Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovec - Prológ

Plakát1


Lovec - PrológMinulosť...






Prológ

Bolo ťažké zvyknúť si na upírstvo. Hlavne, keď ste lovec. Ste iní, líšite od ostatných upírov. Keď vás premení niekto, o kom nikdy nebudete vedieť už ani vetu, vaša existencia nebude pokojná. Ako tá moja. Nie som tu dobrovoľne. Je to, ako byť posadnutá. Ja som mala iba dve možnosti. Buď zomriem, alebo budem robiť to, pre čo som bola stvorená. Loviť. Nikdy to pre vás nebude jednoduché, ako pre ostatné skupiny. Obyčajných nomádov, ktorí si robia, čo sa im zapáči.

Ale my sme boli stvorení pre zabíjanie a využívanie. Či sa vám to páči, alebo nie. Ako som hovorila. Byť posadnutá. Nedokážete sa len tak pozerať na človeka, alebo meniča, a nezabiť ho. Doslova vás to ovládne. Nie je cesty späť. Niektorí si vytvárajú druhý svet, v ktorom chcú začať od znova. Ale keď začnete ako lovec, medzi vaším ľudským životom a týmto životom sa prelomí cesta, vznikne hranica a už nikdy nebude cesty späť.

Ľudské emócie si veľmi silné. Ale tuto nie sú žiadne. Pozerať sa na niekoho, ako z neho vyprchá život, je pre vás normálne. Vidieť tu prázdnotu a bezbrannosť v očiach, ktoré sa už nikdy viac neotvoria, pre vás nič neznamená. Je to trochu, ako schizofrénia. U niektorých ich city prežijú a uväznené vnútri kričia, vyčítavajú si to. Ale len zriedka. Je to aj iné. Možno vyzerám ako anjel, nevinná bytosť, ktorá nikoho nikdy nezabila, ale pravda je iná a zdanie klame.

Zabila som už veľakrát. A to iba preto, že som to, čo som. Niekedy máte chuť vytrhať si vlasy, škriabať o steny, kričať, hádzať sebou o zem. Ale nepomôže to. už nikdy nevyroníte jedinú slzu. Po celú večnosť. Navždy. Pozerať sa každý deň, hodinu, sekundu na to, ako niekto zomiera vďaka vám a pred vami, vašimi očami. Vo vás sú dve strany. Pozerať na tie nevinné tváre, ktoré zomierajú len pre nič. Pre vašu hlúposť, lakomosť, chamtivosť a hnusnotu. Nepotrebujeme pre život krv, ako ostatní upíri, ale zabíjanie. A keď už nebude čo, začneme zabíjať aj vlastný druh. A takto to dopadne. Ako som bola vo svojom ľudskom živote? Nevinná, milá a krásna. Taký bol každý. A čo je zo mňa teraz? Odkedy som prvý krát otvorila oči, čiernejšie ako eben a túžiace po niečej smrti? Tá druhá strana sa bráni zvnútra, ale nefunguje to. Pomaly sa niektorí zabíjajú, mäkknú. Preto vytvorili mňa. Silnú, nádhernú a nevinno vyzerajúcu, ako ony hovoria. Pozerať sa, ako kusy tela a oči roniace slzy doslova kričia po pomoci a v lesku suchých sĺz sa im odrážajú plamene smrtiacich plameňov ohňa? To je moja povinnosť. 

Prečo mi to urobili? prečo ma stvorili? Bezo mňa by bol svet krajší, životy ľahšie. A vďaka mojej chamtivosti som musela zabiť aj tých, ktorí mi boli najbližší. Pozerať, ako zhorel ten posledný nádherný prameň jej čiernych rovných vlasov, bolo vnútri zničujúce. Ale pomaly nad vami to monštrum vo vás preberá kontrolu. Ovláda vás, maže vám pamäť. Rok 1456. 4. Október. Prvý deň. Prvý deň, keď som otvorila oči. Prvý deň, keď sa zo mňa stalo toto. Prvý deň, keď som sa uvidela v zrkadle a pozrela na seba a sebe samej do očí. Deň, keď som bola stvorená. Stvorená vraždiť. Deň, keď som sa zmenila, stala sa zlou, keď nadou mňou niečo vo mne prebralo kontrolu a prelomily všetky mosti, medzi ktorými vznikla hranica. Prvý deň, keď som ja, Reese Keenerová, prvýkrát zabila.

A aké to bolo?


No comment. :D

VictoriaJamesLaurent: Nejde mi WoWko... :( ;( Takže nemám inšpiráciu atď. :D Tak za 1; Ja som sa sekla :D a za 2; vo všetkom :D a za 3; ostatné na skypku. :DD
 
Prosím, ak to niekto bude čítať, komentujte... Chcem vedieť, či má zmysel v tom pokračovať... :/


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovec - Prológ:

 1
3. ercavampire
04.06.2013 [15:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Roel
18.04.2013 [17:25]

Vypadá to velice dobře :)! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Adel
18.04.2013 [17:15]

To je úžasný!... Emoticon skvělý nápad, doufám že další bude co nejdřív.. páč jsem zvědavá jak se to všechno vyvine Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!