jsem, že bude asi patřit Billymu. Nespletla jsem se. Zase se u nás zastavili.

„Ahoj, Bello, tak jak bylo ve škole?“ zeptal se mě Jacob jen jsem otevřela dveře.

„Ahoj, Jaku, jak myslíš, že asi tak mohlo být? Všichni se na mně dívali,“ odpověděla jsem mu.

„Našla sis tam nějaké kamarády?“ zeptal se táta.

„No ,s pár lidmi jsem mluvila. Třeba s Jessicou Stanleovou, Angelou Weberovou, Mikem Newtonem a Edwardem Cullenem,“ odpověděla jsem. „Nevadilo by vám, kdybych si teď šla udělat úkoly?“ zeptala jsem se.

„Jen běž. Billy a Jacob stejně už odjíždějí,“ povolila mi matka. Rozloučila jsem se s nimi a šla nahoru do pokoje. Udělala jsem si úkoly a pak se šla navečeřet.

„Zítra pojedeme dokoupit nějaké věci. Pojedeš s námi?“ zeptala se matka.

„Možná, počkejte na mě,“ odpověděla jsem jí a šla sem do koupelny. Osprchovala jsem se, oblékla se a poté sem šla spát.

Ráno mě vzbudil skřek budíku. Se zavrčením jsem si sedla a poté se šla upravit do školy. Vzala jsem si své oblíbené oblečení, batoh a šla na snídani. Po ní jsem vyrazila do školy. Snad to bude lepší než včera.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lowe 4ever - 2. Kapitola:

 1
1. Týnuška Plínuška
17.06.2015 [17:54]

je to pí-----a bez urážky autora ale že má dva kluky do kterých je zamilovaná ......blbost Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!