Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lowe 4ever - 10. kapitola


Lowe 4ever - 10. kapitolaKdo Bellu zachránil? K čemu se ten dotyčný přizná? Udělá Bella další chybu?

10. Zachránce

„Jak je na tom?“ zeptal se někdo starostlivě.

„Za pět vteřin otevře oči,“ odpověděl mu na to zvonivý hlas. Pootevřela jsem oči, abych zjistila, kde to jsem. Neznala jsem to tu. Rychle jsem se posadila a nervózně těkala pohledem po pokoji, ve kterém jsem se ocitla. Opravdu jsem tu nikdy nebyla. Měl jednu stěnu celou prosklenou. Druhá stěna byla plná polic, byly tam knihy, hromady knih a stohy CD. Naproti posteli, na které jsem seděla, byla Hifi věž. Něco se vedle mě pohnulo. Podívala jsem se tím směrem a zachytila se do pohledu topazových očí. Za nevím jak dlouho jsem odvrátila zrak a poté se podívala tak, abych neviděla na oči. Na křesle, položeném těsně vedle postele, seděl Edward.

Jakmile jsem jej zahlédla, celý incident z dneška se mi vrátil. Takže on byl tím zachráncem?

„Děkuji,“ špitla jsem. Byla jsem mu opravdu vděčná.

„Neděkuj, Bell. Nemáš za co,“ odpověděl mi pohotově. Zavrtěla jsem hlavou.

„Pleteš se. Zachránil jsi mě. To za dík stojí,“ odporovala jsem mu. „Jak jsi věděl, že potřebuji záchranu?“

„Měl jsem špatný pocit. Jakmile ses neobjevila na obědě, měl jsem nutkání najít tě. Alice viděla, jak jsi šla domů. Ihned jsem se vydal za tebou. Nebylo těžké tě najít. Tvoje vůně je nezapomenutelná,“ pousmál se. Pak se jeho výraz změnil. Z radostného na vážný.

„Bello, vím, že jsem ti ublížil svým chováním. Je mi to hrozně líto. Já nevím, co se děje, něco mě k tobě táhne. Nemůžu tomu odporovat, už nechci. Potřebuji být s tebou. Odpustíš mi to někdy?“ zeptal se prosebně. Nebylo těžké mu to uvěřit.

„Myslíš to vážně?“ zeptala jsem se ho.

„Naprosto. Prosím, řekni, že mi odpouštíš,“ zaprosil znovu. Přikývla jsem. Tvář se mu rozjasnila.

„Není to proto, že do školy přišel Alec, že ne?“ zeptala jsem se šeptem.

„Opravdu chceš znát odpověď?“ zeptal se vyrovnaným hlasem.

„Ano, prosím,“ odpověděla jsem mu.

„Líbíš se mu,“ vydechl.

„Jak to můžeš vědět?“ zeptala jsem se jej a zčervenala.

„Když se tě teď na něco zeptám já, odpovíš mi popravdě?“ zeptal se mě. Přikývla jsem. „Líbí se ti on?“ Tou otázkou mi vyrazil dech. Jistě, Alec byl hezký, ale že by se mi hodně líbil? Rozhodně jsem si nedokázala představit, co by se mi o něm asi tak mohlo zdát. Musel moje mlčení vzít jako souhlas, protože si tiše odfrkl.

„Nevím,“ odpověděla jsem ihned. Nechtěla jsem si jej zase znepřátelit.

„Jak to nemůžeš vědět?“ zeptal se.

„Nevyznám se v sobě,“ přiznala jsem se. Mlčel.

„Já v sobě taky ne,“ zašeptal po chvíli. Udiveně jsem se na něj podívala.

„Je toho tolik… nikdy jsem nic takového nezažil. Bello, můžu si teď něco dovolit?“ zeptal se. Nechápala jsem.

„Cokoliv,“ odpověděla jsem automaticky. Sedl si na postel, blízko ke mně. Moje srdce začalo sprintovat. Pousmál se.

„Opravdu ti to nevadí?“ zarazil se. Neodpovídala jsem. Zamračil se. Chtěl se odtáhnout, moje tělo reagovalo automaticky. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a přitáhla si jej. Jakmile se naše rty spojily, moje mysl vypověděla službu. Věděla jsem přesně, co to znamená, ale neměla jsem v úmyslu, proti tomu nějak bojovat.


A nakonec upozornění. Pokud se vám nelíbí, co bylo v tomto díle a jak vůbec skončil, nebojte se. Alec i Jane budou v tomto příběhu ještě hodně dlouho a rozhodně ne jen jako okrajové postavy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lowe 4ever - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!